וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פאלרמו שרדה במחזור הסיום, קלוזה ודי נטאלה כבשו בפרידה

אחרי תשעה חילופי מאמנים, הסיציליאנים ניצחו 2:3 את ורונה והורידו את קארפי, שגברה 1:2 על אודינזה. די נטאלה עזב עם פנדל. קלוזה כבש מהנקודה הלבנה בהפסד של לאציו 4:2 לפיורנטינה

אלברטו ג'ילארדינו שחקן פאלרמו. GettyImages
מבצע ההישרדות הושלם. אלברטו ג'ילארדינו חוגג/GettyImages

עונת 2015/16 בליגה האיטלקית הגיעה הערב (ראשון) לסיומה עם הכרעה בתחתית, כאשר פאלרמו ניצחה 2:3 את ורונה והורידה בכך את קארפי החביבה שניצחה 1:2 את אודינזה. אנטוניו די נטאלה כבש שער מצמק בפנדל ונפרד מאודינזה אחרי 12 שנים, כשבמקביל לאציו אמרה תודה למירוסלב קלוזה, שעזב גם הוא עם שער מצמק בפנדל, בהפסד 4:2 לפיורנטינה.

אלופה: יובנטוס
ליגת האלופות: יובנטוס, נאפולי, רומא (פלייאוף)
הליגה האירופית: אינטר, פיורנטינה, ססואולו/מילאן (אם תזכה בגביע)
ירדו: ורונה, פרוזינונה, קארפי
עלו: קליארי, קרוטונה, עולה מהפלייאוף

פרנקו ואסקס שחקן פאלרמו חוגג. GettyImages
יצא מגדרו. פרנקו ואסקס/GettyImages

פאלרמו - ורונה 2:3

ערב של טירוף חושים ברנצו ברברה, כשפאלרמו הצליחה לשרוד אחרי עונה בה ביצעה תשעה חילופי מאמנים ובילתה לא מעט מתחת לקו האדום. דוידה בלארדיני, שחזר לתפקיד המאמן שלוש פעמים, ראה את הכוכב שלו פרנקו ואסקס כובש שער מצוין בדקה ה-28, אך בחלוף שבע דקות עימות פיזי בין מישל מורגנלה מפאלרמו לפאבל וסולק מוורונה הסתיים במהומה גדולה וכרטיס אדום לכל צד. פדריקו ויויאני הדהים עם שוויון בדקה ה-48 ונתן תקווה לקארפי שהובילה במשחק שלה, אבל אנצו מארסקה הוותיק, עם שער ראשון אחרי שלוש שנים וחצי, התגנב לרחבה והגיב מיד בדקה ה-51, לפני שאלברטו ג'ילארדינו הגדיל בנגיחה בדקה ה-64. האקס ארוס פיזאנו רק צימק חמש דקות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה במשחק הפרידה. GettyImages
עדיין לא הכריז על פרישה. אנטוניו די נטאלה/GettyImages

אודינזה - קארפי 2:1

הקבוצה הסימפטית של פבריציו קסטורי עשתה את שלה, אבל לצערה זה לא הספיק והעונה ההיסטורית בסרייה A מסתיימת עם ירידה. סימונה ורדי כבש צמד מהיר (36 בפנדל ו-38) כשסיריל תרו המקומי הורחק (37) אך הבשורה מסיציליה הייתה מתסכלת מבחינת קארפי. אודינזה נפרדה מאנטוניו די נטאלה, הסמל הבלתי מעורער שלה ומלך שערי המועדון בכל הזמנים, שעוזב אחרי 12 שנים אך עשוי להמשיך לשחק עונה נוספת במקום אחר. החלוץ בן ה-38 שכבש העונה רק שער אחד, נכנס כמחליף בדקה ה-78 ואחרי דקה התכבד בשער פרידה מהנקודה הלבנה.

מירוסלב קלוזה שחקן לאציו במשחק הפרידה לצד הנשיא קלאודיו לוטיטו. GettyImages
ערב מרגש. מירוסלב קלוזה עם ילדיו והנשיא קלאודיו לוטיטו/GettyImages

לאציו - פיורנטינה 4:2

ערב מרגש מבחינת מירוסלב קלוזה, שנפרד מלאציו אחרי חמש שנים ו-63 שערים. החלוץ הגרמני בן ה-37, שככל הנראה יעבור ל-MLS, עלה למגרש עם ילדיו ושמע נאום תודה מנשיא המועדון קלאודיו לוטיטו, כששחקני לאציו לבשו חולצות ועליהן בגרמנית הכיתוב: "תודה מירו". גם פיורנטינה השתתפה במחוות לקלוזה כשסידרה לו פנדל בדקה ה-74, אך היה זה רק שער מצמק. שחקניו של פאולו סוזה אמנם נקלעו לפיגור מוקדם בעקבות שער של סנאד לוליץ' בדקה השנייה, אבל דהרו לניצחון מרשים באולימפיקו וסיימו במקום החמישי. מתיאס וסינו האורוגוואי כיכב עם צמד (31 ו-70) ופדריקו ברנרדסקי כבש (40) ובישל לספרדי כריסטיאן טייו (45).

מאסימו מקארונה שחקן אמפולי. GettyImages
השווה את שיאו האישי בגיל 36 עם 13 שערי ליגה. מאסימו מקארונה/GettyImages

משחקים נוספים

אמפולי - טורינו 1:2
לאמפולי: מאסימו מקארונה (12), פיוטר זיילינסקי (54). לטורינו: ג'ואל אובי (56)

גנואה - אטאלנטה 2:1
לגנואה: לאונרדו פאבולטי (58). לאטאלנטה: מרקו ד'אלסנדרו (52), יסמין קורטיץ' (82)

קייבו - בולוניה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully