וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מלגלגים על פרס: "הוא טען שסוארס לא מספיק טוב לריאל"

בבוקר שאחרי האליפות: ברצלונה מתכוננת לחגיגות ברחבי העיר, פיקה מודה ש"זכינו באליפות פעמיים בעונה אחת" ובתקשורת מהללים את לואיס סוארס. וגם: ריאל מתנחמת ב"תואר" של זינדין זידאן

one

הדומיננטיות של ברצלונה נמשכת. הקטלונים גרפו אמש (שבת) אליפות שנייה ברציפות ו-24 בתולדותיה, אחרי שהביסו 0:3 את גרנאדה בחוץ וסיימו את העונה בפסגת הליגה הספרדית עם 91 נקודות, אחת יותר מריאל מדריד, שנותרה עם אליפות אחת בלבד בשמונה השנים האחרונות. שחקני ברצלונה נחתו לפנות בוקר בעיר והתקבלו בשדה התעופה המקומי על ידי מאות אוהדים, אבל זו רק ההתחלה: הקטלונים יערכו היום את מצעד האליפות הרשמי בעיר, שיחל באזור הנמל וימשיך דרך שדרות הרמבלאס, כשמאות אלפים צפויים להצטרף לחגיגות.

בבוקר שאחרי הזכייה בתואר, בברצלונה שמחו על ההזדמנות לנגח, איך לא, את ריאל מדריד ופלורנטינו פרס. ב'ספורט' הקטלוני ציינו בלגלוג את מאזן האליפויות החלש של הבלאנקוס בשנים האחרונות. "הלם: ריאל זכתה באליפות אחת בשמונה שנים", נכתב שם. "פלורנטינו פרס לקח את הקבוצה ב-2009 לקדנציה שנייה ומאז חגג אליפות אחת בלבד, למרות שבזבז מאות מליוני יורו. אף אחד לא יכול להתווכח עם ההגמוניה של ברצלונה, עכשיו ברור שהיא הקבוצה הגדולה בספרד".

ברצלונה הביסה 0:3 את גרנאדה וזכתה באליפות שנייה ברציפות

צפו בחגיגות בחדר ההלבשה, כל מספרי האליפות והציטוטים

רונאלדו נפצע אך הרגיע, זידאן: "ברצלונה היא האלופה הראויה"

שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
חזקים מאי פעם. ברצלונה חוגגת/GettyImages

בתקשורת הקטלאנית נזכרו במקרה שאירע ב-2014, כשפלורנטינו פרס נשאל מה דעתו על לואיס סוארס, והשיב: "אני לא חושב שהוא שחקן גדול כל כך. הוא לא מספיק טוב לריאל מדריד". מאז החלוץ האורוגוואי הספיק להפוך לחלוץ הטוב בעולם, והעונה הגיע לשיאים חדשים עם 40 שערי ליגה ב-35 משחקים, יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות. "סוארס לימד את פרס שיעור לחיים, הוא הלבין מרוב בושה אתמול. אולי הוא התחיל להבין שהוא אחד הנשיאים הגרועים בתולדות הכדורגל הספרדי", נכתב בטור דעה ב'אל מונדו דפורטיבו'".

ב'ספורט' נכתב ש"פרס הציע לגרנאדה תמריץ כספי כדי שתנצח את ברצלונה, אבל החלומות שלו התנפצו מהר מאוד. האליפות הזו הגיעה לברצלונה".

זו הייתה עונה הפכפכה ומשונה עבור ברצלונה. אחרי שבמהלך העונה כבר פתחה פער של עשר נקודות בפסגה, בארסה הצליחה לאבד את היתרון הגדול ולהגיע למחזור האחרון בלחץ. "זכינו פעמיים באליפות העונה", הודה ג'רארד פיקה. "הייתה עונה משונה ודינמית, עם הרבה מהמורות בדרך. אני שמח שעשינו את זה, כי היו רגעים שנראה היה שהתואר הולך לאיבוד. לפני 20 שנה אובדן היתרון הזה היה מביא להפסד האליפות, כי ברצלונה הייתה פסימית יותר. היום זה שונה, ברצלונה חזקה יותר מאי פעם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
סימנים מעודדים. זידאן/רויטרס

מנגד, במדריד ניסו לשמור על אופטימיות, בעיקר לאור העובדה שמאז קידומו של זינדין זידאן למאמן ראשי, ריאל הפגינה שיפור ניכר. למעשה, מאז שזידאן הפך למאמן ראשי ריאל צברה 53 נקודות ב-19 מחזורים, יותר מברצלונה ואתלטיקו מדריד באותו פרק זמן. כמו כן, ההתקפה השתפרה באופן משמעותי, וכבשה תחת שרביטו 63 שערים, ממוצע של 3.3 שערים למשחק. "ריאל הפסידה את האליפות, אבל זידאן זכה בה", נכתב ב'אס'. "המינוי שלו שינה את הדינמיקה בחדר ההלבשה ופתר המון בעיות מקצועיות".

גם הבוס בירך את ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully