וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו נפצע אך הרגיע, זידאן: "ברצלונה היא האלופה הראויה ביותר"

אחרי ה-0:2 על לה קורוניה ואובדן האליפות, כוכב ריאל מדריד שלח מסר לקראת גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו. מאמן הבלאנקוס החמיא: "מאוכזבים, עכשיו נתרכז בגמר במילאנו"

one

אחרי עונה ארוכה ומלאת תהפוכות שכללה פיטורים, משברים וגם נסיקה תחת זינדין זידאן, ריאל מדריד סיימה היום (שבת) במקום השני בליגה הספרדית אחרי 0:2 על דפורטיבו לה קורוניה במחזור הסיום הדרמטי. הבלאנקוס נאלצו לחזות בברצלונה מניפה תואר אליפות 24 אחרי 0:3 אדיר על גראנדה. הקרב על תואר הפיצ'יצ'י הוכרע בצורה חד משמעית לטובת לואיס סוארס עם 40 שערי ליגה כאשר כריסטיאנו רונאלדו (צמד) הסתפק במקום השני עם 35.

הדאגה הגדולה עבור זיזו היא בשל מצבו של רונאלדו, שיצא במחצית. על פי התקשורת בבירת ספרד עולה כי CR7 ספג מכה קשה ברגל ימין ובצוות הרפואי המליצו להעניק לו מנוחה לקראת גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד ב-28 במאי.

רונאלדו דאג להבהיר לעיתונאים בסיום המשחק: "אל תחששו, אני אהיה כשיר לגמר". בתקשורת במדריד דאגו לפרגן בעיקר ליריבה הגדולה: "הליגה של לואיס סוארס", ציינו ב'מארקה', "אלופים ובגדול", הוסיפו ב'אל מונדו דפורטיבו'.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הסעיר את אוהדי ריאל במחצית. רונאלדו/רויטרס

המספרים

* ריאל מדריד עם אליפות אחת בלבד בשמונה עונותיה האחרונות. הרצף הכי גרוע שלה מאז 1953.

* בפעם השישית ברציפות, כבש כריסטיאנו רונאלדו 50 שערים או יותר בכל המסגרות (העונה: 51. לפני כן 53, 60, 55, 51 ו-61).

* שלישיית BBC (רונאלדו, גארת' בייל וקארים בנזמה) כבשה העונה 78 שערים. השלושה גם בישלו 28 שערים ובסך הכל היו מעורבים בצורה ישירה ב-106 שערים. MSN (לאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס) הרשיתו 90, בישלו 44 ובסך הכל היו מעורבים בצורה ישירה ב-134 שערים.

* זו הפעם השישית מאז 2009 בה ריאל מסיימת את הליגה במקום השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

התגובות

זינדין זידאן: "אני גאה בכל אחד שעבד בקבוצה שלי והם נתנו מאבק מרשים לאורך 38 המחזורים. ברצלונה היא האלופה הראויה ביותר ועכשיו אנחנו מתרכזים בגמר ליגת האלופות. ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל מעכשיו נחשוב על הגמר מול אתלטיקו במילאנו".

על המצב של רונאלדו: "הוא סובל ממכה חזקה ברגל, יש לנו זמן לעבוד איתו לקראת הגמר".

אמיליו בוטרגניו: "ראשית אני רוצה לנחם את הקורבנות של הפיגוע בעיראק. אמרנו במהלך העונה כי אנחנו רוצים להילחם עד הסוף, ועשינו את זה. השערים של רונאלדו נתנו לנו אוויר לנשימה ועכשיו נתכונן לגמר בצורה טובה יותר. אני מבקש מכולם לאחד כוחות, לא להתעסק בעונה הבאה כי יש לנו גמר במילאנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully