וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: טוני פרש עם פאננקה, הרצף של יובה נקטע, שיא להיגואין, פרוזינונה ירדה

חלוץ ורונה ערך את משחקו האחרון בקריירה בגיל 38, וכבש פנדל מרשים ב-1:2 על הגברת הזקנה, שהפסידה אחרי 27 משחקים. 1:2 לנאפולי על טורינו, החלוץ שבר שיא בן כ-60 שנה. הופעת ליגה 600 לטוטי

שחקן ורונה, לוקה טוני. GettyImages
פרש בסטייל. טוני חוגג את הפאננקה/GettyImages

המחזור ה-37 והלפני אחרון בליגה האיטלקית יגיע הערב (ראשון) לסיומו. אחרי שהאליפות הוכרעה, נותרו שני מאבקים עיקריים: זה על המקום השני שמקנה כרטיס אוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות, וזה נגד הירידה. בצמרת, רומא העבירה את הלחץ לנאפולי עם ניצחון קל. בתחתית, פרוזינונה ירדה רשמית וקארפי קרובה ללכת בעקבותיה. פיורנטינה הבטיחה את המקום החמישי.

פרנצ'סקו טוטי קפטן רומא. רויטרס
ציון דרך לקיסר. טוטי/רויטרס

רומא - קייבו 0:3

הג'אלורוסי פתחו את משחקי יום ראשון עם ניצחון שהקפיץ אותם זמנית למקום השני. ראג'ה נאינגולאן כבש את הראשון בדקה ה-18 בבעיטה שטוחה ואנטוניו רודיגר הכפיל בדקה ה-39 עם נגיחה מקורב. פיאניץ' חתם את התוצאה כשגילגל פנימה בדקה ה-85, אך מסירה של נהדרת של פרנצ'סקו טוטי, שחגג את ההופעה ה-600 שלו בליגה האיטלקית. טוטי נמצא במקום השלישי בכל הזמנים אחרי פאולו מאלדיני (657) וחאבייר סאנטי (615). ניצחון רביעי ברציפות לקבוצה מהבירה, שלא מרפה מנאפולי במאבק על הסגנות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ורונה - יובנטוס 1:2

החלוץ הוותיק, לוקה טוני, הודיע לפני מספר ימים שהמשחק הביתי מול הגברת הזקנה יהיה האחרון בקריירה שלו. טוני בן ה-38 עמד בלחץ, ואף מצא את הרשת במשחקו האחרון (שער ליגה 157 בקריירה באיטליה), ועוד בצורה מרשימה למדי. בדקה ה-43 קיבלה ורונה בעיטת עונשין מ-11 מטרים, ושלח פאננקה מרשימה לרשת של נטו, לפני של ארתור יוניצה המולדבי בישל עם הפאלש לפדריקו ויוויאני את השני בדקה ה-55. פאולו דיבאלה כבש בפנדל בדקה ה-95 וצימק. אחרי 27 משחקים (25 ניצחונות): יובנטוס הפסידה. אלכס סנדרו הורחק בצהוב שני (92).

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי חוגג שער. GettyImages
שיא מרשים. היגואין חוגג/GettyImages

טורינו - נאפולי 2:1

אחרי הניצחון של רומא, חזרה נאפולי למקום השני בטבלה, כשהשיגה ניצחון שני ברציפות, לראשונה מאז מרץ, ושברה את שיא הנקודות של המועדון כשבאמתחתה 79 (השיא הקודם - 78 נקודות בעונה). גונסאלו היגואין שבר את שיאו של גאנר נורדאל, כשכבש את שער הליגה ה-33 שלו העונה - המספר הגבוה ביותר מאז שעשה זאת השבדי אי שם ב-1958/59. הארגנטינאי כבש את השער הראשון במשחק, בדקה ה-12, מתוך הרחבה אחרי בישול של מארק האמשיק, שבישל גם את השני, הפעם לחוסה מריה קאייחון, שדחק מקרוב, בדקה ה-20. ברונו פרס רק צימק בדקה ה-66, כשהקפיץ בצורה יפהפייה מעל חוסה ריינה.

קארפי - לאציו 3:1

הקבוצה הסימפטית של פבריציו קסטורי פספסה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום, כשהגיבור הטרגי של המשחק היה אחד מגיבורי העלייה ההיסטורית, ג'רי אמבקוגו. החלוץ סחט פנדל בדקה ה-12 ונעצר על ידי פדריקו מארקטי מהנקודה הלבנה, אך זה לא מנע ממנו לקחת אחריות על פנדל נוסף (אשר גם אותו סחט עם נגיעת יד של מילאן בישבאץ) ולבעוט ברשלנות כדור חלש לידיו של מארקטי. בתווך, בישבאץ (23) ואנטוניו קנדרבה (32) כבשו לזכות לאציו, לפני שמירוסלב קלוזה חתם (73) עם השישי שלו בשישה משחקים. אמבקוגו האומלל הצליח רק לצמק בדקה ה-84, אחרי שלוקאס ביגליה האורח הורחק. פיליפ ג'ורג'ביץ' השאיר את לאציו בתשעה שחקנים.

שוער לאציו, פדריקו מארקטי. Pier Marco Tacca, GettyImages
עצר שני פנדלים. פדריקו מארקטי/GettyImages, Pier Marco Tacca

פרוזינונה - ססואולו 1:0

בניגוד לקארפי, עולה היסטורית אחת כבר נפרדה מהסרייה A. מדובר בפרוזינונה, שאיבדה סיכוי לשרוד אחרי שכשלה בבית מול ססואולו ובכך הצטרפה לוורונה. האורחת המפתיעה, שנמצאת בעיצומה של עונה נהדרת, חזרה למקום השישי בזכות שער של המחליף מתאו פוליטאנו בדקה ה-85. ססואולו שוב חלפה על פני מילאן, והשער הזה עשוי לסדר לה הופעה היסטורית בליגה האירופית.

שחקני פרוזינונה. GettyImages
אמרו שלום. שחקני פרוזינונה/GettyImages

סמפדוריה - גנואה 3:0

וינצ'נזו מונטלה ושחקניו הושפלו בדרבי האחרון של העונה, אחרי שלושה ניצחונות ותיקו במפגשים האחרונים. סמפדוריה כבר הבטיחה את ההישארות, אבל זה לא תירוץ להתפרקות כזו מול לאונרדו פאבולטי וסוסו. הראשון כבש בדקה השלישית ואז עבר לתפקיד המבשל כשהכין שני שערים לשותפו הספרדי (26 ו-74).

משחקים נוספים:

פיורנטינה - פאלרמו 0:0

אטאלנטה - אודינזה 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully