וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הבטיחה את המקום הרביעי עם 1:2 על אמפולי

אחרי שנת היעדרות ממפעלי אופ"א, הנראזורי ישחקו בעונה הבאה בליגה האירופית. איקרדי כבש ונפצע, פרישיץ' בישל לו ודאג להכריע, פוצ'ארלי רק השווה זמנית. מילאן גברה 0:1 על בולוניה

שחקני אינטר עם הילדים שלהם לפני המשחק מול אמפולי. GettyImages
הגיעו עם הילדים למשחק הביתי האחרון. שחקני אינטר/GettyImages

אלופה כבר יש באיטליה, גם השתיים שתצטרפנה ליובנטוס בליגת האלופות כבר ידועות, והערב (שבת) נקבע גם המקום הרביעי. אינטר הבטיחה אותו עם ניצחון 1:2 על אמפולי שהעניק לה את הכרטיס לליגה האירופית. מילאן, שנאבקת על המקום השישי שיוביל גם הוא לליגה האירופית, זקוקה לניצחון בבולוניה כדי לחלוף לפחות זמנית על פני ססואולו.

seperator

אינטר - אמפולי 1:2

אחרי שאיבדו את הסיכוי להשגת הכרטיס לפלייאוף ליגת האלופות, הנראזורי התנחמו עם חזרה לאירופה באמצעות הבטחת המקום הרביעי והכרטיס לליגה האירופית. אמפולי, שהפסידה לאינטר בתשעה מ-10 הביקורים שלה בסן סירו, פרט לניצחון הבודד בינואר 2004, נכנעה כבר בדקה ה-12 לשער של מאורו איקרדי, שירה לרשת אחרי הכנה משמאל של איבן פרישיץ'. ה-16 העונה של החלוץ הארגנטינאי והרביעי בארבעת משחקים מול אמפולי. מנואל פוצ'ארלי ניצל קיפאון בהגנת המארחת כדי להשוות בדקה ה-37, אבל פרישיץ' החזיר את היתרון בחלוף שלוש דקות עם דחיקה מקרוב אחרי הדיפה לא מספיק טובה של השוער האורח. הפציעה של איקרדי שנאלץ לנטוש בדקה ה-66, העיבה על השמחה הצנועה של אינטר, שתקווה בעונה הבאה גם להיאבק על האליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאורו איקרדי שחקן אינטר חוגג שער. GettyImages
שער מספר 16, אבל גם פציעה שהעיבה על החגיגה. מאורו איקרדי/GettyImages

בולוניה - מילאן 1:0

הרוסונרי עשו צעד חשוב לעבר כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה עם ניצחון ראשון לאחר שלושה משחקי ליגה. קרלוס באקה כבש את ה-17 שלו העונה עם פנדל מוצלח בדקה הארבעים, לאחר הכשלה ברחבה שביצע אנג'לו דה קוסטה. עוד לפני כן נשארה בולוניה בעשרה שחקנים לאחר שמאמדו דיווארה הצליח לספוג שני כרטיסים צהובים כבר בדקה ה-12. בעקבות הניצחן טיפסה מילאן למקום השישי ותקווה למעידה של ססואולו מחר מול פרוסינונה על מנת להישאר שם גם בסוף המחזור.

קרלוס באקה שחקן מילאן חוגג. GettyImages
שער חשוב. באקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully