וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 1:2 את אטאלנטה ושמרה על המקום השני

צמד של גונסאלו היגואין סידר לקבוצה של מאוריציו סארי ניצחון חשוב שהחזיר אותה אל המקום השני אחרי שרומא ניצחה 2:3 בחוץ את גנואה במשחק המוקדם עם שערים של טוטי, אל שעראווי וסלאח

מוחמד סלאח שחקן רומא חוגג שער. GettyImages
הקרב על הצ'מפיונס נמשך בכל הכוח/GettyImages

המחזור ה-36 בסרייה A ננעל הערב (שני) עם שני משחקים. בראשון הצליחה רומא לנצח 2:3 את גנואה בחוץ, אבל נאפולי גם עשתה את שלה עם 1:2 ביתי מול אטאלנטה ושמרה על המקום השני בליגה ששווה כרטיס אוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות.

נאפולי - אטאלנטה 1:2

הקבוצה של מאוריציו סארי השיגה ניצחון חשוב שהעלה אותה אל המקום השני. נאפולי נהנתה מצמד של גונסאלו היגואין (10 ו-77) וניצחה 1:2 את אטאלנטה, שנותרה במקום ה-14. השער הראשון של נאפולי הגיע בדקה ה-10. מארק האמשיק שלח כדור ענק לגונסאלו היגואין, שבעט מהאוויר חזק פנימה את ה-0:1. בדקה ה-77 הגיע השני. הגבהה של חוסה קאייחון מימין מצאה את החלוץ הארגנטינאי שעלה יפה ונגח פנימה את ה-0:2. בדקה ה-85 הצליחה אטאלנטה לצמק. אנדראה קונטי יישר כדור למרכז, ראול אלביול ניסה להרחיק, אבל בעט את זה לשערו הוא וזה 1:2.

גנואה - רומא 3:2

רומא המשיכה במאבק שלה מול נאפולי על המקום השני לאחר שניצחה 2:3 דרמטי בחוץ את גנואה. הג'אלורוסי עלו ליתרון מוקדם, נקלעו לפיגור וביצעו מהפך מצוין. כבר בדקה השישית מוחמד סלאח מצא את עצמו מול השוער אחרי דאבל פס עם פרוטי וכבש, אבל שבע דקות לאחר מכן פנאטיוניס טאצידיס איזן עם בעיטה מ-12 מטרים. לאונרדו פאבולטי השלים מהפך בדקה ה-65 אחרי התקפה מהירה של המארחים. פרנצ'סקו טוטי, שעלה מהספסל, המשיך את התקופה המצוינת שלו עם פצצה לרשת בכדור חופשי בדקה ה-77. הדרמה הזו הושלמה בדקה ה-87, כאשר סטפן אל שעראווי התגנב לרחבה וכבש אחרי כדור רוחב יפה של אדין דז'קו.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי חוגג שער. GettyImages
היגואין חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully