וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו ניצחה 0:2 את אינטר ושלחה את רומא לליגת האלופות

קלוזה וקנדרבה כבשו מול הנראזורי, שאיבדו סיכוי להגיע למקום השלישי. היריבה המושבעת של לאציו תהיה לפחות בפלייאוף האלופות. 0:2 ליובנטוס על קארפי, מילאן חזרה ל-3:3 מול פרוזינונה

שחקני יובנטוס חוגגים. GettyImages
שחקני יובנטוס חוגגים/GettyImages

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כשעוד כמה שאלות נותרו פתוחות. האלופה יובנטוס ניצחה 0:2 את קארפי וסיבכה את הקבוצה הקטנה, שהתקרבה אל הקו האדום בעקבות הניצחון של פאלרמו על סמפדוריה. פרוזינונה הייתה קרובה לסנסציה כשהובילה 1:3 בחוץ על מילאן, אבל מנז קבע 3:3 דרמטי בתוספת הזמן. אינטר כבר לא תהיה בליגת האלופות אחרי שהפסידה 2:0 ללאציו.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
בופון חוגג/GettyImages

יובנטוס - קארפי 0:2

יובנטוס כבר ערכה בשבוע שעבר את חגיגות האליפות שלה, אך מי שחשב שהיא תוריד את הרגל מהגז, טעה בגדול. הגברת הזקנה לא ריחמה על קארפי הקטנה וגברה עליה 0:2 ביובנטוס ארנה. הרנאנס הברזילאי כבש בדקה ה-42 את שער הבכורה שלו במדי יובנטוס עם בעיטה נהדרת מ-20 מטרים, וסימונה זאזה קבע את תוצאת המשחק עם נגיחה יפה בדקה ה-82. המפסידה הסתבכה ויכולה לסיים את המחזור כשהיא מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מרקו לוזאני פרוזינונה. GettyImages
שמחו עד לתוספת הזמן. שחקני פרוזינונה/GettyImages

מילאן - פרוזינונה 3:3

פראיירית - רק כך אפשר לכנות את פרוזינונה, שהייתה על סף ניצחון סנסציוני שהיה מחזיר את תקוות ההישרדות שלה בחיים, אבל שער של ז'רמי מנז בתוספת הזמן גזל לה שתי נקודות והציל את מילאן מעוד מבוכה אדירה. כבר אחרי שתי דקות כבש לוקה פגאניני ודקה לפני ההפסקה אוליבר קראגל קבע 0:2 סנסציוני לאורחים. מריו באלוטלי החמיץ פנדל בדקה ה-48, אבל קרלוס באקה תיקן כעבור שתי דקות. פרוזינונה לא נבהלה מהשער שספגה כשפדריקו דיוניזי העלה אותה ל-1:3 בדקה ה-54, אבל כריסטיאן ברוקי הגיב עם שני חילופים מנצחים. לוקה אנטונלי קבע 2:3 דקה לאחר שנכנס כמחליף (79) ומנז שנכנס בדקה ה-78, כבש את השוויון בפנדל מוצלח הפעם בתוספת הזמן. מילאן נותרה במקום השביעי בעקבות התיקו הזה, כשססואולו חלפה על פניה במקום שמוליך לאירופה. פרוזינונה רחוקה כעת ארבע נקודות מקארפי ופאלרמו, שניצחה ופתחה פער מהקו האדום.

מירוסלב קלוזה שחקן לאציו לפני ג'ייסון מוריו שחקן אינטר. GettyImages
למען רומא. מירוסלב קלוזה לפני ג'ייסון מוריו/GettyImages

לאציו - אינטר 0:2

הביאנקוצ'לסטי חזרו לנצח אחרי שני הפסדים רצופים ומנעו מאינטר אפשרות להבטיח את המקום הרביעי. הנראזורי רצו לשמור על סיכוי קלוש גם למקום השלישי, אבל גם בעונה הבאה הם לא יהיו בליגת האלופות. מירוסלב קלוזה הוותיק והטוב החליף מסירות בדקה השמינית עם סנאד לוליץ' וסיים עם הקפצה נונשאלנטית מעל סמיר הנדנוביץ' כדי לחגוג את החמישי שלו בששת משחקי הליגה האחרונים. בדקה ה-84 ג'ייסון מוריו ביצע עבירה ברחבה, ספג כרטיס אדום וראה את אנטוניו קנדרבה נועץ את השני. לאציו, דווקא היא, הבטיחה את מקומה של רומא בליגת האלופות. טוב, לפחות בשלב הפלייאוף.

פאלרמו - סמפדוריה 0:2

שבוע לאחר הניצחון על פרוזינונה במשחק העונה שלה בתחתית, פאלרמו חיברה ניצחון שני רצוף ונצמדה לקארפי שבחוף מבטחים. פרנקו ואסקס לסיציליאנים כבר בדקה ה-19, ננאד קרסטיסיץ' הכפיל עם שער עצמי חמש דקות לפני הסיום.

אמפולי - בולוניה 0:0

ססואולו - ורונה 0:1
לססואולו: לורנצו פלגריני (58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully