וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: טורינו מחצה את אודינזה 1:5 בפריולי, 0:0 לפיורנטינה

המדורגת עשירית התעללה בקבוצת התחתית שעדיין לא הבטיחה את הישארותה בסרייה A. הקבוצה של פאולו סוזה עם ניצחון אחד בלבד בעשרת משחקי הליגה האחרונים ויישארו במקום הרביעי

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. Pier Marco Tacca, GettyImages
ניצחון אחד בעשרה משחקים. סוזה/GettyImages, Pier Marco Tacca

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם הצגה גדולה של טורינו, שמחצה 1:5 בפריולי את אודינזה מהתחתית. בהמשך נפרדו קייבו ופיורנטינה ב-0:0.

קייבו - פיורנטינה 0:0

הוויולה המאכזבים השלימו משחק עשירי עם ניצחון אחד בלבד. הפעם זה הסתיים עם 0:0 בחוץ מול קייבו שעלתה זמנית למקום השמיני בליגה. פיורנטינה במקום החמישי, בו ככל הנראה גם תסיים את העונה כשהיא עם 60 נקודות, ארבע פחות מאינטר שבמקום הרביעי ו-11 פחות מהמקום השלישי, כך שהיא איבדה סיכוי להשיג כרטיס לליגת האלופות. הקבוצה של פאולו סוזה רחוקה שבע נקודות ממילאן השישית.

אודינזה - טורינו 5:1

הסגולים השיגו ניצחון שני בסך הכול בפריולי, אבל איזה ניצחון זה היה. הגבוה ביותר של הקבוצה בחוץ במסגרת הסרייה A בארבע השנים האחרונות. הבלם השבדי פונטוס יאנסון נגח שער בכורה באיטליה בדקה ה-12, כשאפריי אקווה הכפיל בדקת הסיום של המחצית הראשונה אחרי חור בהגנת אודינזה. הבלם פליפה החזיר את המארחת לעניינים עם נגיחה אדירה בדקה ה-47, אבל ג'וסף מרטינס הבקיע צמד (50 ו-83) ואנדראה בלוטי הוסיף בתווך עם מבצע אישי נהדר (56).

מרכוס אלונסו שחקן פיורנטינה (שמאל) מול רוברטו אינגלס שחקן קייבו. Pier Marco Tacca, GettyImages
מרכוס אלונסו ופיורנטינה לא מרשימים/GettyImages, Pier Marco Tacca

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully