וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אם לא תבוטל ההחלטה נפנה לבית משפט אזרחי"

27.4.2016 / 22:05

הצהובים הגישו בקשה בהולה לנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לביטול העונש שהוטל על ראיקוביץ' בבית הדין, ובה נכתב: "בקשה זו אינה ערעור, אלא עוסקת בפגיעה בזכויות היסוד של הנאשם"

עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: משדר הספורט היומי עם תגובתו של יובל אבידור לאירועי דוחא

נמשכים ניסיונותיה של מכבי תל אביב לביטול עונש ההרחקה שספג שוער הקבוצה פרדראג ראיקוביץ' מבית הדין. הלילה (רביעי) הגישה הקבוצה בקשה בהולה לנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לביטול החלטת בית הדין כנגד השוער מהצהריים.

בבקשתה טוענת הקבוצה בשמו של ראיקוביץ' כי בית הדין פגע בצורה חמורה בזכויות היסוד שלו ובראשן זכות הטיעון והעובדה כי לא קיבל ייצוג על ידי עורך דין בדיון. כמו כן, מבקשת מכבי שנשיאות בית הדחין העליון תורה על עיכוב ביצוע ההחלטה שכזכור השית על השוער הרחקה של שלושה משחקים.

בפניה נכתב בין היתר: "בקשה זו אינה בבחינת ערעור, אלא היא עוסקת בפגיעה בזכויות יסוד ובפגיעה האנושה הקיימת בתקנוני ההתאחדות בזכותו של הנאשם. בנסיבות אלו יש הצדקה להתערבות בית העליון או הנשיאות הנכבדה על מנת למנוע פגיעה בזכות יסוד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עוד כותבת מכבי תל אביב: "פניה זו נעשית בכדי למצות את כל ההליכים לפני המוסדות הפנימיים של ההתאחדות בטרם ייאלץ המבקש, בהיעדר כל ברירה וחלופה אחרת לפנות לבית המשפט האזרחי בעתירה שעניינה פגיעה בזכויות יסוד לרבות זכות הייצוג, הערעור והטיעון על כל רבדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully