וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין העליון דחה את בקשת מכבי תל אביב לעיכוב ביצוע העונש

27.4.2016 / 18:20

הערכאה העליונה של ההתאחדות יישרה קו עם החלטת הדיין ישראל שמעוני, ודחתה את בקשת הצהובים לבטל את עונשו של השוער בשל אי ייצוגו. הצהובים עשויים לפנות לבית משפט אזרחי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב אינה מקבלת בהכנעה את פסיקתו של הדיין ישראל שמעוני, שהשית על השוער פרדראג ראיקוביץ' עונש הרחקה משלושה משחקים. מיד לאחר ההחלטה, שלחו נציגי המועדון פנייה דחופה לנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לבטל את החלטת בית הדין. במועדון לא ערערו על העונש שספג ראיקוביץ', אלא על ההליך השיפוטי עצמו. אך לפנות ערב גם בית הדין העליון דחה את הבקשה, וכן את הבקשה לעיכוב ביצוע העונש.

במכבי תל אביב טענו בפנייה לנשיאות בית הדין העליון כי הדיין היה חייב לאפשר ייצוג לשוער בשל כל הנסיבות הקשורות לחוסר יכולתו להגן על עצמו בשפה האנגלית. כמו כן הצהובים טענו שהדיין היה חייב להמתין לערעור שהם הגישו בבוקר לבית הדין העליון בנוגע לייצוג של השוער ועיכוב החלטת הדיין.

שחקן מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
הדיון יגיע עד לבית המשפט העליון? ראיקוביץ'/ברני ארדוב

לוואלה! ספורט נודע שהמועדון עשוי להגיש כעת עתירה לבית המשפט המחוזי ובמקרה הצורך גם לבית המשפט עליון, עם אותה טענה על כך שכל הליך השפיטה של השוער לא היה תקין מכיוון שהוא לא זכה לייצוג על ידי עורך דין.

עו"ד מורן מאירי אמר היום, ואת זה הוא ייטען בכל ערכאה: "גם הפושע הכי מסוכן זוכה לייצוג של עורך דין, קל וחומר שוער כדורגל שנמצא במדינה זרה ואינו דובר את השפה".

עוד באותו נושא

פרדראג ראיקוביץ' הורחק משלושה משחקים בפועל, לא ישחק נגד הפועל באר שבע

לכתבה המלאה

האזינו לראיון המרתק עם צחי הנגבי, שבו הוא תוקף את ראיקוביץ' והאולטראס של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully