וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו בריחה מאחריות של מועדון המחשיב עצמו לגדול בארץ"

"גיחכתי על הווידיאו שרמז שהפלתי את אבוקסיס", "הלחץ להישגיות מסנוור את מכבי ת"א", "לא גינו את ראיקוביץ' וזה חמור", "חבל שלא מטפלים באלימות". יובל אבידור, מגיבורי מהומת סכנין, תוקף את התנהלות האלופה במשדר מיוחד. וגם: כמה ליפשיץ ישפיע על משחק העונה

עריכה: מרום שפיצר

שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', הורחק משלושה משחקים לאחר שדחף את יוסי אבוקסיס במהלך המשחק של הצהובים מול בני סכנין. בעקבות זאת, השוער הסרבי יחמיץ את משחק העונה מול הפועל באר שבע. רגע לאחר ההחלטה, ערכנו בוואלה! NEWS משדר מיוחד על העונש, עם התגובות, הדעות וההשלכות. צפו במשדר.

פרדראג ראיקוביץ' הורחק משלושה משחקים בפועל, מכבי תל אביב לא תוכל לערער

אחרי העונש: מכבי תל אביב מתכוננת לאפשרות של פנייה לבית משפט אזרחי

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים ורעננה - מכבי תל אביב בשני ב-20:55

מכבי תל אביב נגד תובע ההתאחדות: "כתב האישום הוגש בצורה חפוזה"

"אני חושב שבסופו של דבר הצדק נעשה", אמר יובל אבידור. "מכבי תל אביב לא גינתה את המעשה של פרדראג ראיקוביץ', וזה מעשה חמור. כשניגשתי לאירוע ניסיתי למנוע את המהומה, ורואים בתמונות שאני זה שמזיז את יוסי אבוקסיס. אחרי מספר רגעים, רואים אותי לוחץ יד להאריס מדוניאנין. חיבקתי אותו ואיחלתי לו בהצלחה. ראיקוביץ' עשה טעות, הוא היה צריך לשלוט בעצמו, וזה מה שהלהיט את האווירה. חבל שאנחנו נותנים פתח לדברים האלו ולא מטפלים באלימות".

החלוץ הוסיף: "אני שמח שמכבי תל אביב כביכול גיבתה את השוער, אבל רואים בבירור שהוא ניגש ודוחף את יוסי. אני מצטער שלא הגעתי לפני שראיקוביץ' הגיע, כי אז אולי הוא לא היה דוחף אותו. כמובן שמכבי תל אביב צריכה לגנות את הסיפור. כשראיתי את הווידאו שמכבי תל אביב הוציאה גיחכתי, כי מדובר בניסיון לברוח מאחריות מצד המועדון שמחשיב את עצמו להכי גדול בישראל, עם ייצוג השחקנים הגדול ביותר בנבחרת ישראל. הרמתי אפילו טלפון ליוסי, ושנינו גיחכנו. זו טעות, הם המשיכו את אותו קו מיום חמישי, אז היה את מקרה טל בן חיים. אני לא במכבי תל אביב כרגע. לפעמים הלחץ להישגיות מסנוור, וזה מה שקרה לקבוצה הזו במקרה הזה. יש מועמדת מולה שלוחצת עליה במרוץ לאליפות ומועמדת בגביע שתהווה איום על התואר הזה, ובמכבי תל אביב כנראה הסתנוורו מכך. הם היו יוצאים הרבה יותר טוב אם כבר בחמישי שעבר הם היו מודים שנעשתה טעות. אם ראיקוביץ' היה מתנצל באופן חד משמעי, ובקבוצה לא היו מנסים להסתתר, הם היו יוצאים טוב יותר. בכל מקרה, אני חושב שזה היה נראה טוב הרבה יותר".

עו"ד ירון דיקרמן, עו"ד מורן מאירי, עו"ד יעל מרגלית. קובי אליהו
אין אפשרות לערער. עורכי הדין של מכבי תל אביב/קובי אליהו

אבידור השווה את המהומה בדוחא למהומה במשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל חיפה במושבה לפני מספר שנים: "קיבלתי מכה ולא נשארתי על כר הדשא במושבה. כשעלי חטיב חטף את הבעיטה לא ראיתי את זה. האירועים האלימים היו יכולים להסתיים בשתי דרכים: הראשונה - אם ראיקוביץ' לא היה מגיע ליוסי ואילו השנייה היא אם יוסי לא היה מגיע לספסל. בסופו של דבר הוא אמר שיכול להיות שהוא עשה טעות שהוא שמח ואמר יש, אבל אני לא יוסי, אני לא במקום שלו. כל הסיטואציה הזו יכולה הייתה להימנע. הרסנו ערב של כדורגל טוב לשני הקהלים. הכדורגל הישראלי פספס ערב שיכול היה להסתיים בצורה ספורטיבית ויפה יותר. חבל שיש שחקנים מורחקים וקנסות".

האזינו לראיון המרתק עם צחי הנגבי, שבו הוא תוקף את ראיקוביץ' והאולטראס של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully