וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי נפצע בברך ונטש את המשחק של הווריירס: "הוא בכה, זה נראה רע"

הפלייאוף העגום של ה-MVP נמשך: קרי החליק על הפרקט ולא חזר בשל מה שהוגדר כ"מתיחה בברך ימין". בארה"ב ממתינים לתוצאות ה-MRI ומעריכים כי משך ההיעדרות יעמוד על כשבועיים במקרה הטוב

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מאמן ממפיס דייב ייגר פורץ בבכי במסיבת העיתונאים אחרי ההדחה מהפלייאוף

הפלייאוף המתסכל של סטפן קרי נמשך הלילה (בין ראשון לשני), כאשר ה-MVP נאלץ לנטוש את המשחק הרביעי בסדרת הסיבוב הראשון במערב מול יוסטון בגלל פציעה. הווריירס הצליחו להסתדר בלעדיו והביסו את הרוקטס 94:121 בדרך ל-1:3 בסדרה, אבל כמובן שהפציעה קיבלה את רוב תשומת הלב.

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס יורד מהפרקט פצוע. AP
קרי יורד מהפרקט פצוע/AP

קרי, שנפגע בקרסול במשחק מספר 1 בסדרה, הושבת משני המשחקים הבאים למרות רצונו לשחק ומתוך ניסיון של הווריירס לא לסכן אותו ולאפשר לו להתאושש. הלילה הוא חזר וניסה להיכנס לעניינים, אבל אחרי שרשם רק 2 מ-9 מהשדה, כולל 1 מ-7 לשלוש וחמישה איבודים ב-18 דקות וחצי הוא החליק על הפרקט בניסיון לשמור על טרבור אריזה, ממש במהלך האחרון של המחצית הראשונה.

קרי ירד בקפיצות מהפרקט, כשהוא מחזיק את הברך הימנית שלו, שנפגעה מהנפילה. הוא עלה עם הקבוצה למחצית השנייה, אבל עוד לפני שהחל הרבע השלישי, ירד שוב לחדרי ההלבשה כשהוא תופס את ראשו באכזבה. זמן קצר לאחר מכן גם התקבל הדיווח לפיו הוא לא ישוב למשחק בשל מה שהוגדר כ"מתיחה בברך ימין".

עדיין מוקדם לקבוע מה חומרת הפציעה, אך בארה"ב מדווחים שבפציעות מסוג זה ישנן כמה דרגות. אם הפציעה היא בדרגה 1, הוא עלול להיעדר כשבועיים, אם בדרגה 2 תקופת ההחלמה עלולה להתארך בעוד כשלושה שבועות נוספים, ואם מדובר בקרע, המשמעות היא שקרי סיים את העונה. למרות זאת, העובדה שקרי חזר לפרקט, התחמם וניסה לחזור עשויה להעיד על כך שלא מדובר בקרע, כפי שהעיד רופא הקבוצה, שאמר לעיתונאים בסיום: "לא הייתי נותן לשחקן להתחמם אם הייתי חושש שיש לו קרע ברצועה".

עוד באותו נושא

הווריירס הביסו את יוסטון 94:121, הקאבס והספרס השלימו סוויפ

לכתבה המלאה
סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
פציעה בלתי צפויה. קר/AP

דריימונד גרין סיפר כי כשנודע לקרי שלא יחזור לשחק, הוא הזיל דמעה בחדר ההלבשה. "הוא פשוט עמד שם ובכה. זה היה קורע לב. אמרתי לו 'לך מפה, אנחנו נחזיק מעמד. תרים את הראש, יהיה בסדר'. אנחנו חייבים להיות שם בשבילו, לתמוך בו. הוא עלה לשחק כשהוא לא כשיר ב-100 אחוז, וחבל שזה קרה, אבל בסופו של דבר אנחנו חייבים לזכור שיש לנו מספיק עומק כדי להסתדר גם עם זה".

גרין הודה שרמת הדאגה שלו לסטף "גבוהה" בשלב זה, והוסיף: "אתה חייב להיות מודאג. מדברים על ברך, זה כבר לא הקרסול שדיברנו עליו בתחילת הסדרה". במהלך הירידה של סטף קרי לחדר ההלבשה, אוהדי יוסטון הפגינו שמחה לאיד והריעו, מה שלא התקבל ברוח טובה אצל הווריירס. "זה זבל, לא עושים דבר כאלה. אין בזה קלאסנ. אתה לא מריע למישהו שצולע בדרך לחדר ההלבשה".

גרין הוסיף בכנות רבה ש"אם סטף מחוץ לפלייאוף, כנראה שגם אני הייתי מסתכל עלינו כאל אנדרדוג פתאום. זה טבעי כי הוא ה-MVP של הליגה, אבל מה שלא יהיה, אנחנו לא הולכים להיכנע ולהתרפס בפני אף אחד. נמשיך לשחק את המשחק שלנו".

סטיב קר סיפר כי "לפני המשחק המצב שלו היה טוב יותר ממה שחשבתי, אבל אז לפתע אם החליק על נקודה רטובה בפרקט, ולפתע חזרנו לנקודת ההתחלה. נראה מה יעלה ב-MRI".

עיתונאים שנכחו בקרבת חדר ההלבשה של הווריירס סיפרו כי גרין הפציר בקרי שלא להיחשף בפני העיתונאים אחרי הפציעה. "שלא יראו אותך בוכה", אמר לו. מריס ספייטס אמר ש"לראות מישהו כמו סטף מתפרק ככה עושה לך משהו בלב. סטף אף פעם לא אמוציונלי מדי, הוא בחור מאוד שקול. ממש היינו יכולים להרגיש את הלב שלו פועם בחוזקה".

המשחק החמישי בסדרה ייערך אצל גולדן סטייט בלילה שבין רביעי לחמישי (5:30) וקרי יקווה להיות כשיר.

כך סטף נראה בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully