וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד משרה פנויה: ביירון סקוט פוטר מהלייקרס אחרי שנתיים

הלייקרס הודיעו למאמן בן ה-55 שלא יממשו את האופציה עליו לקראת העונה הבאה, אחרי שהצעיד את הקבוצה לעונה הגרועה בתולדותיה. ב-LA מדווחים: ג'ף ואן גנדי, קווין אולי ובלאט מועמדים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מאמן ממפיס דייב ייגר פורץ בבכי במסיבת העיתונאים אחרי ההדחה מהפלייאוף

שוק המאמנים ב-NBA ממשיך להיות דינמי במיוחד. הבוקר (שני) גם הלייקרס נכנסו למעגל הקבוצות שמחפשות מאמן חדש, אחרי שביירון סקוט, האיש שעמד מאחורי הקווים בשנתיים האחרונות, פוטר. ללייקרס הייתה אופציה להאריך את חוזהו של המאמן בעונה נוספת, אך הם החליטו שלא לממש אותה, בעיקר לאור העובדה שתחתיו הגיע הפרנצ'ייז לשיא שלילי עם מאזן של 65:17 בעונה החולפת.

ביירון סקוט, מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
עוד מאמן מפוטר. סקוט/AP

על פי דיווחים בארצות הברית, הבעלים ג'ים באס, שמחזיק בחלק מהמניות של הקבוצה, איים להתפטר "אם המועדון לא יילך בכיוון הנכון בקיץ הקרוב", מה שלא הותיר ל-GM מיץ' קופצ'אק ברירה אל לפטר את סקוט. בכך יסיים סקוט בן ה-55 קדנציה בת שנתיים בלייקרס, במהלכה לא ממש הצליח להכין את הקרקע ליום שאחרי קובי בריאנט. בעבר הוא אימן את ניו ג'רזי, ניו אורלינס וקליבלנד.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
ללייקרס יש חיבה למאמני הקאבס לשעבר. בלאט/AP

כתב 'לוס אנג'לס טיימס' אריק פינקוס כבר צייץ כי "רשימת המועמדים התיאורטית כוללת את ג'ף ואן גנדי, מארק ג'קסון, קווין אולי ודיוויד בלאט". אגב, ללייקרס יש חיבה מיוחדת למאמנים שפוטרו מהקאבס: פרט לביירון סקוט, גם מייק בראון הגיע ל-LA אחרי שעזב את קליבלנד. יחד עם זאת, אדריאן ווז'נרובסקי מ'יאהו' טוען כי בלאט לא ברשימת המועמדים, וכי היא כוללת גם את לוק וולטון ואטורה מסינה, ששימש בעבר כעוזר מאמן בלייקרס.

מאט מור מ-CBS ערך סקירה של המועמדים לאימון הלייקרס וכתב על בלאט: "השחקנים לשעבר של בלאט אומרים עליו דברים טובים למרות הצורה שבה דברים הסתיימו בקליבלנד. בלייקרס תחכה לו הסיטואציה אליה היה אמור להיכנס לקאבס מלכתחילה - קבוצה צעירה, עם כישרונות שאפשר לפתח. לבלאט יש את האגו כדי להתמודד עם הביקורות שכרוכות בלהיות מאמן הלייקרס והשיטה ההתקפית, אם תיושם, יכולה לעשות פלאים לגארדים הצעירים של הלייקרס ולג'וליוס רנדל. אבל צריך לזכור שבפעם האחרונה שמישהו (מייק בראון ניסה להטמיע בלייקרס עקרונות מהתקפת פרינסטון זה נגמר בכישלון חרוץ".

עוד באותו נושא

קרי נפצע בברך ונטש את המשחק של הווריירס: "הוא בכה, זה נראה רע"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully