וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווריירס הביסו את יוסטון 94:121, הקאבס והספרס השלימו סוויפ

דווקא אחרי הפציעה של קרי, האלופה התפוצצה ועם שיא שלשות היסטורי בפלייאוף (21 מ-40) עלתה ל-1:3 בסדרה. 98:100 מותח לקליבלנד, סן אנטוניו חגגה עם 95:116 קליל, בוסטון איזנה מול ההוקס עם 95:104 אחרי הארכה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מאמן ממפיס דייב ייגר פורץ בבכי במסיבת העיתונאים אחרי ההדחה מהפלייאוף

סן אנטוניו הפכה הערב (ראשון) לקבוצה הראשונה שעולה לחצי הגמר האזורי, לאחר שניצחה 95:116 בחוץ את ממפיס והשלימה סוויפ. לאחר מכן, גולדן סטייט הראתה שגם בלי סטפן קרי שנפצע יש לה עוצמות והביסה את יוסטון בחוץ 94:121 כדי לעלות ל-1:3 בסדרה. בהמשך הלילה גם קליבלנד הצטרפה לספרס כשניצחה 98:100 את דטרויט והשלימה סוויפ משלה, בעוד בוסטון איזנה את הסדרה מול אטלנטה ל-2:2 עם ניצחון 95:104 אחרי הארכה.

לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. AP
ווינר. לברון עם אירווינג/AP

דטרויט - קליבלנד 100:98 (הקאבס השלימו סוויפ ועלו לשלב הבא)

אחרי שסן אנטוניו טאטאה את ממפיס, יש לנו סדרה נוספת שמסתיימת בסוויפ. הפיסטונס, שעוד נתנו פייט רציני במשחק הראשון, התגלו כטרף קל למדי עבור לברון ג'יימס וחבריו, ששוב קיבלו את קיירי אירווינג ביכולת שיא, ויכולים להיות מעודדים למדי מהיכולת שלו במשחקים הראשונים אי פעם בפלייאוף. גם הפעם הגארד החתולי העניק לקאבס את הניצחון בדקות הסיום: קליבלנד נכנסה לרבע האחרון בפלוס חמש וחמש דקות לסיום עלתה ליתרון תשע, אבל הפיסטונס חזרו עם סלים גדולים של טוביאס האריס, מרכוס מוריס וקנטביוס קולדוול פופ, שצימק לנקודה בלבד דקה לסיום. למזלו, אירווינג שוב היה שם כדי להציל את הקאבס עם שלשה גדולה, כשלברון מוותר על הכדור ומפקיד אותו בידיו של אירווינג בכוונה תחילה. ג'קסון הוריד לשתיים בצד השני, קיירי עוד הספיק להחטיא שלשה קשה, אבל ג'קסון ניסה לקחת על עצמו שוב את המשחק, והחטיא את השלשה המכרעת.

אירווינג סיים עם 31 נקודות כולל 20 במחצית השנייה, הוסיף סל מהחצי על הבאזר בסיום הרבע השלישי, ותרם גם 5 אסיסטים. לברון רשם משחק שקט למדי עם 22 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כשג'יי אר סמית' מוסיף 15 וקווין לאב תורם 11 ו-13 ריבאונדים. הפיסטונס קיבלו 24 נקודות ממרכוס מוריס, 23 ו-13 ריבאונדים מטוביאס האריס ו-17 ו-11 מאנדרה דראמונד, אך סיימו את העונה מבלי לתת פייט ממשי בסדרה. הקאבס מחכים בסיבוב השני למנצחת בסדרה המותחת בין אטלנטה לבוסטון.

איזייאה תומאס בוסטון סלטיקס. AP
ממשיך לחגוג. תומאס/AP

בוסטון - אטלנטה 95:104 (בוסטון השוותה ל-2:2)

רק לפני כמה ימים נראה היה שרוחה של בוסטון נשברה. ההוקס השתלטו על הסדרה, אייברי בראדלי נפצע, אבל הסלטיקס מודל 2015/16 הם כנראה קבוצה קשוחה יותר מכפי שב-NBA היו יכולים להעריך. אחרי הניצחון המתוח במשחק 3, הסלטיקס שוב עשו זאת, כשהפעם נחלצו מפיגור 16 לניצחון בהארכה, והעבירו את הלחץ להוקס. ככה פחות או יותר נראו הדקות האחרונות של המשחק ההפכפך: הסלטיקס עלו ליתרון ארבע כשנותרה פחות מדקה לתום הזמן החוקי, ג'ף טיג ענה בשתי שלשות גדולות שהעלו את ההוקס ליתרון, אבל אייזאה תומאס, האיש הכי שנוא באטלנטה בימים אלה, קלע בחדירה 15 שניות לסיום, נעל את טיג במהלך האחרון ושלח את המשחק להארכה.

כמו בעונה הרגילה, במהלכה ההוקס הפסידו בכל חמשת המשחקים שנכנסו להארכה, גם הפעם הם לא עמדו בלחץ. תומאס קלע חמש נקודות רצופות, העלה את הסלטיקס ליתרון מבטיח ומשם כבר לא הבטיח לאחור. אחרי שהליגה החליטה שלא להשעותו בעקבות המכה בפרצופו של דניס שרודר, תומאס ניפק 28 נקודות ו-6 אסיסטים, והוביל את הסלטיקס לניצחון במו ידיו, למרות תצוגה ענקית של פול מילסאפ עם שיא קריירה של 45 נקודות ו-13 ריבאונדים. אוון טרנר הוסיף 17, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים לסלטיקס, יונאס ירבקו הוסיף 16 ו-10 ריבאונדים, וזה הספיק כדי לתת נוקאאוט לכל מי שאינו פול מילסאפ בצד השני. טיג אכזב הפעם עם 13 נקודות כולל 4 מ-18 בלבד מהשדה.

טים דאנקן סן אנטוניו ספרס מול זאק רנדולף ג'ורדן פארמר ממפיס גריזליס. AP
דאנקן בן ה-40 והספרס בשלב הבא, בקלות/AP

ממפיס - סן אנטוניו 116:95 (הספרס משלימים 0:4 בסדרה)

מלכתחילה היה ברור שהסדרה הזו תהיה חד צדדית ואכן כך היה, כאשר הגריזליס הפצועים לא מסוגלים לתת פייט אמיתי לקבוצה החזקה של גרג פופוביץ', שגם הצליח להעניק רגעי מנוחה לכמה מכוכביו. הפתיחה עוד הייתה שקולה, כאשר הרבע הראשון מסתיים ב-19:25 לספרס. קצת יותר משתי דקות בתוך הרבע השני, החשמל באולם בממפיס נפל והמשחק הופסק לכרבע שעה. זה אפשר לדובים לנשום קצת ולהגיע להפסקה בפיגור שתיים בלבד, 47:45. למחצית השנייה סן אנטוניו עלתה הרבה יותר חדה וחמש נקודות של דאנקן, שחוגג 40 ביום שני, העלו אותה ל-53:69 ומשם זה כבר היה גמור. אף שחקן של הספרס לא שיחק יותר מ-28 דקות, כאשר קוואי לאונרד מסיים כקלע המוביל עם 21 ומוסיף 7 ריבאונדים. טוני פארקר קלע 16, למרקוס אולדריג' סיפק 15 ועוד 10 ריבאונדים. בממפיס, 26 ללאנס סטיבנסון, 15 לזאק רנדולף.

היה זה יום גדול עבור שני גיבורי הקבוצה: גרג פופוביץ' עבר את פיל ג'קסון כשהשיג סוויפ תשיעי (!) בסדרת פלייאוף של הטוב משבעה משחקים, וטים דאנקן עלה למקום השני עם 155 ניצחונות פלייאוף (יחד עם רוברט הורי). במקום הראשון נמצא דרק פישר (161).

שחקני סן אנטוניו ספרס במהלך הפסקת החשמל במשחק מול ממפיס. AP
שחקני סן אנטוניו מחכים שהחשמל יחזור/AP

יוסטון - גולדן סטייט 121:94 (1:3 לווריירס בסדרה)

לאחר ההפסד הדרמטי במשחק השלישי, האלופה קיבלה בחזרה את סטפן קרי, אבל למרות מהלך יפה שלו בפתיחה שכלל סל ועבירה, הוא היה מאוד לא חד, סיים עם 2 מ-9 בלבד מהשדה, כולל 1 מ-7 לשלוש ונפצע במהלך האחרון של המחצית הראשונה, מה שגרם לו לנטוש את המשך המשחק. מנגד, הרוקטס נהנו מפתיחת משחק טובה של ג'יימס הארדן, שקבע 29:29 עם הבאזר לסיום הרבע הראשון בזכות שלשה מטורפת והביא את יוסטון ל-56:56 בהפסקה. אלא שהרבע השלישי, אליו קרי כבר לא עלה כאמור, היה שואו אדיר של דריימונד גרין וקליי תומפסון, שקלעו יחד 23 נקודות ברבע הזה, כולל מבול של שלשות, בדרך לרבע של 20:41, שהפך את המשך המשחק לגארבג' טיים. בסך הכול, הווריירס סיימו עם 21 מ-40 מחוץ לקשת, שיא פלייאוף חדש. תומפסון סיפק 23 ב-7 מ-11 לשלוש, אנדרה איגודאלה קלע 22 וגרין סיים עם 18. קרי הסתפק בשש נקודות, חמישה אסיסטים וחמישה איבודים ב-18:30 דקות. ביוסטון, 19 נקודות ו-15 ריבאונדים לדווייט הווארד. הארדן רשם 18, 10 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-7 חטיפות. מייקל ביזלי קלע עוד 17.

עוד באותו נושא

סטפן קרי נפצע בברך ימין ונטש את המשחק של הווריירס מול יוסטון

לכתבה המלאה
קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס מול ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
תומפסון היה עצום, הארדן נותר חסר אונים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully