וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של מאור בוזגלו: "בן חיים הכי יהיר שיש, ערן זהבי פאתטי"

אסי בוזגלו מהפועל אשקלון תוקף את הצהובים אחרי הניצחון בחצי גמר הגביע: "הגעלתם את הכדורגל, בגלל חוסר הספורטיביות לא תזכו באליפות". וגם: האם ההתאחדות צריכה להתערב לטובת סכנין?

one

הסערה שאחרי ה-2:3 בין מכבי תל אביב לבני סכנין מסרבת לגווע, וכעת מגיעות גם התגובות מצופים נייטרלים מהכדורגל הישראלי. אחד השחקנים הראשונים שהגיבו למקרה אמש (חמישי), בו טל בן חיים חידש את המשחק כשעלי עוסמאן מסכנין פצוע במהלך שהוביל לשער שוויון של ברק יצחקי, היה שחקן הפועל אשקלון אסי בוזגלו, אחיו של כוכב הפועל באר שבע מאור בוזגלו.

"אני לא נוהג לרשום פוסט על מישהו ספציפי, ובמיוחד לא על שחקן כדורגל ועוד ישראלי... אני בתור שחקן כדורגל פעיל, יכול להתבייש בשבילך על המעשה שעשית", כתב בעמוד הפייסבוק שלו זמן קצר אחרי שריקת הסיום. "שוב עכשיו בטח יגידו ( אוהד באר שבע) אבל אתמול באר שבע הפסידו, והפסידו בכבוד! כי אותי חינכו שמי שלא יודע להיות ספורטיבי על המגרש, וכן גם לפעמים צריך לדעת להפסיד! מה עוד שזה היה רק בדקה 25!!! מה חשבת לעצמך? אה כן הבנתי שכל האמצעים כשרים. אני מכיר את ההרגשה הזאת, אבל בחיים אני לא אשתמש בה כקו המנחה שלי בדרך כזאת".


מכבי תל אביב ניצחה את בני סכנין 2:3 והעפילה לגמר גביע המדינה

אבוקסיס: "מכבי שברה שיאי גועל נפש, היא הגעילה את הכדורגל"

אבוקסיס אחרי שלא הוציא כדור ב-2006: "אני המצאתי את ההצגות"

זהבי: "גאה בבן חיים על מה שעשה", בן חיים: "לא מבין על מה ההמולה"

יצחקי ומוגרבי 7, גרסיה 3 ומה עם זהבי? ציוני חצי גמר הגביע

בוזגלו המשיך: "אני שומע גם את ערן זהבי מצטרף לילד הזה טל בן חיים, ובמקום לגנות את המקרה כקפטן אז גם הוא נשמע פתאטי. והכי גרוע עוד שהם אומרים שקו המנחה של המועדון מכבי ת"א הוא כזה. פשוט לא להחזיר... מה אנחנו לא משחקים כל שבוע?? לא יודעים מה זה המשחק הזה? דווקא אליך תמיד נטפלים? אהה.. אולי כי באמת אתה מהטיפוסים הכי לא מכבד, הכי חושב שמגיע לו הכל, והכי יהיר?! חשבת על זה? בקיצור איבדתם את הפייר פליי! רק דבר אחד נותר לומר על מקרה כזה, הגעלתם את הכדורגל, את הספורטיביות, ובטח את המשחק עצמו. נאחל לכולם חג שמח! אה ובזכות היום הזה של חוסר ספורטיביות תאבדו את האליפות... מחכה כבר ליום שני כולנו סכנין!!! בהצלחה".

אגב, אם בוחנים את אירועי אמש ביחס לתקדימים דומים בהיסטוריה, מתברר כי במדינות אחרות הייתה גם התערבות של ההתאחדות. בשמינית גמר הגביע האנגלי בשנת 1999, למשל, נווקאנו קאנו בישל למארק אוברמרס שער בנסיבות זהות והוביל את ארסנל לניצחון 1:2 על שפילד יונייטד, אך לאחר הצפייה בהילוכים החוזרים, פסקה התאחדות הכדורגל האנגלית על משחק חוזר (בו ארסנל שוב ניצחה 1:2).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בתקדים מהגביע האנגלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully