וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי הביסה את בולוניה 0:6, שלושער לדריס מרטנס

הבלגי חגג שלושער ראשון בליגה האיטלקית, גביאדיני ציין צמד ראשון ודויד לופס השלים את החגיגה בסן פאולו עם שער בכורה העונה. בולוניה בסכנת ירידה, נאפולי רחוקה שש נקודות מיובנטוס

דריס מרטנס שחקן נאפולי. רויטרס
שלושער ראשון באיטליה. דריס מרטנס/רויטרס

נאפולי ככל הנראה לא תזכה גם העונה באליפות, אבל את הסגנות ואיתה הכרטיס האוטומטי לליגת האלופות היא קרובה להבטיח אחרי 0:6 מוחץ הערב (שלישי) על בולוניה בסן פאולו. גונסאלו היגואין ריצה את המשחק האחרון בעונה ההרחקה שלו וראה את מחליפו מנולו גביאדיני כובש צמד ראשון בקריירה שלו בסרייה A, דווקא לרשת האקסית, אבל דריס מרטנס גנב לו את ההצגה עם שלושער במחצית השנייה.

מנולו גביאדיני שחקן נאפולי כובש מול בולוניה. רויטרס
ציון דרך דווקא מול קבוצתו לשעבר. מנולו גביאדיני כובש/רויטרס

כבר אחרי 10 דקות קיבל גביאדיני כדור נהדר ממרטנס ולא התקשה להכניע בבעיטה חדה את אנטוניו מיראנטה. בדקה ה-35 הוכשל חוסה קאייחון ברחבה וגביאדיני דייק מהנקודה הלבנה כדי לחגוג צמד ראשון ב-143 משחקים בליגה הבכירה. מרטנס, שפתח בהרכב על חשבון לורנצו אינסינייה, הגדיל את התוצאה בדקה ה-58 לאחר שהיתל בשומר שלו ובעט כדור שפגע בשחקן אורח ועבר בין רגליו של מיראנטה. בדקה ה-80 הוא הוסיף עוד אחד אחרי דאבל-פס עם עומאר על כדורי המחליף, והשלים שלושער עם טיל בדקה ה-88. המחליף דויד לופס חתם דקה לאחר מכן עם שערו הראשון העונה.

בולוניה סופרת כבר תשעה משחקים ללא ניצחון, במהלכם כבשה רק שני שערים. היא ניצבת כעת במקום ה-14, רק שבע נקודות מעל הקו האדום ועם משחק עודף. נאפולי צימקה זמנית את הפער מיובנטוס לשש נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully