וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהפועל תל אביב: "מה יש לשוטר לעשות ביציע כמעט ריק?". צפו במהומה

19.4.2016 / 12:00

סרטון שהגיע לידי האדומים מראה את התפתחות המהומה ביציע האוהדים השרופים במחצית. בקבוצה מגנים על רובינסון: "אחד מאוהדי חולון אמר שיהרוג אותו, הוא לא עלה ליציע, בסך הכל סימן להם"

ברני ארדוב

צפו: תחילת המהומות ביציע הפועל תל אביב

הפועל תל אביב ניצחה אמש (שני) 85:90 בביתה את הפועל חולון והתקרבה משמעותית להבטחת מקומה ברבע גמר הפלייאוף. השחקנים של שרון אברהמי יצאו מפיגור 5 נקודות כשנותרו 2:30 דקות לסיום, בזכות מספר מהלכים גדולים, שמעל כולם היה רביב לימונד שהיה בספק למשחק עד לכמה שעות לפני פתיחתו, וסיים עם 21 נקודות באחוזים מצוינים.

בקבוצה יודעים שניצחון אחד נוסף שלהם, או לחלופין הפסד של מכבי אשדוד/באר טוביה היום לבני הרצליה, יבטיח להם כמעט באופן סופי את הכרטיס לפלייאוף וישאיר אותם להתפנות למאבקים על המקום השביעי.

אוהד הפועל תל אביב נעצר על ידי שוטרי יס"מ, גיא אוחיון, אחיו של יוגב אוחיון. ברני ארדוב
אוהד הפועל תל אביב נעצר על ידי שוטרי יס"מ, גיא אוחיון, אחיו של יוגב אוחיון/ברני ארדוב

שיחת היום במועדון הייתה על המהומה ביציעים במחצית המשחק. בהפועל טענו, ואף הציגו סרטון, בו נראה שוטר נכנס ליציע האוהדים השרופים של הקבוצה, ומנהל דין ודברים עם אחד האוהדים. במהלך הויכוח דחף השוטר את האוהד ובמקום התפתחה מהומה שנמשכה דקות ארוכות. בסופו של דבר נעצרו שני אוהדים של הקבוצה, אך בהפועל לא מתכוונים לשתוק על המעשים. "מה יש לשוטר לעשות ביציע כמעט ריק?" שאלו הבוקר בקבוצה. במועדון שוקלים לפנות למשטרת תל אביב כדי להציג בפניהם את הסרטון ולנסות לקבל תשובה על האירוע.

במקביל בהפועל דוחים את הטענות כלפי נייט רובינסון, שסימן באצבע משולשת כלפי אוהדי הפועל חולון שקיללו אותו בירידה למחצית. "שחקנים עשו דברים גרועים מזה גם העונה, הוא לא עלה ליציע, בסך הכל סימן להם", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "אחד מאוהדי חולון קילל אותו ואמר שיהרוג אותו. נייט בחור אמוציונלי, אבל לא עשה משהו שצריך לגרור עליו עונש".

התפרעויות של אוהדי הפועל תל אביב והפועל חולון, רובינסון סימן אצבע משולשת

עמית גל: "אני לא מכבד את נייט רובינסון, הוא פרובוקטור סדרתי"

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב
נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully