וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרעויות של אוהדי הפועל תל אביב והפועל חולון, רובינסון סימן אצבע משולשת

18.4.2016 / 23:03

אוהדי שני המחנות התפרעו במהלך המחצית ב-85:90 של האדומים ולפניה, הרכז סימן תנועה מגונה לעבר אוהדי היריבה ואמר בסיום: "ירקו עלי ואמרו שיהרגו אותי, יש לנו את הקהל הטוב בעולם"

ברני ארדוב

בלגאן גדול במשחק הערב (שני) בין הפועל תל אביב להפועל חולון. לקראת סיום המחצית הראשונה החלה מהומה ביציע אוהדי חולון לאחר שלטענתם, אחד מאוהדי הפועל תל אביב - שיושב קרוב לפרקט - ניסה לתקוף את שחקן הקבוצה דור גולדנברג. אוהדי חולון הפעילו לחץ על אזור הירידה לחדר ההלבשה, כשהמשטרה מנסה ליצור חיץ בינם לבין השחקנים שיורדים, אך לאחר השלשה של נייט רובינסון עם הבאזר, האווירה התלהטה עוד יותר כשכוכב ה-NBA שלף אצבע משולשת לעבר האוהדים הסגולים שקיללו אותו.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב עם דגל הפריסה הערב/ברני ארדוב

במקביל החלה מהומה גם ביציע אוהדי הפועל תל אביב, כשמספר מהם החלו לקלל ולהתקרב בצורה מאיימת לכיוון הפרקט. לאחר דין ודברים עם המשטרה, נדחף אחד האוהדים על ידי סדרן והמשטרה נכנסה ליציע כדי להרחיקו, מה שגרר מהומה גדולה. רק לאחר התערבות אנשי הפועל תל אביב, בראשות היו"ר רמי כהן וארז זייצ'יק נרגעו הרוחות. האירועים צפויים להופיע בדוח המשקיף משה ביטון שצפה בדברים מקרוב. חשוב לציין כי המשטרה נערכה בכוחות מתוגברים למשחק הזה כשלא פחות מ-70 שוטרים היו אמורים לשמור על הסדר.

הפועל תל אביב הגיבה לאירועים ומסרה: "עשרות אוהדי חולון קיללו, נהמו וזרקו חפצים לעבר נייט רובינסון במהלך הירידה למחצית. לאחר מכן התקרבו למנהרת השחקנים וניסו להכות את שאר שחקני הפועל. במהלך הקטטה עמדו מספר אוהדי הפועל בסמוך לאירוע. בעקבות כך, כוח של כשלושים שוטרים נכנסו ליציע ודרסו כל מה שבדרכם - ללא הצדקה".

הפועל חולון מסרה בתגובה: "שוב מנסים בהפועל להסיט את האש מההתנהגות האלימה של קהל האוהדים שלה, ותמונות שוטרי היס"מ ביציע אוהדי הפועל מדברות בעד עצמן.
קהל אוהדינו הגיב לפרובוקציות חוזרות ונישנות מצד אוהדי הפועל שבאו לידי ביטוי בתנועות שחיטה לעבר הקהל החולוני, איומים, והשיא הגיע כשאוהד הפועל (שנעצר לאחר מכן) התפרץ לעבר הספסל החולוני ופגע בשחקן הקבוצה דור גולדנברג כשלפרובוקציה מצטרף שחקן הפועל נייט רובינסון, שלאורך המשחק התגרה בקהל החולוני ובספסל החולוני, כולל סימון אצבע משולשת לעבר הקהל בירידה להפסקה וירידה מכוונת דרך הקהל החולוני במטרה להתסיס, במקום לרדת לחדר ההלבשה בדרך אחרת .

"גם לאחר עימות אוהדי הפועל עם שוטרי היס"מ, ניסו אלה לגרור גם את אוהדי חולון לאותו עימות ,לשמחתנו ללא הצלחה. אתם מוזמנים לצפות בשידור המשחק מהערב בערוץ הספורט ולשפוט ,התמונות מדברות בעד עצמן. יובהר בזאת שאנו מגנים כל גילויי אלימות, הן מילולית והן פיזית ומוטב שלא ניתקל בהן במגרשי הספורט ובכלל".

דובר משטרת מרחב ירקון מסר כי אוהד אחד נעצר לאחר שירד לפרקט, התעלם מהוראות השוטרים ותקף ופצע אחד מהם.

עוד באותו נושא

דיווח חי מליגת העל: הפועל תל אביב - הפועל חולון 47:51 (רבע 3)

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי אמר: "זה הכדורסל, זאת הווינריות שרצינו להביא להפועל, דיברו במהלך כל השנה על הפסדים צמודים, ומתחילת הסיבוב השני אנחנו מנצחים הרבה משחקים צמודים, הרגשה מדהימה. מתן קם לתחייה, אין לי מילה אחרת, הוא נותן לנו ניצחונות מדהימים, חזר בזמן, רוברט עבר במשחק הקודם סדרת חינוך ויש לנו ווינר אמיתי. החזרנו להנהלה בגדול. זה הכודרסל, הייתי הרבה פעמים בצד השני, עברתי את הכל, ובסוף אין הרגשה יותר טובה ממה שאני מרגיש עכשיו".

נייט רובינסון אמר: "הקהל משוגע. ירקו עלינו וקרא לנו בשמות, זאת הייתה אוירה עוינת. להגיד לקהל שיהיו בשקט זה לא נורא, אבל כשמנסים לירוק עליך, זה משהו אחר. הקהל יישאר קהל, הם יעשו מה שהם רוצים, אבל היינו צריכים להישאר במשחק, ועשינו ניצחון גדול.

"אחד האוהדים שלהם אמר שהוא יהרוג אותי, מה קרה אם לבעוט לי בתחת לפני שישר עוברים ללהרוג? זה משוגע, אבל זה קהל, הם אומרים דברים משוגעים. יש לנו את קהל הכי טוב בעולם. שלומי הרוש אמר הרבה טראש טוק, אבל ברגע שהג'אמפ שוט שלי נכנס, הוא לא יכול להגיד יותר מדי. לא יודע מה קרה במחצית, שמעתי שזרקו את אחד האוהדים שלנו. הקהל באמריקה הוא יותר מדי שקט, רוצה ליהנות מההצגה, ופה ההצגה זה הקהל. אני אוהב את זה".

רובינסון המשיך והחמיא לקהל האדום: "אני מקווה שנגיע לאליפות ושהקהל שלנו ישתגע עוד יותר. אני אוהב להתחרות ברמה הגבוהה, מאתגרים אותך. אם אתה לא נהנה בכדורסל, אז למה אתה משחק? אמרתי לחברים שלי לקבוצה שבאורגון כששיחקתי פוטבול ירקו עלינו, ובוושינגטון סטייט זרקו עלינו בקבוקי בירה, אז זה לא חדש, אבל בשבילי מחוץ לבית זה קצת שונה. לא ישנתי בלילה כי ראיתי את כל המשחקים, נהניתי לראות שדטרויט נתנו מלחמה לקליבלנד, נהניתי לראות את סטף קרי קולע 24 נקודות לפני המחצית, ואייזיאה תומאס נותן מלחמה לאטלנטה. בשביל זה שווה לא לישון כל הלילה. אני רוצה שבוסטון תלך עד הסוף כי אייזיאה הוא חבר שלי, וכמה קשה הוא עבד כדי להגיע לשם. אני מקווה שהם יזכו במזרח. אני רוצה לראות משחקים טובים, לא אכפת לי מי תנצח, מקווה שסן אנטוניו תזכה באליפות כדי שטים דאנקן יקבל יום כמו קובי בריאנט. אני לא מתחרט, הקהל רוצה לקלל ולירוק, זה בסדר, אין חרטה, דברים קורים".

מאמן הפועל חולון דן שמיר: "דקה אחרי משחק אין הרבה מה לומר, היינו ביתרון 5, פחות משתי דקות לסיום ועשינו שלוש טעויות שעלו לנו במשחק. ככה זה. אין לנו יותר מה להתפלסף, זה ייגמר בסוף, זה יגיע למשחקים האחרונים, אנחנו חייבים לעשות את העבודה שלנו בשני המשחקים הקרובים, כדאי שלא נצטרך לדבר על מה המשמעות של המשחקים האלה ושנעשה את העבודה. חולון יכולה לצאת מזה, אנחנו נראה בסוף מה התוצאה, יש לנו משחקים נגד אשדוד ונס ציונה ואחרי זה שני המשחקים האחרונים שלא נתעלם מהם, אפשר לעשות את זה".

עדכון ראשון: 21:03

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובינסון מסמן אצבע משולשת/מערכת וואלה!, צילום מסך
גיא אוחיון שוטר יס"מ במשחק בין הפועל תל אביב לבין הפועל חולון. ברני ארדוב
אחיו של יוגב אוחיון, גיא, היה בתפקיד במשחק/ברני ארדוב
נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נייט רובינסון/ברני ארדוב
אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
אירועים אלימים. אהדי הפועל חולון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully