וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית גל: "אני לא מכבד את נייט רובינסון, הוא פרובוקטור סדרתי"

19.4.2016 / 7:30

אכזבה בהפועל חולון אחרי ההפסד להפועל תל אביב והמהומה ביציעים. מנהל הקבוצה תוקף את כוכב האדומים: "לא פעם ראשונה שלו, זה כמו לזרוק גפרור בחבית של בנזין". יזרעאלי: "כואב על האוהדים"

one

הפועל חולון רשמה אמש (שני) הפסד שלישי ברציפות ונשארה במקום האחרון בטבלה, ארבעה מחזורים לסיום העונה, כשנוצחה בדרייב אין בידי הפועל תל אביב 90:85. הקבוצה של דן שמיר הובילה ב-5 נקודות הפרש, 2 דקות וחצי לסיום, אך קרסה ברגעי ההכרעה ותצטרך לחפש את הניצחונות במקומות אחרים. סקוטי ריינולדס הוביל את קלעי חולון עם 20 נקודות, אך גם הוא לא עזר לקבוצה לנצח.

אם ההפסד לא הספיק, אז האירועים במחצית רק מוסיפים לתחושות הלא טובות. סמוך למחצית נדחף שחקן הקבוצה דור גולדנברג על ידי אחד מאוהדי הפועל תל אביב שישב מאחורי הספסל החולוני, במה שהדליק את הקהל הסגול שהיה באולם, שאף התעמת עם חלק מהמאבטחים. עם הירידה למחצית קיללו אוהדי חולון את נייט רובינסון שירד לכיוון חדר ההלבשה והאחרון סימן באצבע משולשת לכיוון האוהדים. בקבוצה יחכו לדוח המשקיף משה ביטון, שצפה באירועים מקרוב.

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב חוטף. רובינסון/ברני ארדוב

"ראיתי שאחד האוהדים של הפועל קפץ על אחד השחקנים שלנו, הייתה מהומת אלוהים, לא ראיתי יותר מדי. שני קהלים אמוציונאליים מאוד, לא צריך הרבה, כל פעם שיש סדרנים ושוטרים זה מתלקח", סיפר לוואלה! ספורט מנהל חולון עמית גל, "אתה יודע מה מטריף אותי - יושבים מאחורינו ארבעה וחמישה אוהדים שלא הפסיקו לקלל - זה קורה גם בחולון אבל שם יש סדרנים. בחולון הורידו שורה ראשונה, לא הפסיקו לקלל אותנו. יש 200 סדרנים ו-100 שוטרים, תעשו חוצץ וחומה חיה".

גל בא בטענות לרובינסון שבמהלך כל המשחק סימן בתנועות ידיים לכיוון אוהדי חולון, "אני לא אוהב את ההתנהגות הזאת, שחקן שבא מה-NBA עם יכולות כאלו לא צריך את זה, לא צריך את השטיקים האלו. אני לא מכבד אותו. בן אדם עשה כל כך הרבה דברים, אז אתה בא ומטריף מערכת? הקהלים באים עם אנרגיות, המון אמוציות, לסמן לקהל שקט ותנועות ידיים? לא מכובד. זה לא מכבד את השחקן שבא מה-NBA, כל פעם עושה את הפרובוקציות האלה, אני לא מבין למה. אולי הוא בעייתי, אולי לא, אבל אתה לא מצפה שקהל שנמצא במצב קשה מסובך ועדין, זה כמו לזרוק גפרור בחבית של בנזין. למה? תראה את ההתנהגות של טרה סימונס לידו, מקצוען אמיתי. לא הייתי נותן לשחקנים שלי להתעסק עם זה. זה לא פעם ראשונה שלו, לא בגלל זה הפסדנו, אבל בגדול לא צריך להדליק יותר ממה שבאמת כבר דלוק שמה. הכל כמו שדה קוצים. בשניות הכל מתלקח, שוטרים ובלאגן. ידעו שזה משחק טעון, אז למה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עמית גל מנהל הפועל חולון. ברני ארדוב
זועם. עמית גל/ברני ארדוב

מצב הרוח בחולון שפוף במיוחד אחרי ההפסד, כשבקבוצה יודעים שאם לא ינצחו את מכבי אשדוד ועירוני נס ציונה בשבועיים הקרובים, יתקשו להשאר בליגה, במיוחד כשהמשחקים האחרונים הם נגד הפועל ירושלים בחוץ ומכבי תל אביב בבית. "מצב נוראי, פעם ראשונה שאני בקריירה גם למטה וגם לא יכול לעזור לחברים שלי, המצב קשה ואני מצטער בשביל האוהדים שאני לא יכול לתת את מה שאני יכול", סיפר גוני יזרעאלי ששיחק רק 9 דקות בגלל פציעה בכתף, "נשארו ארבעה משחקים שהם גמר גביע, נקווה לעשות תוצאות טובות. אני לא יגיד לדן שאני לא יכול לשחק, מה שהוא יצטרך אני אתן, זה לא היכולת שלי, אני לא במאה אחוז, אבל אין זמן וזה לא מעניין. האוהדים מתוסכלים בגלל המצב של הקבוצה, כואב על האוהדים, הם באו לאימון ועודדו אותנו, היה ממש טוב, גם צעקו וזה בסדר, כואב לי ממש עליהם".

עמית גל הוסיף על המשחק ועל מצב הקבוצה: "יש לנו עוד ארבעה משחקים שמתוכם שניים קשים מאוד, ירושלים ומכבי. זה יהיה מטורף, אני מלא הערכה לקהל שלנו, הוא קהל אדיר, הוא דוחף אותנו, זה חלק חשוב במערכת. המצב מאוד עדין ומסובך, ברור שצריך לעבור בכל הכוח כדי לנצח. נקווה שהקהל יבוא איתנו לאשדוד, יש לנו רק בבית רק את נס ציונה ומכבי. אנחנו בפיגור של שני הפסדים לנס ציונה וקרית גת שזה מאוד מסובך ועדין, אני לא מדמיין שחולון תרד ליגה, אבל אי אפשר רק לדבר, צריך לעשות את זה. באנו באנרגיות שיא, ראיתי כבר את הארץ המובטחת עם הניצחון על הפועל, 5 נקודות הפרש, 2 דקות ו-20 שניות, אני בדיכאון. יש ארבעה משחקים שהם כולם משחקי עונה, לא מרים ידיים נגד מכבי וירושלים, אם נלחם ונביא את הלב יכולים לתת פייט גם לקבוצות הבכירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully