וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי ורדי יעמוד לדין משמעתי, עשוי להחמיץ גם את מנצ'סטר יונייטד

חלוץ לסטר סיטי, שהתפרע לאחר שהורחק מול ווסטהאם, עשוי להחמיץ גם את המשחק מול השדים האדומים זאת בנוסף למפגש הקרוב מול סוונסי. ראניירי יצא להגנתו: "הוא אף פעם לא צולל", גארי ליניקר התעצבן

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 הדרמטי בין לסטר סיטי לווסטהאם

מכה למירוץ האליפות של לסטר סיטי? ג'יימי ורדי עלול לספוג עונש משמעתי חמור על ידי ההתאחדות האנגלית בעקבות התגובה הנסערת שלו אתמול (ראשון) אחרי שהורחק במשחק של לסטר מול ווסטהאם (2:2). ורדי בן ה-29, מלך שערי הפרמיירליג, הורחק בדקה ה-56 כשספג כרטיס צהוב שני אחרי צלילה ברחבה והערב הודיעה ההתאחדות האנגלית כי ורדי יעמוד לדין, מה שאומר שהוא עשוי להחמיץ משחק נוסף (שניים בסך הכול).

התיקו של לסטר סיטי אומנם הגדיל את הפער של השועלים בפסגה לשמונה נקודות מהשנייה טוטנהאם, אבל התרנגולים יוכלו לצמק את הפער ל-5 אם ינצחו היום את סטוק (22:00, ספורט2). ורדי מורחק אוטומטית למשחק הבא של קבוצתו מול סוונסי בבית, אבל עלול גם להחמיץ את המשחק הבא של לסטר סיטי במנצ'סטר מול יונייטד, בכפוף להחלטת ההתאחדות. כזכור, בחודש שעבר דייגו קוסטה מצ'לסי הורחק בצהוב שני, ולאחר מכן ספג מההתאחדות עונש הרחקה ממשחק נוסף על תגובה נזעמת שלו.

בנוסף, גם הקבוצה עצמה תעמוד לדין, לאחר שעל פי ההתאחדות האנגלית "אנשי הצוות המקצועי לא הצליחו להשתלט על השחקנים לאחר הפנדל של ווסטהאם".

ליברפול ניצחה, ארסנל שוב אכזבה, 2:2 מרתק לווסטהאם מול לסטר

מה מצפה ללסטר סיטי עד תום העונה?

ג'יימי ורדי חלוץ לסטר עם ג'ונתן מוס, שופט. AP
יעלה ביוקר לו ולקבוצתו? ורדי/AP

מאמן לסטר קלאודיו ראניירי הגן על וארדי, וטען ש"הוא אף פעם לא צולל. הוא תמיד רץ כל כך מהר ובמהירות הזאת אם מישהו נוגע בך אפילו קצת אתה נופל".

האווירה באצטדיון הפכה לסוערת במהלך המשחק, שכלל שורה ארוכה של החלטות שנויות במחלוקת של השופט ג'ון מוס. יושב ראש ווסטהאם דייויד סאליבן ומשפחתו ספגו קללות באצטדיון, ואף טענו שנזרקו עליהם חפצים. "אנשי האבטחה העבירו אותנו מהמקום שלנו", סיפר בנו של סאליבן, דיוויד ג'וניור, "בסיום אפילו לא הייתה לנו הזדמנות להודות לקבוצה שלנו". אגב, גם חלוץ ווסטהאם אנדי קארול עשוי להיענש אחרי דברים בוטים שאמר לשופט בעקבות הפנדל המפוקפק שפסק לזכות לסטר עימוק בזמן הפציעות.

טירוף לסטר סיטי: הקבוצה השעתה ל"מספר שנים" אוהדים שספסרו בכרטיסים

פטר שמייכל האשים את השופט: "ג'ונתן מוס היה על סמים"

גארי ליניקר תוקף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully