וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר שמייכל: "ג'ונתן מוס היה על סמים", ראניירי: "נתנו דם ונשמה"

אביו של שוער לסטר התבטא בחריפות נגד השופט ב-2:2 מול ווסטהאם. מוס חטף גם בטוויטר. ראניירי: "הצלחנו להשוות בסיום, זה טוב פסיכולוגית". ביליץ': "אני וראניירי דיברנו על השופט במהלך המשחק"

one
ג'יימי ורדי חלוץ לסטר מול אנג'לו אוגבונה בלם ווסטהאם. GettyImages
ורדי ספק מתחזה/GettyImages

ה-2:2 הדרמטי בין לסטר לווסטהאם סיפק הרבה מאוד כוכבים, לטובה ולרעה. מי שחוטף את מירב האש הוא השופט, ג'ונתן מוס, ששרק כמה שריקות שנויות מאוד במחלוקת. הראשון להתנפל על השופט היה פיטר שמייכל.

שוער העבר ואביו של שוער לסטר, קספר, תקף בחריפות: "השופט הזה על סמים". בטוויטר גם כן לא התרשמו מההופעה ומוס ספג מכל כיוון.

קלאודיו ראניירי היה רגוע יותר: "אני מאושר מאוד, היינו בפיגור בדקה האחרונה, אבל הצלחנו להשוות. זה פנטסטי מבחינה פסיכולוגית. הראנו הרבה אופי. השחקנים נתנו את הדם והנשמה, הם לא וויתרו מעולם. ציפינו למשחק קשה, היינו ברי מזל בדקה הראשונה, אבל הבקענו ויצרנו מצבים".

אנדי קארול חלוץ ווסטהאם. AP
עצר את השועלים. קארול/AP

לאונרדו אוז'ואה אמר: "הייתי מאושר עבור הקבוצה כי לא הגיע לנו להפסיד. מתמודדים עם הלחץ ואני שמח שהפנדל נכנס". דני סימפסון אמר: "זה היה קשה מאוד. ווסטהאם קבוצה טובה וידענו שיהיה משחק קשה עד הסיום. הקבוצה שלי נלחמת עד המוות".

מהצד השני, סלאבן ביליץ' התייחס גם הוא למשחק: "הראנו הרבה איכות ואופי במשחק הזה. אחרי הגול של קרסוול חשבתי שזה נגמר. אני לא חושב שהיה פנדל, אבל זו הייתה קשה מאוד. קלאודיו ראניירי דיברנו במהלך המשחק, גם על השופט. כדי להשיג נקודה בקינג פאוור צריך אופי וזה מה שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully