וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף לסטר סיטי: הקבוצה השעתה ל"מספר שנים" אוהדים שספסרו בכרטיסים

השועלים דוהרים לאליפות היסטורית, האוהדים מסתערים על הכרטיסים למשחקי הבית, הספסרים מכרו כרטיסים במחירים שהגיעו ל-15 אלף ליש"ט, הקבוצה הגיבה: "חברותם בוטלה ללא פיצוי"

one

לסטר סיטי השעתה מספר אוהדי הקבוצה שספסרו בכרטיסים למשחקיה. בזמן שהקבוצה עומדת להדהים את הכדורגל העולמי ומריחה אליפות היסטורית באנגליה, כל הכרטיסים למשחק האחרון של השועלים העונה בבית מול אברטון נמכרו תוך 90 דקות מרגע הוצאתם. עם הזמן התברר שחלקם נמכרים בסכומי עתק - השיא הגיע ל-15 אלף ליש"ט לזוג כרטיסים - והמועדון החליט להעניש את המספסרים.

שחקן לסטר סיטי, ג'יימי ורדי. GettyImages
קדימה. לסטר/GettyImages

הקבוצה הודיעה שהיא לא רק הענישה חלק מהאוהדים שמכרו את כרטיסי המנוי שלהם, אל אף השעתה אותם ל"מספר שנים". בהודעה שפרסמה נכתב ש"למועדון יש אחריות כלפי אוהדיו, ואנו עובדים בצורה נחושה נגד ספסרות, ואף מעודדים את כל האוהדים לדווח על כל מקרה שכזה. כתוצאה מזאת מספר מחזיקי מנוי וחברי מועדון קיבלו השבוע עונש השעיה של מספר שנים, שמונע מהם להגיע למשחקי הקבוצה או לרכוש כרטיסים למשחקים. חברותם בוטלה ללא פיצוי".

הכרטיסים (אלה שנותרו למכירה) לשלושת משחקי הבית של לסטר אזלו במהירות, כשהמחירים נעים בין 30 ל-50 ליש"ט למבוגרים ובין 5 ל-15 ליש"ט לילדים. לסטר צריכה לנצח שלושה מתוך חמשת משחקיה האחרונים כדי להבטיח את האליפות. ווסטהאם וסוונסי הן היריבות הבאות, כשלקבוצה מצפים גם ביקור במנצ'סטר יונייטד ומפגש מול אברטון.

  • עוד באותו נושא:
  • לסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully