וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס: קלאודיו מרקיזיו קרע את הרצועה הצולבת בברך וינותח

קשר הגברת הזקנה נפצע במהלך ה-0:4 נגד פאלרמו והוא סובל מפציעה שתשבית אותו למשך כחצי שנה. מרקיזיו לא ישחק עם נבחרת איטליה ביורו הקרוב

קלאודיו מרקיזיו שחקן יובנטוס. GettyImages
מרקיזיו לאחר הפציעה/GettyImages

בשורות רעות ליובנטוס למרות ה-0:4 הקליל מול פאלרמו היום (ראשון). קשר הביאנקונרי קלאודיו מרקיזיו נפצע והוחלף כבר בדקה ה-16 במהלך המשחק. לאחר בדיקת MRI שעבר עם סיום המשחק, אישרה יובנטוס כי הקשר שלה ושל נבחרת איטליה סובל מקרע ברצועה הצולבת והוא ייעדר לתקופה ממושכת של כחצי שנה. מרקיזיו יעבור בימים הקרובים ניתוח לאיחוי הרצועה.

מיד לאחר הפציעה כבר היה חשש רציני מקרע ברצועות ומאמן הגברת הזקנה מסימיליאנו אלגרי אמר בסיום המשחק: "הפציעה של קלאודיו מרקיזיו היא רצינית מאוד. איבדנו שחקן חשוב מאוד והוא ייעדר לתקופה ממושכת".

משמעות הפציעה היא כי מרקיזיו סיים את העונה ולא ישחק עם יובנטוס במחזורי הסיום, בהם היא תנסה להבטיח את האליפות החמישית ברציפות שלה, לאחר שפתחה היום פער של תשע נקודות, כאשר נותרו חמישה משחקים לתום העונה. עוד יותר מכך, הרי שמרקיזיו לא יהיה במרכז הקישור של נבחרת איטליה ביורו הקרוב, שייצא לדרך בצרפת בעוד קצת פחות מחודשיים. איטליה נמצאת בבית של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל הבא ומרקיזיו לא צפוי לשחק במפגש הראשון בין הנבחרות, שייערך כמה חודשים לאחר היורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully