וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:4 את פאלרמו, שער עצמי הזוי לשוער ססואולו

האלופה הגדילה את הפער בפסגה ל-9 נק'. חדירה, פוגבה, קואדרדו ופדואין כבשו. אנדראה קונסילי "כיכב" ב-3:1 מול פיורנטינה. מילאן ניצחה בבכורה של ברוקי, עוד ניצחון לסימונה אינזאגי

שחקן רומא, פרנצ'סקו טוטי. GettyImages
הגיע בזמן. טוטי/GettyImages

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שבעה משחקים, כשבמוקד האלופה יובנטוס הביסה 0:4 את פאלרמו בטורינו ופתחה פער של תשע נקודות בפסגה. פיורנטינה שברה בצורת ניצחונות עם 1:3 על ססואולו במשחק שבו נכבש שער עצמי ביזארי. פרוסינונה חזרה עם 1:2 דרמטי ממגרשה של ורונה שנמצאת בדרך הבטוחה לליגה השנייה. במשחק שפתח את היום, נפרדו רומא ואטאלנטה ב-3:3 מרתק. מילאן ניצחה 0:1 את סמפדוריה בבכורה של כריסטיאן ברוקי.

סמי חדירה יובנטוס. GettyImages
שער יפהפה שלו בדרך לתואר. סמי חדירה/GettyImages

יובנטוס - פאלרמו 0:4

אחרי שהתבשרה על ההפסד של נאפולי מול אינטר אתמול, יובנטוס קיבלה יריבה בהזמנה כדי להגדיל את הפער בפסגה לתשע נקודות והיא לא פספסה את ההזדמנות הזו. כבר אחרי עשר דקות סמי חדירה העלה את האלופה ליתרון עם שער יפהפה בבעיטה מהאוויר אחרי בישול נהדר של פול פוגבה, שהכפיל את היתרון בדקה ה-71 עם דחיקה מקרוב. חואן קואדרדו הקולומביאני נעץ עוד מסמר לארון של פאלרמו עם בעיטה מסובבת לפינה כעבור שלוש דקות וסימונה פאדואין חתם (90) את הניצחון של יובנטוס, שיכולה כבר להתכונן לחגיגות של סקודטו חמישי רצוף. פאלרמו מנגד, שמחליפה מאמנים כמו גרביים, נותרה עמוק מתחת לקו האדום ועושה רושם שהיא בדרך הבטוחה לסרייה ב'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יוסיפ איליצ'יץ' פיורנטינה. GettyImages
קצת נחת. שחקני פיורנטינה חוגגים/GettyImages

פיורנטינה - ססואולו 1:3

רצף של שישה משחקים ללא ניצחון הגיע הערב לסיומו מבחינתה של פיורנטינה ופאולו סוזה. התקופה הרעה של הוויולה, שהחלה כבר מינואר, גרמה לאוהדי הקבוצה להגיע למתקן האימונים ולמחות נגד ההנהלה, אך לא נגד המאמן שזכה לתמיכה והיום הרגיע מעט את היציעים. כבר אחרי עשר דקות גונסאלו רודריגס הבלם העלה את המארחים ליתרון. דומיניקו ברארדי המצוין השווה בדקה ה-55, אבל יוסיפ איליצי'ץ' החזיר את היתרון לפיורנטינה. בדקה ה-83 הגיע הרגע הביזארי של המשחק. אנדראה קונסילי שוער ססואולו קיבל כדור פשוט מהמגן שלו, אבל במקום להרחיק אותו, בעט את הכדור אחורנית לשערו הוא. הניצחון הזה מחזיר את פיורנטינה למרחק של שתי נקודות מאינטר הרביעית. ססואולו נותרה במקום השביעי.

שחקני אטלנטה חוגגים. GettyImages
כמעט. שחקני אטאלנטה חוגגים מעט מוקדם מדי/GettyImages

אטאלנטה - רומא 3:3

אז מה אם הוא בן 39? הקפטן הבלתי מעורער של רומא, פרנצ'סקו טוטי, שסבל רבות במהלך העונה מבעיות כאלו ואחרות ואף נגרע מן הסגל על ידי לוצ'יאנו ספאלטי, הגיע בדיוק בזמן. הקיסר נכנס כמחליף במשחק החוץ מול אטאלנטה בדקה ה-78, ושבע דקות לאחר מכן כבש את השער השלישי של קבוצתו שהעניק לה נקודה חשובה.

רומא החלה את המשחק בצורה נהדרת. בדקה ה-23 החליף לוקה דין מסירות עם דייגו פרוטי ומצא את עצמו בתוך הרחבה עם הכדור. משם בעט חזק ומדויק לרשת וקבע 0:1 מהיר לאורחת. ארבע דקות לאחר מכן, גם ראג'ה נאינגולן הצטרף לחגיגה, כשהמשיך מסירת רוחב של מוחמד סלאח לרשת. המארחת לא נבהלה והמשיכה בקצב הרצחני. בדקה ה-33 דחק מרקו דאלסנדרו את שערה הראשון של אטאלנטה אחרי בישול של מרקו בוריילו, שכבש את שני השערים הבאים של קבוצתו. את הראשון הוא כבש בדקה ה-37 כשקבע 2:2, אחרי שנגח לרשת קרן מדויקת של אלחנדרו גומס, והשלים צמד בדקה ה-50 ובכך הפך את התוצאה (2:3), כששוב הוא נהנה מבישול של גומס.

אלא שבדקה ה-85 הגיע טוטי, ושלח כדור שטוח וחזק לרשת, שבע דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף ובכך קבע את תוצאת המשחק - 3:3 מרתק בברגאמו. מדובר היה בשערו השני העונה של הקיסר, והראשון שלו בליגה מאז ספטמבר. רומא, שניצבת במקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות אספה נקודה נוספת והיא מוליכה על אינטר הרביעית בארבע נקודות. לנאפולי השנייה 70 נקודות.

כריסטיאן ברוקי מאמן מילאן. GettyImages
פרימיירה מוצלחת. כריסטיאן ברוקי/GettyImages

סמפדוריה - מילאן 1:0

בכורה מוצלחת לכריסטיאן ברוקי. המאמן החדש של הרוסונרי עלה עם מריו באלוטלי לצד קרלוס באקה בחוד והאיטלקי אפילו השלים 90 דקות, אבל על שער הניצחון היה חתום הקולומביאני, שקיבל כדור מג'אקומו בונאבנטורה, עצר יפה ובעט כדור חד אל הרשת. שער הליגה ה-15 של באקה עשה את ההבדל עבור המדורגת שישית, שהותירה את סמפדוריה רק שש נקודות מעל הקו האדום.

מירוסלב קלוזה שחקן לאציו (ימין) עם אוגני אונזי. GettyImages
איזה מהלך נהדר בשער השני. קלוזה ואונזי חוגגים/GettyImages

לאציו - אמפולי 0:2

הקבוצה מרומא עם ניצחון שני ברציפות אחרי ה-0:3 מול פאלרמו בחוץ במחזור שעבר. הפעם זה נגמר ב-0:2 מול אמפולי בבית ולאציו עלתה למקום השמיני עם 48 נקודות, בעוד אמפולי עם 39. הקבוצה של סימונה אינזאגי כבשה את הראשון כבר בדקה השביעית. אורוש צ'וסיץ' נגע ביד ברחבה וספג כרטיס צהוב ופנדל. אנטוניו קנדרבה בעט את הפנדל בצורה מוצלחת וקבע 0:1. אוגני אונזי הכפיל את היתרון בדקה ה-44. הניגרי מסר למירוסלב קלוזה, שהחזיר לו בנגיעה והוא בעט פנימה מקרוב את ה-0:2.

משחקים נוספים

אודינזה - קייבו 0:0

ורונה - פרוזינונה 2:1
לוורונה: מתאו ביאנקטי (64), לפרוזינונה: אדריאנו רוסו (15), דניאל צ'ופאני (90+2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully