וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:2 את נאפולי, יובה תגדיל את הפער לתשע?

האליפות מתקרבת בצעדי ענק לביאנקונרי. מאורו איקרדי כבש (4, מעמדת נבדל) ובישל למרסלו ברוזוביץ' (44) והנראזורי התקרבו למקום השלישי. טורינו הבטיחה הישארות, קארפי - גנואה 1:4

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת), כאשר במשחק המרכזי ניצחה אינטר בבית 0:2 את נאפולי, מה שקירב את יובנטוס משמעותית לעוד אליפות. קארפי מהתחתית הביסה 1:4 את גנואה, כשלפני כן טורינו השיגה 0:1 דרמטי בבולוניה.

מאורו איקרדי שחקן אינטר. GettyImages
איקרדי כיכב/GettyImages

אינטר - נאפולי 0:2

אם לא יקרה משהו יוצא, גם העונה האליפות תהיה של יובנטוס, שתארח מחר את פלארמו החלשה וכנראה תיפתח פער של תשע נקודות, כאשר יישארו רק חמישה משחקים לסיום העונה. גונסאלו היגואין המושעה לא שיחק ובלעדיו, נאפולי המשיכה את מסורת הכישלונות שלה במשחק החוץ מול אינטר, עליה לא גברה בסן סירו מאז אוקטובר 2011. הנראזורי, שהדיחו את הפרטנופי מהגביע העונה, התקרבו לפחות זמנית מרחק שלוש נקודות מרומא השלישית בעזרת שערים של מאורו איקרדי (4, מעמדת נבדל קלה) ומרסלו ברוזוביץ' (44, מבישול של איקרדי).

בולוניה - טורינו 1:0

פנדל של אנדראה בלוטי בתוספת הזמן העניק לקבוצה של ג'אמפיירו ונטורה ניצחון שלישי ברציפות והבטיח סופית את ההישארות. מנגד, רוברטו דונאדוני סופר שמונה משחקים ללא ניצחון, במהלכם כבשה בולוניה שני שערים בלבד. בלוטי, שכבש גם בניצחון הביתי על בולוניה בסיבוב הקודם, הגיע ל-10 שערי ליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אנדראה בלוטי שחקן טורינו. GettyImages
10 שערים העונה. אנדראה בלוטי/GettyImages

קארפי - גנואה 1:4

המארחת השיגה את הניצחון הגדול ביותר שלה העונה ופתחה פער של שלוש נקודות מהקו האדום. לאונרדו פאבולטי דווקא העלה את גנואה ליתרון בדקה ה-34, אבל ארמנדו איצו הורחק (45) ואנטוניו די גאודיו (45+4) ולורנצו לולו (45+5) הפכו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. לורנצו פשוטי, שבישל את השער השני, הגדיל ל-1:3 בדקה ה-49 ואקורד הסיום בדקה ה-86 היה שייך לסטפנו סאבלי המחליף שחגג שער בכורה במדי קארפי.

אנטוניו די גאודיו שחקן קארפי. GettyImages
בדרך להינצלות? אנטוניו די גאודיו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully