וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינישה מיכאילוביץ' פוטר מאימון מילאן, כריסטיאן ברוקי יחליפו על הקווים

לברלוסקוני נמאס מהכישלונות של מיכאילוביץ' המאכזב: "מודים לו על מאמציו הכנים". ברוקי בן ה-40, שאימן את הנוער, יהפוך למאמן החמישי במילאן בשלוש השנים האחרונות

כריסטיאן ברוקי. AP
שיהיה בהצלחה. ברוקי/AP

מילאן הודיעה היום (שלישי) על פיטורי מאמן הקבוצה סינישה מיכאילוביץ', ומינתה במקומו את כריסטיאן ברוקי. הסרבי בן ה-47, שאימן שנתיים בסמפדוריה לפני שעבר למילאן, סיים קדנציה מאכזבת ולא הצליח להשלים עונה מלאה ברוסונרי, אחרי שפתח את 2015/16 בצורה רעה מאוד ולא הצליח לעמוד בלחצים ולהציג יכולת משביעת רצון. כרגע הקבוצה במקום ה-6 בסריה A עם 49 נקודות אחרי 32 מחזורים, במרחק 27 נקודות מיובנטוס שבמקום הראשון.

ממילאן נמסר: "הקבוצה משחררת את מר מיכאילוביץ' ממחויבותיו כמאמן, אנחנו מודים לו על עבודתו ומאמציו הכנים. ברוקי יאמן עד תום העונה, המועדון מאחל לו בהצלחה".
מיכאילוביץ' צייץ בטוויטר: "תודה רבה לכולכם על האהבה, זה היה כבוד גדול עבורי".

סינישה מיכאלוביץ', מילאן. AP
אכזבה. מיכאילוביץ'/AP

מילאן פתחה את העונה עם ארבעה הפסדים בשבעה משחקים, מאז רשמה התאוששות זמנית עם כמה משחקים חיוביים, אבל לאחרונה שוב רשמה חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, כולל הפסד ביתי 2:1 ליובנטוס במחזור האחרון, אחרי שכבר הוליכה. נשיא המועדון סילביו ברלוסקוני אמר לאחרונה ש"השחקנים מאחורי המאמן, אז גם ההנהלה", אבל אמש (שני) קיים פגישה ארוכה עם המחליף המיועד, שהיום כבר התמנה רשמית לתפקיד. השניים ערכו אמש פגישה שארכה שלוש שעות בווילה של ברלוסקוני במונזה, יחד עם העוזר אלסנדרו לנציני, בעוד מיכאילוביץ' נותר עם משפחתו ברומא.

ברוקי, שלאחרונה מלאו לו 40, הוא שחקן מילאן לשעבר. הוא גדל באקדמיה של הרוסונרי ושיחק במועדון עד שעזב ב-2008. הקשר סיים את הקריירה בלאציו ב-2013 והפך למאמן. מחודש יולי 2014 הוא היה מאמן הנוער של מילאן כשהחליף את פיפו אינזאגי. הוא יהיה המאמן החמישי של מילאן בשלוש השנים האחרונות.

עדכון ראשון: 8:50

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully