וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 0:3 את ורונה, הפער מיובנטוס שוב 6 נקודות

היגואין המורחק צפה מהיציע בגביאדיני, אינסינייה וקאייחון כובשים לרשת נועלת הטבלה ומצמקים את הפער ממוליכת הטבלה. פיורנטינה הדועכת הפסידה 2:0 לאמפולי בדרבי הטוסקני

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. Maurizio Lagana, GettyImages
החברים הסתדרו בלעדיו. גונסאלו היגואין/GettyImages, Maurizio Lagana

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים, כשנאפולי צימקה את הפער מיובנטוס המוליכה שוב לשש נקודות בזכות 0:3 קל על נועלת הטבלה ורונה. במשחק שפתח את משחקי היום, אמפולי גברה על פיורנטינה 0:2. ניצחונות גם לטורינו וסמפדוריה. לאציו הביסה 0:3 בחוץ את פאלרמו.

seperator

נאפולי - ורונה 0:3

גם בלי גונסאלו היגואין המורחק, נאפולי הסתדרה בסן פאולו מול נועלת הטבלה וצימקה את הפער מיובנטוס בחזרה לשש נקודות. מנולו גביאדיני פתח בחוד במקום היגואין ובדקה ה-33 העלה את המארחת ליתרון. מארק האמשיק מצא את חוסה קאייחון שבעט מהאוויר, פיירלואיג'י גוליני רק הדף וגביאדיני נגח את הריבאונד פנימה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה המגן סמואל סופראיין גרם לפנדל וספג כרטיס אדום בעקבות העבירה על קאייחון, ולורנצו אינסינייה דייק מהנקודה הלבנה. קאייחון, המצטיין במשחק, התכבד בשער השלישי בדקה ה-70 אחרי בישול של המחליף עומאר אל כדורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מנולו גביאדיני שחקן נאפולי חוגג. Maurizio Lagana, GettyImages
ניצל את ההזדמנות בהרכב. מנולו גביאדיני/GettyImages, Maurizio Lagana

אמפולי - פיורנטינה 0:2

ניצחון מפתיע לאזורי בדרבי הטוסקני. מנואל פוצ'ארלי כבש את השער הראשון בדקה ה-41 ופיוטר זילינסקי הכפיל בדקה ה-88. זה הספיק לאמפולי בשביל שלוש נקודות שכנראה ישאירו אותה סופית בליגה. פיורנטינה נראית מחוץ למירוץ על המקום השלישי שמבטיח השתתפות במוקדמות ליגת האלופות.

פאלרמו - לאציו 3:0

משחק סוער בפאלרמו, בו השיג סימונה אינזאגי ניצחון גדול בבכורה כמאמן לאציו. אוהדי שתי הקבוצות התעמתו לפני המשחק והקהל המקומי איבד שליטה גם במהלך ההתמודדות, בעיקר לאחר צמד שערים מהיר של מירוסלב קלוזה (10, 15). בשלב מסוים, השופט נאלץ להפסיק את המשחק לאחר שחזיז התפוצץ בסמוך לאנטוניו קנדרבה ומיד לאחר שההתמודדות חודשה, פליפה אנדרסון כבש את השלישי (72). פאלרמו מתחת לקו האדום, לאציו זינקה למקום השמיני.

שחקן אמפולי, מנואל פוצ'ארלי. GettyImages
פוצ'ארלי כובש את הראשון של אמפולי/GettyImages

משחקים נוספים

טורינו - אטאלנטה 1:2
לטורינו: ברונו פרס (35), מקסי לופס (46). לאטאלנטה: לוקה צ'יגאריני (82)

סמפדוריה - אודינזה 0:2
לסמפדוריה: פאבלו ארמרו (58, עצמי), פרננדו (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully