וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני פאקיאו ניצח בקרב האחרון ותלה את הכפפות אחרי 21 שנים

הפיליפיני בן ה-37 ניצח את טימותי בראדלי ג'וניור בהחלטת שופטים. פרש בתום קריירה מופלאה שכללה 58 ניצחונות ורווחים של מאות מיליוני דולרים: "מודה לכל אוהדי האגרוף בעולם"

המתאגרף מני פאקיאו. GettyImages
עוזב את הזירה. פאקיאו לפנות בוקר בלאס וגאס/GettyImages

14,665 צופים הגיעו לפנות הבוקר (ראשון) ל-MGM גרנד גארדן ארינה בלאס וגאס וראו את מני פאקיאו חותם קריירת אגרוף בת 21 שנים עם ניצחון. הפיליפיני בן ה-37 גבר על טימותי בראדלי ג'וניור בהחלטת שופטים פה אחד, וסיים את דרכו בזירה עם מאזן של 2-6-58, כולל 32 ניצחונות בנוק אאוט.

פאקיאו שכבר הפסיד לבראדלי ב-2012 וגבר עליו ב-2014, התאושש מההפסד לפלויד מייוות'ר במאי 2015 וסיכם את הקרב: "בכל אחד מהסיבובים חיפשתי את הנוק אאוט. בראדלי הוא יריב קשוח מאוד, מתאגרף טוב, לוחם מצוין ואדם גדול. הקרב הזה לא היה קל".

פאקיאו תולה את הכפפות אחרי קריירה ענפה במהלכה הוא הצית את הדמיון של אוהדי האגרוף ברחבי העולם, היה חלק מקרבות מפורסמים ולא פחות חשוב - הרוויח מאות מיליוני דולרים. הוא זכה בתארים בחמש קטגוריות משקל שונות, נחשב לאחד משני המתאגרפים הגדולים ב-20 השנים האחרונים ובמאי 2015 אף היה חלק מ"קרב המאה" נגד פלויד מייוות'ר - קרב בו הוא הפסיד בהחלטת שופטים.

"אולי אהנה מחיי הפרישה ואתמקד בעזרה לאנשים אחרים", אמר פאקיאו שבשנים האחרונות הפך לדמות מאוד מעוררת מחלוקת, "אני מודה לכל אוהדי האגרוף, בעיקר לאלו הפיליפינים. אני מאוד מעריך את התמיכה שקיבלתי לאורך השנים".

מני פאקיאו (ימין) בקרב נגד טימותי בראדלי ג'וניור. GettyImages
ניצחון בנקודות. פאקיאו מול בראדלי ג'וניור/GettyImages
מני פאקיאו (ימין) בקרב נגד טימותי בראדלי ג'וניור. GettyImages
מני פאקיאו (ימין) בקרב נגד טימותי בראדלי ג'וניור/GettyImages
המתאגרף מני פאקיאו. GettyImages
המתאגרף מני פאקיאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully