וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 בחוץ את מילאן, עוד ניצחון לאינטר

הביאנקונרי ממשיכים לשעוט לאליפות חמישית ברציפות והשיגו שלוש נקודות אחרי מהפך מרשים. אלכס כבש (18), אבל מנדז'וקיץ' איזן (27) ופול פוגבה הכריע (65). מונטוליבו סירב להתחלף

פול פוגבה יובנטוס חוגג שער. AP
פוגבה הכריע לטובת יובה/AP

יובנטוס ממשיכה לדהור לאליפות איטליה חמישית ברציפות ורשמה הערב (שבת) 1:2 בחוץ על מילאן המאכזבת במשחק המרכזי של המחזור ה-32. עוד לפני כן, אינטר ניצחה 0:1 בחוץ את פרוזינונה. ניצחונות זהים גם לגנואה וקייבו.

seperator

מילאן - יובנטוס 2:1

יובנטוס המשיכה בדהרה שלה לאליפות ופתחה פער של תשע נקודות על נאפולי, שתשחק ביום ראשון. המארחת המאכזבת, שרשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, רואה איך הכרטיס לאירופה מתרחק ממנה.

הרוסונרי שבשני משחקי הבית האחרונים שלהם מול יובה לא כבשו, עלו ליתרון מוצדק אחרי דקות של לחץ והצלה אחת מדהימה של בופון, כאשר אלכס נותר חופשי לגמרי בכדור קרן ונגח מכעשרה מטרים בעוצמה פנימה. אלא שהיתרון החזיק מעמד תשע דקות בלבד, עד שאלברו מוראטה מצא את מריו מנדז'וקיץ' ברחבה והקרואטי כבש.

הקצב הטוב נמשך במחצית השנייה, כאשר בופון שוב מציל את הביאנקונרי, באלוטלי מנסה לכבוש עם היד ורואה צהוב ופוגבה שולח כדור חופשי עוצמתי לעמוד. בסופו של דבר, בדקה ה-65 מרקיזיו הגביה כדור מצד לצד, פוגבה הוריד על החזה באלגנטיות ובעט כדור מקפץ, שעבר מעל הראש של דונארומה והלך לרשת.

רגע מביך מאוד מבחינת מילאן התרחש בדקה ה-73. מיכאלוביץ' רצה להוציא את מונטוליבו ולהכניס במקומו להופעת בכורה בליגה את מנואל לוקאטלי הצעיר, אלא שהקשר הוותיק סירב לצאת והמאמן נאלץ לוותר על החילוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לאונרדו בלנשארד שחקן פרוזינונה (מימין) מול מאורו איקרדי שחקן אינטר. GettyImages
אחד הורחק, השני כבש. לאונרדו בלנשארד שומר על מאורו איקרדי/GettyImages

פרוזינונה - אינטר 1:0

המארחת נעצרה פעמיים בקורות, לא כבשה משחק שלישי ברציפות ונותרה מתחת לקו האדום, בעוד הנראזורי התקדמו זמנית למקום הרביעי ותיקנו מעט את הרושם אחרי ההפסד הביתי לטורינו. מירנדה ויוטו נגאטומו המורחקים נעדרו, אבל ההגנה של אינטר נעזרה במסגרת השער. נגיחה של לוקה פגאניני נעצרה בקורה (64) וכדור חופשי של דניאל פאבלוביץ' פגע במשקוף (72) לפני שמאורו איקרדי (74) נגח לרשת את ה-14 שלו העונה אחרי בישול של איבן פרישיץ'. לאונרדו בלנשארד המקומי הורחק בצהוב שני בדקה ה-80.

משחקים נוספים:

ססואולו - גנואה 1:0
לגנואה: בלרים דז'מאילי (42)

קייבו - קארפי 0:1
לקייבו: סרג'יו פליסייר (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully