וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ למרוץ לנעל הזהב? גונסאלו היגואין הורחק מארבעה משחקים

חלוץ נאפולי ספג עונש קשה מההתאחדות האיטלקית בשל ההתפרעות בהפסד לאודינזה, ויחמיץ את המפגשים מול אינטר ורומא. היגואין, שכבש 30 שערי ליגה ומוליך את טבלת הכובשים האירופית, יחזור לשלושת המשחקים האחרונים של העונה. הקבוצה הודיעה שתערער

שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. רויטרס
שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין/רויטרס

נאפולי רחוקה שש נקודות מיובנטוס שמוליכה את הליגה האיטלקית, ואם מישהו בדרום איטליה עוד פינטז על קאמבק הירואי בשבעת המשחקים האחרונים של העונה - החדשה הבאה בוודאי תנפץ לו את החלום הוורוד. היום (שלישי) הודיעה ההתאחדות האיטלקית כי חלוץ הקבוצה, גונסאלו היגואין, שהורחק בהפסד לאודינזה והשתולל לאחר מכן, מורחק לארבעה משחקים בעקבות התנהגותו, ויפסיד את המפגשים מול אינטר ורומא.

מדובר במכה הן לנאפולי והן לשחקן עצמו. מבחינת הקבוצה, היא נמצאת במקום השני עם 67 נקודות, שש פחות מיובנטוס המוליכה וארבע יותר מרומא שבמקום השלישי, כשהקבוצה שתסיים במקום השני תעפיל באופן אוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה ואילו זו שתסיים שלישית תגיע רק למוקדמות.

מבחינת היגואין, החלוץ כבש באותו משחק מול אודינזה את שער הליגה ה-30 שלו העונה - ועלה למקום הראשון במרוץ לנעל הזהב האירופית ביחד עם ז'ונאס מבנפיקה (תואר המוענק לכובש המצטיין בליגות באירופה בסיום העונה). כעת, לאחר העונש שספג, להיגואין נותרו שלושה משחקי ליגה עד לסיום העונה בעוד שלשאר השחקנים שנמצאים במרוץ (כריסטיאנו רונאלדו עם 29 כיבושים, לואיס סוארס עם 26) הזדמנויות רבות יותר לשפר את מאזנם לקראת סיום העונה.


נאפולי כבר הודיעה כי תערער על העונש החמור. "הגשנו בקשה לבית הדין לערעורים בעניין ההשעיה", אמר עורך דינה של הקבוצה מתיה גרסאני, "ברגע שנקבל את כל הניירת יהיו לנו שבע ימים לערער ונתחיל לגבש את אסטרטגיית ההגנה שלנו".

משמעות הדבר היא שהיגואין בכל מקרה יחמיץ את המשחק הקרוב של הקבוצה מול ורונה, אך ייתכן כי לאחר מכן יחזור מהר מהצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully