וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי פישלה, רומא דרסה בדרבי, מילאן ואינטר הפסידו

מחזור מרתק בסרייה A: היגואין השתולל והורחק בסיום, כשהשנייה הפסידה 3:1 לאודינזה. הג'אלורוסי חגגו עם 1:4 על לאציו, מספרת נדירה לפינייה ב-1:2 של אטאלנטה על מילאן, אינטר הפסידה בבית

מאמן נאפולי, מאוריציו סארי. רויטרס
הורחק ליציע והתרחק מהמקום הראשון. סארי/רויטרס

משחקי יום ראשון בליגה האיטלקית, שנפתחו כולם עם דקת דומייה לזכר צ'זארה מאלדיני, בישרו טובות ליובנטוס, שנהנית מפער של שש נקודות בפסגה בעקבות הפסדה של נאפולי 3:1 לאודינזה. רומא הביסה 1:4 את לאציו בדרבי באולימפיקו השומם, מילאן נכנעה למספרת נדירה והפסידה 2:1 לאטאלנטה וגם פיורנטינה שוב לא ניצחה. אינטר הפסידה בבית 2:1 לטורינו.

שחקן אודינזה, ברונו פרננדס. רויטרס
כבש בפנדל, החמיץ פנדל, כבש במספרת. ברונו פרננדס/רויטרס

אודינזה - נאפולי 1:3

ניצחון מרשים לאודינזה במשחק קצבי ומלא באירועים. המחצית הראשונה התנהלה בקצב מסחרר וכללה בין היתר את הרחקתו של המאמן האורח מאוריציו סארי בדקה ה-27. ברונו פרננדס העלה את המקומיים ל-0:1 עם פנדל מוצלח בדקה ה-14, אבל גונסאלו היגואין איזן אחרי בדקה ה-24 עם פצצה מ-17 מטרים - שער הליגה ה-30 שלו העונה.

שלוש דקות אחרי ה-1:1 של נאפולי, אודינזה קיבלה עוד פנדל, אבל הפעם פרננדס החמיץ. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה שוער נאפולי, גבריאל, איבד כדור מחוץ לשערו ופרננדס - מי אם לא הוא - קיבל הגבהה וכבש במספרת יפהפיה לרשת החשופה. סיריל תרו הצרפתי קבע 1:3 בדקה ה-57 וחתם את התוצאה. רבע שעה לסיום גם היגואין הורחק אחרי צהוב שני ובדרך הארוכה לחדר ההלבשה הוא הוסיף השתוללות וכמעט איבד את הרסן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. רויטרס
שער 30 וכרטיס אדום. היגואין משתולל אחרי ההרחקה. היגואין/רויטרס

לאציו - רומא 4:1

הג'אלורוסי השיגו ניצחון שלישי רצוף במפגשי הדרבי ורחוקים כעת רק ארבע נקודות מנאפולי השנייה. פרנצ'סקו טוטי ישב על הספסל באולימפיקו הכמעט ריק (לאציו מכרה רק 3,150 כרטיסים בגלל מחאת האולטראס) וראה את סטפן אל שעראווי הלוהט נוגח לרשת של פדריקו מרקטי בדקה ה-15, אחרי בישול של המגן הצרפתי לוקא דין. בדקה ה-60 פינה אל שעראווי את מקומו לטובת אדין דז'קו, שבחלוף ארבע דקות היה על הריבאונד וכבש אחרי בעיטה לקורה של דייגו פרוטי. לאציו נעצרה פעמיים בקורות, עד שמרקו פרולו צימק מקרוב בדקה ה-75 אחרי שמירוסלב קלוזה ניצל יציאה איומה של וויצ'ך שצ'סני ונגח מעליו. למרות זאת, אלסנדרו פלורנצי הרגיע עם שער הדרבי הראשון שלו בדקה ה-83 ודייגו פרוטי חתם בבעיטה נאה מרחוק בדקה ה-87. ווסלי הודט מלאציו הורחק בתוספת הזמן.

סטפן אל שעראווי שחקן רומא. Paolo Bruno, GettyImages
ממשיך ללהוט. סטפן אל שעראווי/GettyImages, Paolo Bruno

אינטר - טורינו 2:1

"הדרבי של וונדה נארה" סיפק עניין לפני המשחק, במהלכו וכנראה גם אחריו. זה התחיל כאשר מקסי לופס מטורינו שוב סירב ללחוץ את ידו של מאורו איקרדי מאינטר, שכזכור לקח לו את אשתו. על המגרש, איקרדי אמנם הבקיע מהנקודה הלבנה בדקה ה-17, אבל הארגנטינאי של טורינו ענה לו עם בישול נהדר לכריסטיאן מולינארו בדקה ה-55. הבלם מירנדה הורחק שתי דקות לאחר מכן משורות אינטר, שנותרה בפעם השנייה העונה בתשעה שחקנים עם הרחקתו של יוטו נגאטומו שגרם לפנדל בדקה ה-73, אותו תרגם אנדראה בלוטי למהפך שסידר לגרנטה ניצחון בסן סירו זו השנה השנייה ברציפות. אינטר פספסה אפשרות להתקדם למקום הרביעי, טורינו עשתה סוף לחמישה משחקים ללא ניצחון והיא מתקרבת להבטחת הישארות.

מאורו איקרדי שחקן אינטר בועט פנדל. AP
התחיל טוב, נגמר רע. מאורו איקרדי כובש מהנקודה הלבנה/AP

אטאלנטה - מילאן 1:2

מהפך גדול בברגמו קירב את הקבוצה של אדי רייה להישארות והותיר את מילאן עם ארבעה משחקים ללא ניצחון. לואיז אדריאנו העלה את הרוסונרי ליתרון מוקדם עם פנדל בדקה החמישית, אבל מאוריסיו פינייה חזר חם אחרי שכבש פעמיים במדי נבחרת צ'ילה והוא השווה בדקה ה-44 עם מספרת אדירה לחיבורים של ג'יג'י דונארומה. שער פנטסטי. אטאלנטה נישאה על גלי ההתלהבות של השער הגדול ובדקה ה-62 מארטן דה רון ההולנדי השאיר בעקב לפאפו גומס שהכריע.

שחקני מילאן בדקת דומייה לזכר צ'זארה מאלדיני. GettyImages
רצו להקדיש את הניצחון לצ'זארה מאלדיני, אבל שוב פישלו. שחקני מילאן בדקת הדומייה/GettyImages

פיורנטינה - סמפדוריה 1:1

פאולו סוזה מתרחק מהמקום השלישי בעקבות משחק ליגה חמישי ללא ניצחון. יוסיפ איליצ'יץ' העלה את פיורנטינה ליתרון בדקה ה-24 אחרי דאבל-פס יפה עם בורחה ואלרו, אבל הארגנטינאי ריקי אלברס חגג בטירוף את שער הבכורה שלו במדי סמפדוריה כשהשווה בדקה ה-39 עם בעיטה חכמה ברגל שמאל. וינצ'נזו מונטלה השיג נקודה מול האקסית. חואקין קוראה הורחק משורות האורחים בדקה ה-72.

ריקרדו אלברס שחקן סמפדוריה (מימין) חוגג. Gabriele Maltinti, GettyImages
שער בכורה. ריקי אלברס חוגג/GettyImages, Gabriele Maltinti

משחקים נוספים

גנואה - פרוזינונה 0:4
לגנואה: סוסו (43, 59 ו-76), לוקה ריגוני (72)

קייבו - פאלרמו 1:3
לקייבו: פבריציו קצ'אטורה (6), ניקולה ריגוני (53), ואלטר בירסה (74). לפאלרמו: אלברטו ג'ילארדינו (28)

יציעי האולימפיקו במשחק בין רומא לבין לאציו. GettyImages
ריק באולימפיקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully