וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידו קייטה: "הדרבי של רומא הוא הדרבי הכי מתוח בו שיחקתי"

הקשר הוותיק שכבר שיחק בקלאסיקו הספרדי ובדרבים של סביליה וצפון צרפת, הסביר: "הדריכות נבנית לאורך השבוע, המתח יוצא דופן". אוהדים רבים צפויים להחרים את המשחק (16:00, ספורט2)

AP

לאציו תארח היום את רומא לדרבי הרומאי במחזור ה-31 בליגה האיטלקית (ראשון, 16:00, ספורט2) והסיפור המרכזי ערב ההתמודדות - כיאה למשחק מהסוג הזה - מגיע מהיציעים. ארגוני האוהדים הבולטים של שתי הקבוצות הודיעו שהם יחרימו את הדרבי דלה קפיטלה בגלל הנחיות קפדניות מדי של המשטרה וכוחות הביטחון, ובאולימפיקו צפויות לא מעט קרחות.

כוחות הביטחון החליטו להכניס בטונדות ליציעים מאחורי השערים וכן לבדוק שכל אוהד יושב על במקום המסומן על הכרטיס שלו - כשמי שיישב בכסא אחר ייקנס. צעדים דומים בדרבי הקודם העונה (0:2 לרומא) גרמו לקריאה דומה לחרם ואז הגיעו לאולימפיקו כ-35 אלף צופים בלבד.

שחקן רומא, סיידו קייטה. AP
"השלטון בעיר עומד על הפרק, הגאווה של המועדון בסכנה". קייטה/AP

חרם או לא חרם, בקבוצות קיימת דריכות שיא לקראת המשחק וסיידו קייטה בן ה-36 סיפר: "שיחקתי בהרבה משחקי דרבי בקריירה, אבל זה של רומא הוא המתוח מכולם. המצב כאן מאוד מסובך, המתח נבנה לאורך כל השבוע עוד לפני המשחק. השלטון בעיר עומד על הפרק, הגאווה של המועדון בסכנה. כל השחקנים נמצאים תחת לחץ לאורך כל השבוע לפני הדרבי".

הקשר ממאלי, שכבר שיחק בעבר במארסיי, לאנס, סביליה, ברצלונה ו-ולנסיה, הוסיף: "לנו, הזרים, אין את אותה מוטיבציה כמו לשחקנים שנולדו וגדלו בעיר, אבל אנחנו רואים איך זה משפיע עליהם ומבינים את החשיבות של המשחק. זה יוצא דופן. אני מקצוען, אבל אני גם רואה את הדברים מהצד ואני יכול להגיד שניצחון בדרבי הרומאי באמת שווה יותר משלוש נקודות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully