וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס דורש נקמה: "היריבות בין ברצלונה לריאל מרה יותר"

בלם ריאל העניק ראיון לוחמני לפני הקלאסיקו: "קשה לי לשלוט בעצמי במשחקים מולם, אין צורך להסתיר את זה שאני רוצה לנקום על ה-4:0 במפגש הקודם". אחרי חצי שנה בחוץ: ראפיניה נכלל בסגל

אימג'בנק GettyImages

ריאל מדריד מחפשת נקמה. הבלאנקוס ממתינים בציפייה רבה לקראת הקלאסיקו הערב (ראשון, 21:30, ערוץ ONE) בו יקבלו הזדמנות לגמול לברצלונה על ה-4:0 המשפיל במפגש הקודם העונה. מי שלא מצליח לשכוח את ההשפלה הוא סרחיו ראמוס, שהעניק היום ראיון לוחמני ל'אס'. "תמיד קשה לי לשלוט בעצמי במשחקים מול ברצלונה, הרבה יותר מסובך להיות רגוע ולשמור על קור רוח", אמר הבלם הוותיק. "אין ספק שבשנים האחרונות היריבות הפכה להיות אינטנסיבית ומרה יותר. אחרי התוצאה בקלאסיקו הקודם, אין ספק שאנחנו מחפשים נקמה. למה צריך להסתיר את זה?".

ברצלונה - ריאל מדריד: מסי מחפש שער 500, ארבלואה תוקף את פיקה

קיילור נבאס מככב בריאל מדריד, אבל עדיין חושש למעמדו

מסתמן: עוד קלאסיקו שישנה את התמונה. משדר וואלה! ספורט

לואיס סוארס ברצלונה מול סרחיו ראמוס מרסלו ריאל מדריד. רויטרס
מתקשה לשלוט בעצמו. ראמוס עם סוארס/רויטרס

הבלאנקוס לא ניצחו בקאמפ נואו מאז אפריל 2012 ומגיעים למשחק במרחק עשר נקודות מהיריבה המושבעת, אבל ראמוס אופטימי. "כולנו יודעים מה ההשלכות והחשיבות של המשחק הזה, בייחוד שאנחנו נמצאים בעונה כזו קשה". ראמוס אף התייחס לתפקודו של קיילור נבאס בין הקורות: "הוא תפס את המקום של איקר באומץ וביטחון. הוא נותן לנו הרבה שקט".

כמדי קלאסיקו, גם שחקני עבר מעניקים ראיונות תחת כל עץ רענן. אחד מהם הוא דקו, שכיכב בעבר בברצלונה והעניק ראיון ל'מארקה', בו סיפק כמה אמירות מפתיעות דווקא על שחקן ריאל מדריד, לוקה מודריץ'. "הייתי מחתים אותו בברצלונה", אמר הפורטוגלי. "סגנון המשחק שלו מזכיר את צ'אבי ואינייסטה, הוא תפור לברצלונה". אגב, מי שחוזר לסגל ברצלונה אחרי יותר מחצי שנה הוא ראפיניה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully