וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה - ריאל מדריד: מסי מחפש שער 500, ארבלואה תוקף את פיקה

בספרד מתמרקים לקראת הקלאסיקו שיעמוד בסימן המחווה ליוהאן קרויף (ש', 21:30, ערוץ 50). הפרעוש מחפש שער 500 בקריירה, מגן ריאל מדריד עוקץ: "פיקה חצה את הגבולות". אינייסטה כשיר, וראן ייעדר

מחזור 31מחצית02/04/2016
ברצלונה
    0
      ריאל מדריד
      אימג'בנק GettyImages

      בספרד מתמרקים לקראת הקלאסיקו ה-231 בהיסטוריה שייערך ביום שבת (21:30, ערוץ 50) כאשר ברצלונה תגיע למשחק הזה ממרומי המקום הראשון עם פער של 10 נקודות על פני ריאל מדריד השלישית ואחרי שהקלאסיקו הקודם הסתיים עם השפלה של הבלאנקוס שהובסו בביתם 4:0. ריאל מדריד תנסה לנקום בברצלונה, אך הקטלאנים מגיעים למשחק הזה בסגל מלא וחשוב מכך בכושר מדהים עם רצף של 39 משחקים ללא הפסד.

      סרחיו ראמוס ריאל מדריד מול ליאונל מסי ברצלונה. AP
      יכבוש שער 500 בקריירה? מסי מול ראמוס/AP

      מספרי הקלאסיקו

      * מסי יכול לכבוש בקלאסיקו את שערו ה-500 בקרייירה.

      * ברצלונה הפסידה רק פעם אחת בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה מול ריאל מדריד, לעומת חמישה ניצחונות. ההפסד היחיד היה 2:1 באפריל 2012.

      * ב-171 מפגשים בין הקבוצות, ממוצע השערים שהובקעו בקלאסיקו היה גבוה משלושה. התוצאה הכי שכיחה היא 1:2 לריאל מדריד (18 פעמים).

      * ארבעת הכרטיסים האדומים האחרונים שנשלפו בקלאסיקו היו לחובתם של שחקני ריאל מדריד.

      * הקלאסיקו בשבת יהיה כמובן המפגש הראשון בין לואיס אנריקה לזינדין זידאן כמאמנים. השניים נפגשו חמש פעמים בכל המסגרות במהלך הקריירה שלהם כשחקנים פעילים כאשר כל אחד ניצח פעם אחת ויתר שלושת המפגשים הסתיימו ללא הכרעה.

      * ליאונל מסי כבש 14 שערים ב-19 מפגשים מול ריאל מדריד, בדיוק פי 2 מכריסטיאנו רונאלדו אך הפורטוגלי שיחק שישה משחקים פחות.

      * שלישיית ה-MSN (מסי, סוארס וניימאר) כבשה ביחד 20 שערים מול ריאל מדריד, בעוד ששלישיית ה-BBC (בנזמה, בייל ורונאלדו) כבשו 12 שערים.

      לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
      יסמן עוד וי בקלאסיקו? לואיס אנריקה/GettyImages

      ברצלונה: הקלאסיקו בסימן יוהאן קרויף

      בצל האבל הכבד על מותו של שחקן ומאמן העבר האגדי בתחילת השבוע, ברצלונה נערכת לקלאסיקו אליו היא מגיעה הפעם כפייבוריטית ברורה. שחקני ברצלונה יכבדו את זכרו של קרויף עם סרטים שחורים ועם התג "תודה לך יוהאן" שיחליף את התג של פיפ"א כשגם ביציעים תיווצר מוזאיקה ענקית עם אותו הכיתוב לזכרו של שחקן ומאמן העבר ההולנדי האגדי.

      בפן המקצועי, ז'רמי מתיו הבלם הצרפתי שנפצע במהלך משחק נבחרתו יעבור ניתוח וסיים את העונה, אך ג'רארד פיקה וחאבייר מסצ'ראנו כשירים ויפתחו במרכז ההגנה. אנדרס אינייסטה, שלא שיחק במדי נבחרת ספרד בשל פציעה קלה, כשיר וצפוי לפתוח בקישור לצידם של סרחיו בוסקטס ואיבן ראקיטיץ'.

      מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. AP
      קלאסיקו ראשון כמאמן ריאל מדריד. זידאן/AP

      ריאל מדריד: רוצים להחזיר את הכבוד

      בעוד שברצלונה שועטת לעבר תואר אליפות שני ברציפות, ריאל מדריד רוצה בעיקר להחזיר את כבודה האבוד אחרי ה-4:0 שנחלה בסיבוב הקודם בברנבאו. זינדין זידאן, שיערוך את הקלאסיקו הראשון שלו כמאמן ריאל מדריד, התמודד לאחרונה עם מכת פציעות לא פשוטה אך יכול להיות מעודד מהעובדה שגארת' בייל וקארים בנזמה חזרו לכשירות ויפתחו כמובן לצידו של כריסטיאנו רונאלדו חלק הקדמי. ההתלבטות של זידאן היא בקישור, כאשר קאסימירו צפוי לפתוח על חשבונם של איסקו וחאמס רודריגס ולצידו לוקה מודריץ' וטוני קרוס. סרחיו ראמוס ופפה יפתחו במרכז ההגנה, כאשר רפאל וראן הבלם הצרפתי לא הופיע לאימון המסכם בשל כאבים ברגלו השמאלית ויעבור בדיקה נוספת לאבחן את חומרת הפציעה.

      מלבד מול ברצלונה, הבלאנקוס הפסידו העונה בליגה גם לסביליה, ויאריאל ואתלטיקו מדריד וינסו לנצח את היריבה המושבעת בפעם השלישית בלבד בשבעת המפגשים האחרונים.

      אלברו ארבלואה, המגן הוותיק של ריאל מדריד התייחס לקלאסיקו הקרוב ואמר: "המשחק הזה יהיה מאוד קשה ומאוד מסובך אבל אם יש קבוצה שיכולה לנצח את ברצלונה, זו ריאל מדריד". על כך שג'רארד פיקה הקניט את ריאל מדריד, אמר ארבלואה: "אם פיקה היה חבר שלי, הייתי נעלב ממנו. הוא צריך לדעת שיש גבולות והוא מזמן עבר את הגבול. זה בריא שיש יריבות, אבל צריך שיהיו גבולות. פיקה חצה מזמן כמה גבולות".

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully