וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ר"ג, לוד וקטמון בפלייאוף העליון, בית"ר ת"א/רמלה בתחתון

העונה הסדירה בלאומית הסתיימה. האורדונים עלו למרות 1:0 לאשקלון, קטמון הפסידה 3:2 להפועל ירושלים ועלתה. אשדוד בדרך לליגת העל אחרי 0:3 על רמה"ש, 2:4 להפועל פ"ת על עפולה

אור אינברום מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
צמד גדול. אינברום/ברני ארדוב

העונה הסדירה בליגה הלאומית הסתיימה היום (שישי) מלבד משחק תחתית אחד. כמות גדולה של שערים ליוותה את המחזור, כשבסיומו נראה שהפועל פתח תקוה והפועל אשקלון תאבקנה על העלייה עד הסיום. מ.ס אשדוד ממשיכה לדהור לליגת העל.

משחקי המחזור הראשון בפלייאוף העליון:

מ.ס. אשדוד - מכבי אחי נצרת
הפועל אשקלון - בני לוד
הפועל פתח תקוה - הפועל קטמון
מכבי הרצליה - הפועל רמת גן

משחקי המחזור הראשון בפלייאוף התחתון:

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי יבנה
הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית
הפועל ראשון לציון - הפועל ירושלים
הפועל ניר רמת השרון - עירוני קרית גת

הפועל ירושלים חוגגת/מגד גוזני

מ.ס אשדוד - הפועל ניר רמת השרון 0:3

ניצחון נוסף לאשדוד, שממשיכה לדהור לליגת העל. רמת השרון ידעה שיש לה סיכוי נמוך להגיע לפלייאוף העליון וגם זה רק במקרה של ניצחון. ההפסד כמובן הותיר אותה בחצי התחתון של הטבלה. חן עזריאל חטף כדור בדקה ה-41 ובעט כדור שטוח ומדויק מ-20 מטר, פנימה. שתי דקות לאחר מכן רמת השרון נותרה ב-10 שחקנים אחרי שבן בן יאיר ספג צהוב שני ואור אינברום כבש צמד בדקות 90 ו-92.

הפועל אשקלון - הפועל רמת גן 0:1

משחק 14 ברציפות של אשקלון ללא הפסד והיא אספה שלוש נקודות נוספות שדאגו שהיא תיכנס לפלייאוף העליון בצורה חלקה, מהמקום השני. ירדן אבוחצירה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-27, עם טיל לחיבורים מ-22 מטרים והקפיץ כמעט 4,000 צופים באצטדיון. יובל נעים ושחקניו ממשיכים להתבסס במקום ממנו עולים לליגת העל.

הפועל פתח תקוה - הפועל עפולה 2:4

ניצחון שלישי בלבד של הפועל פתח תקוה ב-15 משחקים, ואיזה ניצחון יקר שהשאיר אותה קרובה למקום השני. עשהאל בן שבת כבש מקרוב בדקה ה-13 והעלה את המקומיים ליתרון מוקדם. בן אז'ובל הכפיל מתוך רחבת החמש בדקה ה-39. עזת חלאילה צימק בדקה ה-62, אבל בן מלכה קבע 1:3 בדקה ה-82 וליאור אסולין הוסיף בדקה ה-85, לפני שיובל שוואט כבש בפנדל (90). עפולה עם הפסד ראשון אחרי תשעה משחקים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יאיא פטי נוגח פנימה/ברני ארדוב

הפועל קטמון - הפועל ירושלים 3:2

דרבי ירושלמי מלא דרמות ומהפכים הסתיים עם בריחה נוספת של הפועל ירושלים מהקו האדום והפסד מאוד מאכזב לקטמון. הפתיחה הייתה סוערת וכבר אחרי 31 דקות התוצאה הייתה 2:2. ברונו לוז העלה את הפועל ירושלים ל-0:1 עם פריצה סוחפת בדקה ה-15, אבל מתיאס מרטין איזן כעבור דקה עם נגיחה מקרוב ואבירם ברוכיאן הבקיע בפנדל בדקה ה-22 והשלים מהפך. אסף לוי קבע 2:2 בבעיטה חופשית מכ-40 מטר בדקה ה-31. גיא כהן קבע מהפך נוסף, הפעם לטובת הפועל ירושלים בדקה ה-48. 2:3 שגם הייתה תוצאת המשחק.

הפועל ראשון לציון - מכבי הרצליה 2:1

ניצחןו דרמטי לקבוצה מהשרון, שתשחק בפלייאוף העליון. הרצליה עלתה ל-0:1 בדקה ה-19, כשאופיר עמרם כבש אחרי דאבל-פס יפה ברחבה של ראשון לציון. יוסף אבו לאבן שנכנס כמחליף, השווה בדקה ה-72 וראשון יצאה קדימה במטרה לנצח ולהשיג כרטיס לפלייאוף העליון. ז'ורדן פושה ניצל את זה וכבש שער ניצחון בדקה ה-95.

בני לוד - מכבי אחי נצרת 1:1

חלוקת נקודות בלוד ושתי הקבוצות תפגשנה שוב בפלייאוף העליון. דייגו סליס ניצל הדיפה לא טובה של גד עמוס כדי לכבוש מקרוב בדקה ה-17. אחי נצרת השוותה בדקה ה-47 עם נגיחה של יאיא פטי אחרי יציאה גרועה של סתיו פלזנטל. רז שביט מבני לוד הורחק בדקה ה-79.

מכבי יבנה - בית"ר תל אביב רמלה 0:0

פנדל מוחמץ של דור ג'אן השאיר את בית"ר תל אביב רמלה מחוץ לפלייאוף העליון ועם תחושת פספוס גדולה. האורחים היו טובים יותר, אבל נתקלו ביום מצוין של גל טובלי, שהגיע לשיאו עם עצירת הפנדל של ג'אן בדקה ה-62. מכבי יבנה עם תיקו רביעי רצוף ו-11 משחקים ללא ניצחון, רק שתי נקודות מעל המקום המוביל למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully