וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים השבים: סקוטי ריינולדס חתם בהפועל חולון

25.3.2016 / 8:22

הגארד האמריקאי (28, 1.88) שהיה מועמד להפועל ירושלים מגיע בסופו של דבר לאולם הפחים אחרי מסע שכנוע לא פשוט על הבעלים מיקי דורסמן. דן שמיר: "יעזור לנו במאבקים הגדולים שמצפים לנו"

הפועל חולון הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של הגארד האמריקאי סקוטי ריינולדס עד לסיום העונה. השחקן סיכם את תנאיו בחולון עוד בסוף השבוע שעבר, אך בימים האחרונים חלה תפנית לאחר שהבעלים מיקי דורסמן טען כי סכומי הכסף שהקבוצה תוציא על העסקה אינם כדאיים. בחולון הפעילו לחצים על הבעלים, ובמקביל גייסו כספים נוספים כדי להשלים את העסקה. ריינולדס ינחת בישראל מחר, ועשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר נגד מכבי ראשון לציון ביום ראשון.

"אני בטוח שסקוטי יוכל לעזור לנו במאבקים הגדולים שמצפים לנו בחודשיים הקרובים בזכות הבנת המשחק שלו, ההיכרות שלו עם הליגה, המועדון וחלק המשחקנים וכמובן היכולת שלו", אמר דן שמיר לאחר החתימה. היו"ר איתן לנציאנו הוסיף: "היה שווה לחכות ולהחזיר את סקוטי הביתה, אין לי ספק שהוא יעזור לקבוצה לצאת מהמצב אליו היא נקלעה, כולנו מאושרים שהוא מצטרף אלינו ומצפים כבר לראות אותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכים השבים. סקוטי ריינולדס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריינולדס (28, 1.88) היה נחשב לכוכב תיכונים ואף שיחק במקדונלדס אול אמריקן לפני שבחר ללכת לוילאנובה, בה רשם קריירת מכללות נהדרת, נבחר לרוקי השנה בביג איסט ולחמישיית העונה במכללות בשנתו האחרונה. כשסיים את קריירת המכללות שיחק עונה אחת בליגת הפיתוח ויצא למסע שכלל את אנטלייספור הטורקית, ברינדיזי ונימבורק. במהלך עונת 2013/14 הגיע להפועל חולון ורשם 14.1 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק. ההצלחה הובילה את קראסני קרילייה הרוסית להעניק לו חוזה גדול מאוד, ואת העונה שעברה סיים בבשיקטאש הטורקית. הקיץ חזר לברינדיזי, שיחק לצידם של שחקני ליגת העל לשעבר אדריאן בנקס ודוראנד סקוט ורשם 9.1 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק.

לאחר התלבטויות רבות החליטו בחולון לדחות אמש את פנייתה של מכבי ראשון לציון אליה לדחות את משחק הליגה בין הקבוצות ביום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully