וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון לוחצים על מיקי דורסמן להשלים את עסקת סקוטי ריינולדס

21.3.2016 / 10:27

הסגולים כבר סיכמו על חזרתו של הגארד האמריקאי עד לסיום העונה, אך בסביבתו של הבעלים טוענים כי הוא מתלבט בכל הנוגע לפן הכלכלי. בקבוצה טוענים: "הפסד בשבוע הבא יכול להפוך את התמונה"

one

הפועל חולון רשמה שלשום (שבת) ניצחון משמעתי על בני הרצליה ופתחה פער של שני ניצחונות על עירוני נס ציונה, האחרונה בטבלה. עוד לפני המשחק הגיעה הקבוצה לסיכום עם הגארד האמריקאי, סקוטי ריינולדס, ששיחק בשורותיה שנתיים קודם לכן, אך למרות הסיכום העסקה עדיין לא יוצאת לפועל. בסביבתו של הבעלים מיקי דורסמן טוענים כי הוא מתלבט האם ישתלם לו כעת להוציא סכום כסף גבוה במצב העניינים הנוכחי, שכן הסיכוי שהקבוצה תרד ליגה או תיכנס לפלייאוף הוא נמוך. "מיקי לא ממש שמח לשפוך עכשיו יותר מ-50 אלף דולרים", אומרים בסביבתו.

בקבוצה לוחצים על הבעלים לצרף את ריינולדס בשל המצב הרפואי של ראמל בראדלי שעורך אימון אחד בשבוע בשל פציעה במפשעה, וכן בשל העובדה כי הקבוצה עדיין לא נשארה בליגה. "הפסד לראשון לציון בשבוע הבא יכול להפוך את כל התמונה", אמר אחד מאנשי חולון , "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להסתבך שוב ולעצור את המומנטום הנהדר שלנו", אמר אותו גורם על הקבוצה שניצחה בחמישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלה.

ריינולדס (28, 1.88) נחשב היה לכוכב תיכונים ואף שיחק במקדונלדס אול אמריקן לפני שבחר ללכת לווילאנובה, בה רשם קריירת מכללות נהדרת, נבחר לרוקי השנה בביג איסט ולחמישיית העונה במכללות בשנתו האחרונה. כשסיים את קריירת המכללות שיחק עונה אחת בליגת הפיתוח ויצא למסע שכלל את אנטלייספור הטורקית, ברינדיזי ונימבורק. במהלך עונת 2013/14 הגיע להפועל חולון ורשם 14.1 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק. ההצלחה הובילה את קראסני קרילייה הרוסית להעניק לו חוזה גדול מאוד, ואת העונה שעברה סיים בבשיקטאש הטורקית. הקיץ חזר לברינדיזי, שיחק לצידם של שחקני ליגת העל לשעבר אדריאן בנקס ודוראנד סקוט ורשם 9.1 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק.

מיקי דורסמן הפועל חולון. קובי אליהו
מתלבט. דורסמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully