וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: סקוטי ריינולדס סיכם, יצטרף במהלך השבוע הבא

19.3.2016 / 9:25

הגארד האמריקאי (28, 1.88 מ') שהוזכר כמועמד לחזק את ירושלים יחזור למדים הסגולים לאחר שהעדיף את הקבוצה של דן שמיר על פני אפשרויות באיטליה וטורקיה. חולון תשלם פיצוי לברינדיזי

one

הפועל חולון הגיעה לסיכום הלילה (בין שישי לשבת) עם הגארד האמריקאי סקוטי ריינולדס ששיחק בשורותיה לפני שנתיים, והוא יצטרף לקבוצה בשבוע הבא. במסגרת העסקה תפצה חולון את ברינדיזי, קבוצתו הנוכחית של האמריקאי, על עזיבתו. ריינולדס ניהל בתקופה האחרונה מגעים עם הפועל ירושלים, אך אלופת ישראל ירדה מהאפשרות להחתימו, ובמקביל לחולון החזיק במספר הצעות מהליגה השנייה באיטליה והראשונה בטורקיה לפני שבחר להצטרף בחזרה לקבוצה של דן שמיר עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

בחולון איבדו לפני כחודש את הפורוורד מייק מוסר שסובל מפציעה בברכו, והחלו לחפש במסגרת החילוף האחרון שנותר להם שחקן בעמדות הפנים, אלא שבינתיים נוצרה לדן שמיר בעיה חדשה בסגל כשראמל בראדלי סובל מפציעה במפשעה שמגבילה אותו, ולאחר התייעצות הוחלט כי עדיף לחזק את הקבוצה בעמדות הגארד, ולסמוך על אייזיק רוזפלט ואיבן רדנוביץ' שיעשו את העבודה מתחת לסלים.

ריינולדס (28, 1.88) היה נחשב לכוכב תיכונים ואף שיחק במקדונלדס אול אמריקן לפני שבחר ללכת לוילאנובה, בה רשם קריירת מכללות נהדרת, נבחר לרוקי השנה בביג איסט ולחמישיית העונה במכללות בשנתו האחרונה. כשסיים את קריירת המכללות שיחק עונה אחת בליגת הפיתוח ויצא למסע שכלל את אנטלייספור הטורקית, ברינדיזי ונימבורק. במהלך עונת 2013/14 הגיע להפועל חולון ורשם 14.1 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק. ההצלחה הובילה את קראסני קרילייה הרוסית להעניק לו חוזה גדול מאוד, ואת העונה שעברה סיים בבשיקטאש הטורקית. הקיץ חזר לברינדיזי, שיחק לצידם של שחקני ליגת העל לשעבר אדריאן בנקס ודוראנד סקוט ורשם 9.1 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק.

שחקן הפועל חולון סקוטי ריינולדס. ברני ארדוב
קדנציה שנייה בחולון. ריינולדס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully