וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה עונה לדג'וקוביץ': "שיסביר לבת שלו למה היא מרוויחה פחות מהבן שלו"

עולם הטניס עדיין סוער מקרב המינים החדש: נובאק דג'וקוביץ' נאלץ להתנצל על דבריו, סרינה וויליאמס סיפקה לו תשובה מוחצת, וגם אנדי מארי חיזק את הנשים: "יש גברים שרוכבים על ההצלחה של סרינה"

AP

בווידאו: סרינה וויליאמס ונובאק דג'וקוביץ' בימים יפים יותר

עולם הטניס ממשיך להתעסק בקרב המינים, אחרי ההערות השנויות במחלוקת בסוף השבוע של נובאק דג'וקוביץ' ומנכ"ל טורניר אינדיאן וולס, ריימונד מור, שכבר התפטר מתפקידו אחרי הסערה הציבורית בעקבות דבריו. כזכור, דג'וקוביץ' אמר שלדעתו גברים צריכים לקבל פרסי זכייה גבוהים יותר מטניסאיות כי הם מעוררים יותר עניין, בעוד מנכ"ל אינדיאן וולס אמר ש"סבב הנשים רוכב על ההצלחה של הגברים, טניסאיות צריכות לכרוע ברך ולהודות לאלוהים על נדאל ופדרר". כעת סרינה וויליאמס מבקרת את דג'וקוביץ', שגם הוא כבר הספיק לספק הבהרה מעומעמת.

נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
אז מה הוא ניסה להגיד? דג'וקוביץ'/GettyImages

"טניס עזר לי כל כך הרבה בחיים, להגיע למקום שבו אני נמצא כיום, וכשהרגשתי שאני צריך לדבר על דרך הוגנת יותר וטובה יותר של ניצול הכספים, דיברתי גם על גברים ועל נשים", כתב נולה, "כולנו צריכים להיאבק על מה שמגיע לנו. הכוונה לא הייתה לייצר מאבק בין המינים ופערי התשלום, אלא על הדרך שבה השחקנים מתוגמלים ועל המאמץ שלהם. אני מתנצל בפני מי שהבין את זה בצורה הלא נכונה".

מנכ"ל אינדיאן וולס: "טניסאיות צריכות לכרוע ברך ולהודות לאלוהים על נדאל ופדרר"

דג'וקוביץ': גברים צריכים לקבל פרסי זכייה גבוהים יותר מטניסאיות

בעקבות הסערה: מנכ"ל אינדיאן וולס התפטר מתפקידו

נברטילובה: "קשה לדמיין טניסאיות שירצו לשחק באינדיאן וולס בעתיד"

סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית. AP
עצבנו אותה. סרינה/AP

סרינה וויליאמס הגיבה בצורה נוקבת. "אם הייתה לי בת שמשחקת טניס ובן שמשחק טניס, לא אגיד שלבן שלי מגיע יותר כסף כי הוא בן. אם שניהם היו מתחילים לשחק בגיל 3, הייתי אומרת לשניהם מגיע אותו סכום כסף. אני משחקת מגיל שנתיים, וזה יהיה מזעזע מבחינתי לשמוע שהבן שלי ירוויח יותר מהבת שלי. זה לא רלוונטי".

סרינה המשיכה ואמרה ש"נובאק זכאי להביע את הדעה שלו, אבל אם תהיה לו בת - אני חושבת שיש לו בן כרגע - הוא יצטרך לדבר איתה ולהסביר לה למה האח שלה צריך לקבל יותר כסף כי הוא בן".

גם אנדי מארי תהה מדוע דג'וקוביץ' אמר את הדברים שאמר, והתייחס לטענה שהטניס הגברי זוכה ליותר פופולריות מהנשי. "באליפות ארה"ב האחרונה הכרטיסים למשחקים של סרינה נמכרו מהר יותר ממשחקי הגברים", אמר מארי, שבוודאי זוכר איך למשחקים של סרינה הגיעו גם שורה ארוכה של סלבריטאים, כמו בנות משפחת קרדשיאן, קניה ווסט, דונלד טראמפ ודרייק.

מארי, שנמצא במיאמי לקראת הטורניר בעיר, אמר ש"פדרר ונדאל נתנו תרומה מדהימה לטניס, אבל כך גם סרינה וויליאמס. אנחנו צריכים להודות להם על מה שהעניקו לספורט. אבל כשסרינה מצליחה, גם הגברים רוכבים על ההצלחה שלהם. בטורניר כזה, למשל, אם סרינה משחקת במגרש המרכזי ויש משחק גברים של סרגיי סטחובסקי, אנשים יבואו לראות את סרינה. אנשים מגיעים לראות גם נשים. אלה דברים שתלויים בסדר המשחקים ובהגרלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully