וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נברטילובה: "קשה לדמיין טניסאיות שירצו לשחק באינדיאן וולס בעתיד"

הטניסאית המפורסמת הגיבה לאמירה השובניסטית של מנכ"ל הטורניר, שהספיק להתפטר הבוקר מתפקידו: "הבאנו כבוד לענף הזה בלי עזרת הטניסאים ונמשיך לעשות את זה גם בעתיד

שחקנית העבר, מרטינה נברטילובה. AP
התגובה שלה לא איחרה לבוא. נברטילובה/AP

ריימונד מור, מנכ"ל האינדיאן וולס גרם לסערה גדולה בעולם הטניס בעקבות האמירה השובניסטית שלו בסוף השבוע האחרון כשאמר: "שהטניסאיות צריכות לרדת על הבירכיים" כדי להודות על הפופולאריות שטניסאים כמו רוג'ר פדרר ורפאל נדאל מביאים לספורט הזה.

מור, שגרר ביקורת גדולה מצידה של סרינה וויליאמס ונשים רבות בענף, הספיק להתפטר הבוקר מתפקידו, אך הסערה עדיין לא שכחה והיום הצטרפה למחאה מרטינה נברטילובה. הטניסאית מספר 1 בעולם לשעבר תקפה את דבריו של מור ואף רמזה על כך שהטניסאיות צריכות להחרים את הטורניר הזה בעתיד.

"זה קשה לדמיין טניסאית רוצה להגיע ולשחק שם כל עוד מור נמצא בתפקיד שלו. הבאנו כבוד לענף הזה בכוחות עצמנו, בלי עזרה של הטניסאים ונמשיך לעשות את זה בעתיד. זו דעה קדומה שלא במקום".

האמירה של מור הביאה גם לתגובה מצידו של נובאק דג'וקוביץ', הטניסאי הבכיר בעולם שגם תהה מדוע הגברים והנשים מקבלים מענקים זהים. נברטילובה אמרה על כך: "אני חושבת שהבהרנו את הנושא הזה לפני כמה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully