וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן ובני לוד פספסו הזדמנות לעלות למקום השלישי

האורדונים סיימו ב-1:1 עם מכבי יבנה ושחקניו של סלימאן אזברגה נפרדו ב-0:0 עם הפועל נצרת עילית, ושתי הקבוצות איבדו נקודות חשובות במאבק העליה. מכבי הרצליה גברה 0:2 על עירוני קרית גת

דידייה ברוסו שחקן הפועל רמת גן (שמאל) מול הפועל כפר סבא. קובי אליהו
שער 14 העונה. ברוסו/קובי אליהו

המחזור ה-29 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל רמת גן ובני לוד פספסו הזדמנות לטפס למקום השלישי עם תוצאות תיקו מאכזבות, 1:1 עם מכבי יבנה ו-0:0 עם הפועל נצרת עילית בהתאמה. מכבי הרצליה גברה 0:2 על האחרונה עירוני קרית גת.

הפועל רמת גן - מכבי יבנה 1:1

האורחים סופרים כבר עשרה משחקים ללא ניצחון והם רחוקים שבע נקודות מהקו האדום. האורדונים, שעוד יכולים לחלום על עלייה לליגת העל, לא עמדו בלחץ, סיימו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ופספסו הזדמנות לעלות למקום השלישי על חשבון הפועל פתח תקוה. דיאן באביץ' העלה את יבנה ליתרון בדקה ה-53, אך דידייה ברוסו השווה בדקה ה-70 עם שערו ה-14 העונה.

הפועל נצרת עילית - בני לוד 0:0

אחרי שני הפסדים רצופים המארחת קיוותה לחזור למסלול הניצחונות, לנצל את התיקו של הפועל ירושלים ולהתקרב למרחק נקודה מהאיזור הבטוח, אך למרות ההתרסקות של בני לוד, שלא ניצחה כבר חמישה משחקים, לא הצליחה לאגור שלוש נקודות חשובות. שחקניו של סלימאן אזברגה יכולים היו לקרב את עצמם לעמדה של עליית ליגה אם היו מנצחים אך לא הצליחו לעצור את המפולת.

סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. ברני ארדוב
לא מצליחים לנצח. אזברגה ולוד/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - מכבי קרית גת 0:2

ניצחון שלישי ברציפות של המארחת שביום בהיר יכולה לראות את הפלייאוף העליון ומאבקי הצמרת, הפעם על האחרונה בטבלה שלא זוכרת את הפעם האחרונה שטעמה ניצחון. מלך השערים של הרצליה, ג'ורדן פושה כבש את ה-13 שלו העונה כבר אחרי 13 דקות ושימי אמסלם השווה בדקה ה-52.

משחק אחד התקיים גם במסגרת ליגה א' דרום, בו ניצחה הפועל כפר שלם את הכח עמידר רמת גן 0:5.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully