וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: צמד להיגואין ב-1:3 של נאפולי על גנואה, יובנטוס חגגה בדרבי

החלוץ הארגנטינאי סידר מהפך (51 ו-81), שבר את שיא הכיבושים האישי שלו ועקף את ז'ונאס במאבק על נעל הזהב, אל כדורי חתם (90). בופון שבר שיא דקות ללא ספיגה (973) ב-1:4 של האלופה על טורינו, דיבאלה נפצע

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
שיא כביר. ג'יג'י בופון/GettyImages

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית הגיע לשיאו היום (ראשון) עם השיא החדש של ג'אנלואיג'י בופון, שנעצר על 973 דקות ללא ספיגה בניצחון הגדול 1:4 בדרבי על טורינו. נאפולי עמדה בלחץ וצימקה שוב את הפער בפסגה לשלוש נקודות עם 1:3 על גנואה. מילאן ולאציו נפרדו ב-1:1.

seperator

טורינו - יובנטוס 4:1

ג'יג'י בופון החזיק מעמד יותר מארבע דקות גם בדרבי, נישל את סבסטיאנו רוסי ובסופו של דבר השיא החדש של הליגה האיטלקית נקבע על 973 דקות ללא ספיגה. אנדראה בלוטי קטע לשוער האגדי את הרצף עם פנדל בדקה ה-48, אבל רק אחרי שפול פוגבה בכדור חופשי (33) וסמי חדירה (42) כבשו עבור יובנטוס. אלברו מוראטה החליף את פאולו דיבאלה שנפצע בדקה ה-32 וסיים את המשחק עם צמד בדקות 63 ו-76, אחרי שני אסיסטים נהדרים של פוגבה. חדיר הורחק בדקה ה-87. יובנטוס הבטיחה עוד שבוע בפסגה בעזרת משחק ליגה 20 ברציפות ללא הפסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלברו מוראטה עם פול פוגבה יובנטוס. רויטרס
שער גדול ושני בישולים. פול פוגבה/רויטרס

נאפולי - גנואה 1:3

אחרי ששמעה על ניצחונה של יובנטוס מוקדם יותר, נאפולי ידעה שהיא חייבת להשיג ניצחון שלישי רצוף כדי לצמק את הפער בפסגה והיא עשתה את זה בזכות איש אחד שנותן את עונתו הטובה בקריירה. גונסאלו היגואין כבש צמד, הגיע ל-29 שערי ליגה העונה כדי לשבור את שיאו האישי ולעקוף את ז'ונאס בתחרות על נעל הזהב. דווקא האורחים עקצו ראשונים עם שער של תומאס רינקון שהפציץ אחרי עשר דקות למרכז השער והכניע את ריינה שהיה צריך לעצור את הכדור. היתרון הזה החזיק מעמד לאורך כל המחצית הראשונה, אבל שש דקות אחרי ההפסקה היגואין השווה עם בעיטה חזקה לפינה הרחוקה. בדקה ה-81 היגואין קיבל כדור מהאמשיק ומקצה הרחבה סובב ברגל ימין כדור גדול לקורה ופנימה ואל כדורי חתם בתוספת הזמן. הקבוצה מדרום איטליה שוב רחוקה שלוש נקודות מיובנטוס המוליכה ויכולה להמשיך לפנטז על סקודטו ראשון מאז ימי מראדונה.

גונסאלו היגואין נאפולי. רויטרס
העונה האישית הטובה בקריירה שלו. היגואין חוגג את השוויון/רויטרס

מילאן - לאציו 1:1

הרוסונרי כבר מחוץ למאבק על הכרטיס השלישי לליגת האלופות ויצטרכו לשמור על המקום המוביל לליגה האירופית. לאציו, שהודחה בבושת פנים על ידי ספרטה פראג בשמינית גמר הליגה האירופית ונקלעה לסערת דיווחים בנוגע להמשך דרכו של סטפנו פיולי, עלתה ליתרון בדקה התשיעית עם נגיחה של מרקו פרולו אחרי קרן של לוקאס ביגליה. השוויון של מילאן היה די מהיר: לואיז אדריאנו החזיק את מילאן בישבאץ על גבו בתוך הרחבה והשאיר לקרלוס באקה שהרשית בנגיעה בדקה ה-15 את שערו ה-14 העונה בליגה.

מרקו פארולו שחקן לאציו נוגח לשער מילאן. AP
מרקו פרולו כובש מול מילאן בנגיחה/AP

משחקים נוספים:

פרוזינונה - פיורנטינה 0:0

אטאלנטה - בולוניה 0:2
לאטאלנטה: אלחנדרו גומס (27), אלסנדרו דיאמנטי (45)

ורונה - קארפי 2:1
לוורונה: ארתור יוניצה (63). לקארפי: אנטוניו די גאודיו (42), קווין לזניה (66)

סמפדוריה - קייבו 1:0
לקייבו: ריקרדו מג'וריני (24)

ססואולו - אודינזה 1:1
לססואולו: מתאו פוליטאנו (64). לאודינזה: דובאן ספאטה (8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully