וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון: "האוהדים משוגעים, גם אני משוגע. אנחנו נסתדר היטב"

הרכש הנוצץ של הפועל תל אביב נחת בישראל, התרגש מקבלת הפנים החמה ("זה נפלא, הם פשוט נהדרים") והבהיר: "הגעתי לכאן כדי לשחק עם חברי טרה סימונס. אחר כך אנסה להתקבל ל-NFL"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: נייט רובינסון מתקבל על ידי אוהדי הפועל תל אביב

עשרות אוהדי הפועל תל אביב הגיעו הערב (חמישי) לנמל התעופה בן גוריון כדי לקבל את פניו של נייט רובינסון, כוכב ה-NBA לשעבר שהפך היום לאחת ההחתמות המפתיעות והנוצצות בתולדות הכדורסל הישראלי כשחתם על חוזה עד תום העונה במועדון האדום.

נייט רובינסון חתם בהפועל תל אביב עד סיום העונה

עוד מחזיק בקריפטונייט? על ההגעה של נייט רובינסון להפועל תל אביב

נייט רובינסון שחקנה החדש של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
התלהב מקבלת הפנים. נייט רובינסון/יוסי ציפקיס

הכדורסלן האמריקאי הצטלם עם האוהדים, נהנה מנוכחותם ואמר: "זה נפלא, האוהדים האלה נהדרים, זה כיף. שמעתי שהאווירה במשחקים חמה והם משוגעים וכיפיים. גם אני משוגע וכיפי אז אנחנו נסתדר היטב. אני כאן כדי לשחק עם חברי טרה סימונס, הוא התקשר אליי וביקש שאבוא. אני אשחק כאן ולאחר מכן אתאמן ואנסה להיכנס ל-NFL".

על מכבי תל אביב אמר: "שיחקתי נגד מכבי, נראה לי כשהייתי בניקס. אני בטוח שהם יותר טובים היום. אני מודע ליריבות בין הקבוצות. אני מבטיח שאשחק קשוח, אשחק עם הלב ואעשה הרבה כיף, כמו שעשיתי ב-NBA.

כאשר נשאל על תחרות ההטבעות בישראל, השיב: "זה לא יקרה. עשיתי את זה יותר מדי שנים, זה מספיק. אני אתחיל להתאמן עם הקבוצה ואני מקווה שאוכל לשחק כבר ביום ראשון".

נייט רובינסון שחקנה החדש של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הבטיח לעשות כיף. נייט רובינסון/יוסי ציפקיס

רובינסון (31, 1.75 מ'), אלוף ההטבעות של ה-NBA שלוש פעמים (2006, 2009, 2010) נבחר במקום ה-21 של דראפט 2005 על ידי פיניקס ומיד נשלח בטרייד לניו יורק, שם חווה את תקופתו הטובה ביותר בקריירה. בתפוח הגדול הפך הרכז הקטן פופולרי מאוד, ובעונת 2008/09 העמיד ממוצעי שיא של 17.2 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק. ב-2009 מצא בית חדש בבוסטון, לה סייע בקרבות הפלייאוף, ולאחר מכן עבר באוקלהומה סיטי, גולדן סטייט, שיקגו, דנבר ולוס אנג'לס קליפרס.

נייט רובינסון שחקנה החדש של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ישחק כבר ביום ראשון? נייט רובינסון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully