וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון חתם עד לסוף העונה בהפועל תל אביב

17.3.2016 / 9:07

מדהים: כוכב ה-NBA לשעבר, ששוחרר מניו אורלינס ולא מצא מקום בליגה הסינית, ינחת הערב בישראל. רמי כהן חגג את ההחתמה: "זה מראה על הרוח, התשוקה והאהבה לכדורסל שיש במועדון שלנו, ודברים כאלה מגיעים גם מעבר לים"

AP

הפועל תל אביב השלימה הבוקר (חמישי) את אחת ההחתמות המפתיעות והגדולות בתולדות הכדורסל הישראלי, כאשר הנחיתה את נייט רובינסון, כוכב ה-NBA לשעבר, עם חוזה עד לתום העונה.

רובינסון שוחרר במהלך העונה הנוכחית מניו אורלינס ונבחן לאחרונה בסין, אך לא הצליח לקבל חוזה. בשבוע שעבר הוא הצהיר על רצונו להתקבל לליגת ה-NFL (הוא היה שחקן פוטבול במקביל לכדורסל בתקופתו במכללות), אולם בסופו של דבר, בחר בצעד בלתי שגרתי להגיע לישראל. מי שעזר רבות בגיוסו של רובינסון ובמשא ומתן מולו היה שחקן הפועל תל אביב וחברו של רובינסון למכללת וושינגטון, טרה סימונס.

רמי כהן אמר אחרי ההחתמה: "אני שמח שכוכב NBA בסדר גודל כזה מגיע למועדון כמו הפועל תל אביב. זה מראה על הרוח, התשוקה והאהבה לכדורסל שיש במועדון שלנו, ודברים כאלה מגיעים גם מעבר לים. צעד זה מראה שלא ויתרנו על העונה, וברצוננו לסיים אותה בצורה חיובית ככל האפשר. אני קורא לקהל להגיע כבר ביום ראשון למשחק מול מכבי ראשון לציון, ולדחוף את הקבוצה למקומות שהיא צריכה להיות בהם עוד העונה".

נייט רובינסון שחקן ניו אורלינס. AP
מגיע לדרייב אין/AP

רובינסון (31, 1.75 מ'), אלוף ההטבעות של ה-NBA שלוש פעמים (2006, 2009, 2010) נבחר במקום ה-21 של דראפט 2005 על ידי פיניקס ומיד נשלח בטרייד לניו יורק, שם חווה את תקופתו הטובה ביותר בקריירה. בתפוח הגדול הפך הרכז הקטן פופולרי מאוד, ובעונת 2008/09 העמיד ממוצעי שיא של 17.2 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק. ב-2009 מצא בית חדש בבוסטון, לה סייע בקרבות הפלייאוף, ולאחר מכן עבר באוקלהומה סיטי, גולדן סטייט, שיקגו, דנבר ולוס אנג'לס קליפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully