וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1

המוליכה קיוותה לשוב למסלול הניצחונות, אבל עלי חטיב (87 בכדור חופשי נהדר) ביטל יתרון של מאוריסיו (51). רמת השרון ואשקלון נפרדו ב-1:1, בית"ר תל אביב/רמלה ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה

המחזור ה-29 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים: אחי נצרת ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1 וכך גם רמת השרון והפועל אשקלון. בית"ר תל אביב/רמלה ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה, הפועל קטמון סיימה ב-1:1 בחוץ מול עפולה והפועל ירושלים וראשון לציון נפרדו ב-3:3 פרוע.

שחקן מכבי אחי נצרת, עלי חטיב. קובי אליהו
חטיב השיג נקודה לנצרת/קובי אליהו

מכבי אחי נצרת - מ.ס אשדוד 1:1

הדהרה של אשדוד נבלמה במחזור הקודם עם הפסד ביתי לאשקלון וגם הפעם, למרות שהייתה קרובה, היא לא ניצחה, כאשר עלי חטיב איזן בצורה נהדרת אחרי שער יתרון של מאוריסיו, שגם מצא את המשקוף בהמשך. אשדוד עדיין בדרך הנכונה לליגת העל, בעוד אחי נצרת איבדה שתי נקודות יקרות, אך קרובה לפלייאוף העליון.

דקה 55: גול! אוחנה הכניס עומק מצוין למאוריסיו, שגלגל מקרוב פנימה. 0:1 לאורחים.

דקה 75: מאוריסיו כמעט הכפיל את מאזנו, אבל נגח למשקוף מ-15 מטרים.

דקה 87: גול! עלי חטיב עם שוויון דרמטי. הקשר שלח כדור חופשי נהדר לחיבורים.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אשקלון 1:1

הקבוצה של יובל נעים הייתה בכושר נהדר, אבל שמטה שתי נקודות בגרונדמן במסגרת מאבקי הצמרת שלה. רמת השרון עלתה ליתרון, שהחזיק בקושי חמש דקות. אדיר רחמים מצא את הרשת, יוני רביבו קבע חלוקת נקודות.

דקה 26: גול! רמת השרון עלתה ליתרון מפתיע אחרי שקובי מוסא פרץ מצד ימין ומצא את אדיר רחמים שמקרוב בעט מזווית לא פשוטה פנימה.

דקה 31: גול! אשקלון חוזרת מהר מאוד למשחק משער יפה של יוני רביבו שהניף את רגל שמאל ובעט שטוח ופנימה כדי לקבוע 1:1.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל פתח תקוה 1:3

פליקס נעים רשם בשבוע שעבר ניצחון בכורה, אבל המלאבסים שבו לסורם עם הפסד כואב למתן חוזז, שתוך בקושי דקה קבע לבד לגמרי מהפך גדול עם צמד שערים פשוט מופלאים. לקראת הסיום, החלטה נכונה כנראה, אך גבולית של השופט, סידרה שער שלישי לתל אביב/רמלה והובילה למהומה ביציע לאחר שאוהדי פתח תקוה תקפו מילולית את הקוון והמשחק נעצר לכמה דקות.

דקה 53: גול! הפועל פתח תקוה עולה ל-0:1 אחרי שעלי מוחמד הכשיל ברחבה את פלורין אקים ועידו אקסברד כבש מהנקודה הלבנה.

דקה 60: גול! מתן חוזז קיבל את הכדור על קו הרחבה וברגל שמאל שלח בעיטה קשתית ומרהיבה לחיבורים.

דקה 61: גול! איזו דקה מטורפת למתן חוזז. הכישרון הצעיר התפנה בפינת הרחבה וסובב בשמאל לחיבור הרחוק. שני שערים מדהימים תוך בקושי 60 שניות. 1:2 לתל אביב/רמלה.

דקה 85: גול! יונתן כהן בעט, שניר דורי הדף נורא ורותם שמול נגח. דורי קלט את הכדור, אבל היה בתוך השער והמארחת עלתה ל-1:3. שחקני פתח תקוה זעמו, אבל הכדור ככל הנראה עבר את הקו.

מתן חוזז שחקן בית"ר תל אביב רמלה (מימין). מגד גוזני
צמד גדול של מתן חוזז/מגד גוזני

הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון 3:3

המשחק המשוגע של המחזור היה בטדי. ירושלים, ששקועה עמוק בתחתית, קיוותה להשיג שלוש נקודות מול הקבוצה מעיר היין, שבעצמה עדיין נאבקת על הפלייאוף העליון. המארחת עלתה ליתרון מהיר משער של גאטן וארן (7), אך איליי בכר איזן (27) וגיא סאלם השוער קבע מהפך עם שער עצמי מזעזע (39), לפני שיעקב בריהון העלה את ראשון ל-1:3. אלא שווארן (70) ואיתמר כהן (77), אחרי שגיאה בהגנת האורחים, סידרו חלוקת נקודות. אופיר עזו הורחק (80).

הפועל עפולה - הפועל קטמון 1:1

קטמון, בעזרת ריצה טובה, החלה לחלום על ליגת העל אבל היא איבדה בבירת העמק שתי נקודות חשובות. עידן ויצמן בישל מצוין לעזת חלאיילה בדקה ה-41 עם מסירה על 50 מטרים, אבל ליעד עובד המחליף איזן (88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully