וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון ועפולה נפרדו ב-1:1, קרית גת - הפועל ירושלים 0:0

שחקניו של אופיר חיים חזרו מפיגור ביתי על סף הירידה למחצית, שתי הקבוצות פספסו הזדמנות לעלות למקום השישי. האחרונה כבר 14 משחקים רצופים ללא ניצחון. 0:0 גם בין יבנה לרמת השרון

אופיר חיים מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
משחק שלישי ללא ניצחון. חיים/ברני ארדוב

המחזור ה-28 בליגה הלאומית הושלם היום (שני) עם שלושה משחקים בהשתתפות קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה בלבד. האחרונה קרית גת סיימה ב-0:0 בביתה מול הפועל ירושלים, הפועל ראשון לציון והפועל עפולה נפרדו ב-1:1. תיקו ללא שערים גם בין מכבי יבנה להפועל ניר רמת השרון.

הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה 1:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם 39 נקודות ועם הזדמנות לדלג עד למקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. בסופו של דבר חלוקת הנקודות אפשרה לכל אחת מהן לטפס מקום אחד קדימה בטבלה. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-17 משערו העשירי העונה של מלך השערים שלה, יובל שוואט, אך שון מלכה השווה על סף הירידה למחצית עם שערו הראשון במדי הכתומים.

עירוני קרית גת - הפועל ירושלים 0:0

קרב התחתית בין האחרונה בליגה לירשולמים שנמצאים רק מעט מעל הקו האדום הסתיים ב-0:0. המארחת סופרת כבר 14 משחקי ליגה ללא ניצחון ונמצא בדרך הבטוחה לירידת ליגה. שחקניו של אלי מחפוד, שהפתיעו בשבוע שעבר את בני לוד עם ניצחון 0:1, לא הצליחו להמשיך במומנטום וימשיכו להאבק על הישארות בלאומית, לאחר שפספסה הזדמנות לברוח מנצרת עילית שמתחת לקו האדום.

מכבי יבנה - הפועל ניר רמת השרון 0:0

תשעה משחקים ללא ניצחון למארחים, מתוכם חמש תוצאות תיקו. גם שחקניו של ליאור זאדה סופרים רצף שלילי, למרות שעבורם זהו "רק" משחק רביעי מבלי לאסוף שלוש נקודות. יבנה רחוקה שבע נקודות בלבד מהקו האדום, רמת השרון עוד יכולה לחלום על התברגות בפלייאוף העליון, אך תצטרך להתחיל לנצח בשביל שזה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully