וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן מפסיק לתרץ: "אם נמשיך להיראות ככה לא נגיע לשום מקום"

מאמן ריאל לא מסתיר את הבעיות: "אני מודאג ומוטרד". ראמוס עלול להחמיץ את הקלאסיקו, קאסמירו דווקא מעודד: "אנחנו הקבוצה הטובה בעולם". גארי נוויל מתנצל בפני האוהדים, וגם: התוכנית של אנצ'לוטי לעצירת ליאונל מסי

one

ריאל מדריד ניצלה אמש (ראשון) מעוד תוצאה מביכה, כשהצליחה לנצח בשיניים 1:2 את לאס פלמאס הקטנה. האימפריה ממדריד שוב הציגה יכולת חלשה, ורק מספר הצלות מצוינות של קיילור נבאס בשער מנעו מהמשחק להיגמר אחרת. הכותרת ב"אס" המחישה היטב את האירועים, כשקראה: "לאס פלמאס שיחקה, ריאל ניצחה".

סרחיו ראמוס כבש ראשון בנגיחה מצוינת, לאס פלמאס השיגה בדקה ה-87 את השוויון לו בהחלט הייתה ראויה אחרי ששלטה לאורך המחצית השנייה כשוויליאן ז'וזה הקפיץ באלגנטיות אחרי עוד איבוד כדור בחלק האחורי של ריאל, אבל קאסמירו כבש בדקה ה-89 את שער הניצחון מעוד כדור קרן, שלא הצליח להסתיר את הכשלים בקבוצתו. לאחר מכן סרחיו ראמוס ספג כרטיס צהוב שני, וגם הוא וגם פפה לא יוכלו לשחק מול סביליה בליגה.

על פי דיווח בתחנת הרדיו 'קופה', ראמוס עלול לספוג הרחקה ממשחק נוסף ולהחמיץ את הקלאסיקו אחרי שלא ירד לחדרי ההלבשה מיד אחרי האדום שהונף לעברו.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
רחוק מלהיות מרוצה. זידאן/רויטרס

בסיום זינאדין זידאן כבר לא ניסה לייפות את הבעיות, אלא הודה בפנים חוששות שהקבוצה שלו בבעיה. "אני מודאג מהיכולת שהצגנו במחצית השנייה", אמר זידאן, שיום לפני המשחק הודה שהוא ממש לא בטוח שימשיך בעונה הבאה, "הדבר הכי חשוב הוא שהשגנו את שלוש הנקודות, אבל כשנסתכל מחר על המשחק שוב... היכולת שלנו במחצית השנייה מאוד מטרידה אותי.

"אני לא חושב שליגת האלופות גרמה להסחת דעת, השחקנים חושבים רק על מה שהם צריכים לעשות. איבדנו כמות בלתי תיאמן של כדורים. אם אנחנו מקווים להגיע לאנשהו בעתיד, אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב. זה ברור. אם נשחק כמו ששיחקנו הערב, לא נגיע לשום מקום. במיוחד לאור מה שעשינו במחצית השנייה. זה כל מה שאני יכול לומר. אני רוצה לצפות שוב במשחק הזה, ואני בטוח שנוכל להציג יכולת אחרת". גם המצטיין בריאל השוער נבאס אמר בסיום: "קשה לשחק כאן, אבל אנחנו חייבים להיות טובים יותר. אי אפשר לזכות בשום תואר עם אינטנסיביות כזאת".

גיבור הניצחון, קאסמירו, דווקא לא מרים ידיים. "האליפות עדיין לא אבודה. נילחם על התואר עד הסוף. תמיד הייתה ותמיד תהיה ביקורת על ריאל, עם או בלי קשר לתוצאות. זה נורמלי, אנחנו הקבוצה הכי טובה בעולם. נכון, לא שיחקנו טוב במיוחד, אבל אני לוקח מהמשחק הזה את שלוש הנקודות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן ולנסיה, גארי נוויל. AP
סיוט מתמשך. נוויל/AP

בינתיים בוולנסיה גם גארי נוויל כבר נשמע מיואש, אחרי שקבוצתו הפסידה אתמול 1:0 ללבאנטה מהתחתית בדרבי האזורי. "אני כאן כבר שלושה חודשים, וישבתי אחרי הפסדים והגנתי על התצוגות שלנו, אמרתי שהיינו חסרי מזל במשחקים מסוימים", אמר המאמן האנגלי המאכזב, "אבל היום אני לא יכול להתגונן. עךל זה אני לא מגן. אני חייב להסתכל על עצמי קודם, לפני הכל. אני לוקח את מלוא האחריות על ההפסד, זו הייתה תצוגה לא ראויה, לא מקובלת, לא מספיק טובה.

"אני מתנצל בפני אוהדי ולנסיה. הבסיס לכדורגל הוא שאתה רץ, נלחם ומתקל הכי חזק שאתה יכול את היריב. אתה יכול להחמיץ הזדמנויות, לפעמים דברים הולכים נגדך, אבל היום לבאנטה הייתה טובה יותר. אני לא יכול להגן על זה".

קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד. GettyImages
כך עושים זאת נכון? אנצ'לוטי/GettyImages

* קרלו אנצ'לוטי ממתין בסבלנות לתחילת כהונתו כמאמן באיירן מינכן, אך לא קופא על השמרים. המאמן האיטלקי, שאימן לאחרונה את ריאל מדריד, פרסם באתר 'סינה ספורט' את התוכנית שהגה כדי לפצח את החידה הכי גדולה בכדורגל העולמי - איך, לעזאזל, עוצרים את ליאונל מסי?

"להיצמד אליו כתף אל כתף זה קשה מאוד. הדרך הכי טובה היא להגן עליו בתור קבוצה, לשמור על רווחים מינימליים בין שחקני ההגנה ולדאוג שיהיו הרבה מאוד שחקנים במרכז השדה. זה מפחית את האופציות של מסי וגורם לו לשחק מחוץ לאזורים המסוכנים. הבעיה היא שלברצלונה יש עוד הרבה נשקים חוץ ממסי. אם תתמקד רק בו, שאר שחקני ההתקפה יזיקו לך. אין באמת דרך לעצור אותו לגמרי, אפשר רק להגביל אותו". אנצ'לוטי סיפר כי הוא שומר בביתו מספר שרטוטים שמבארים את השיטה שהמציא, ואף חשף אחד מהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השרטוט של אנצ'לוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully