וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד חילצה 1:2 דרמטי על לאס פלמאס

הבלאנקוס ממש לא שכנעו, אך שרדו בזכות נגיחה של קאסמירו (89). ראמוס כבש ראשון (24) והורחק (90), וויליאן ז'וסה השווה (87), נבאס הצטיין. סביליה - ויאריאל 2:4, לבנטה - ולנסיה 0:1, בילבאו - בטיס 1:3

one

בווידאו: תקציר ה-2:4 של סביליה על ויאריאל

המחזור ה-29 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון), כאשר במשחק המוקדם לבנטה גברה בביתה על ולנסיה. סביליה ניצחה 2:4 את ויאריאל במשחק מצוין, ובילבאו גברה על בטיס 1:3. במשחק שנעל את היום ניצחה ריאל מדריד 1:2 את לאס פלמאס בתום דרמה גדולה.

שחקני ריאל מדריד סרחיו ראמוס, איסקו. רויטרס
שיתפו פעולה בשער הראשון. איסקו וראמוס/רויטרס

לאס פלמאס - ריאל מדריד 2:1

בשקט בשקט יצאו הבלאנקוס מהמשבר שפקד אותם והם סופרים ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות, כולל העפלה לרבע גמר ליגת האלופות ו-1:7 מהדהד על סלטה ויגו. על אף שהיכולת היום לא היתה מרשימה בלשון המעטה, החבורה של זינדין זידאן הצליחה לצמק את הפער מאתלטיקו מדריד שבמקום השני לארבע נקודות, ובו בזמן להגדיל את זה מוויאריאל שבמקום הרביעי לעשר נקודות. גם זה משהו. החדשות הרעות: פפה נפצע ויחמיץ את המשחק מול סביליה בשבוע הבא, והיכולת, כאמור, טעונה שיפור משמעותי. החדשות הטובות: קיילור נבאס טוב מתמיד.

דווקא המארחת פתחה טוב יותר ובדקה התשיעית כמעט עלתה ליתרון, כשוויליאן ז'וסה ניצל את ההגנה החלשה של ריאל, אך נבאס הציל את הבלאנקוס ברגע האחרון. בדקה ה-24 האורחת הענישה, כשסרחיו ראמוס הגיע ראשון לכדור קרן של איסקו, נגח מצוין לחיבורים וקבע 0:1. חמש דקות חלפו וגם רונאלדו כמעט כבש, אך הבעיטה שלו מקצה הרחבה שלו נהדפה לקרן. אחרי דקות חלשות של שני הצדדים הגיעה לאס פלמאס להזדמנות טובה בדקה ה-67, ואז גם בדקה ה-69, אך בשני המקרים קיילור נבאס הנפלא הציל. הקוסטה ריקני הדף פעם נוספת בדקה ה-77, ולאחר מספר החמצות נוספות, המארחת סוף סוף מצאה את הרשת, ובצדק: איבוד כדור של מתאו קובאצ'יץ' אפשר למאוריסיו למוס למצוא את ז'וסה, שהקפיץ מעל נבאס וקבע 1:1 בדקה ה-87. אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לקאסמירו, שנגח פנימה כדור קרן של חסה בדקה ה-89. בתוספת הזמן הורחק ראמוס בכרטיס צהוב שני, אך גם זה כבר לא שינה. זה נגמר ב-1:2 לא ממש מוצדק לריאל מדריד.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הרבה תסכול. רונאלדו/רויטרס

סביליה - ויאריאל 2:4

פעם אחת ספגה העונה הצוללת הצהובה שלושה שערים במשחק אחד בלה ליגה. זה קרה מול ברצלונה בהפסד 3:0 בקאמפ נואו. אם יש משחק שקשה העונה כמו מול בארסה וריאל מדריד זה המשחק ברמון סאנצ'ס פיחואן. ויאריאל הפסידה 4:2 לסביליה, שהוציאה השנה 39 מ-45 נקודות אפשריות בבית. סביליה שמרה על המקום החמישי עם 48 נקודות, ויאריאל רביעית עם 53. זהו ניצחון הבית ה-13 ברציפות של סביליה, שיא מועדון.

השער הראשון של סביליה הגיע בדקה ה-23. קווין גמיירו פרץ נהדר בשמאל ופרגן לוויסנטה איבורה שמול שער ריק בעט פנימה את ה-0:1. הצהובים מצאו את השוויון כעבור שש דקות כשסדריק בקאמבו קיבל כדור רוחב ובעט מצוין לפינה את ה-1:1. בקאמבו גם הצליח להשלים מהפך בדקה ה-37 לאחר שקיבל הקפצה גאונית מאדריאן מצאה אותו בתוך הרחבה והוא בעט מהאוויר ברגל שמאל לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:2. האנדלוסים השוו בדקה ה-51 כשוויקטור רואיס ניסה ליירט כדור רוחב ודחק את זה לשערו שלו, 2:2. הממתק של המשחק הגיע בדקה ה-65 כשייבגני קונופליאנקה קיבל כדור מרחק 35 מטר מהשער, פרץ קדימה ושחרר טיל אדיר מ-25 מטר לחיבורים, 2:3. בדקה ה-79 השאיר אבר באנגה את סביליה בעשרה שחקנים לאחר שביצע עבירה וספג צהוב שני. דקה בתוך תוספת הזמן הצליחה סביליה לכבוש את הרביעי כשחוסה אנטוניו רייס הוותיק דחק מקרוב פנימה ריבאונד וקבע 2:4.

עוד באותו נושא

תקציר: סביליה - ויאריאל 2:4

לכתבה המלאה
שחקני סביליה חוגגים. AP
אי אפשר לנצח אותם בבית. שחקני סביליה חוגגים/AP

לבנטה - ולנסיה 0:1

הדרבי של ולנסיה הפגיש שתי קבוצות הנמצאות בעונות לא קלות. המארחת הגיעה למשחק כאשר היא נושאת את כל הליגה על גבה, והצליחה בסופו של דבר לנצל את הפסדה של ספורטינג חיחון ולהשתוות למספר הנקודות שלה, עם ניצחון קטן-גדול משער יפה של ג'וזפה רוסי (65). החלוץ האיטלקי חסר המזל זכה לרגע של נחת לאחר שבעט מתוך הרחבה בנגיעה מהאוויר כדור חזקה לפינה של דייגו אלבס. זהו בסך הכל הניצחון השישי העונה של לבנטה. שחקניו של גארי נוויל סופרים הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות, דווקא לאחר תקופה של התאוששות מסוימת, ותמתין לתוצאות של קבוצות התחתית בהמשך המחזור.

צפו בתקציר

אתלטיק בילבאו - ריאל בטיס 1:3

ניצחון חמישי ברציפות לבאסקים הלוהטים, שמצמקים את הפער מסביליה שבמקום החמישי לנקודה אחת בלבד ונותרים גם בתמונת הכרטיס האחרון לליגת האלופות. סבין מרינו (34, 50) ומיקל ריקו (44) כבשו, והנחילו לבטיס הפסד ראשון מזה למעלה מחודש. רובן קסטרו רק צימק (85).

צפו בתקציר

עדכון ראשון: 14:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully