וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 0:1 את פאלרמו, צימקה את הפער בצמרת ל-3

פנדל מוצלח של גונסאלו היגואין בדקה ה-23 סידר לקבוצה של מאוריציו סארי ניצחון חוץ יקר. החלוץ הארגנטינאי עם 27 שערי ליגה. לאציו ניצחה 0:2 את אטאלנטה. רומא עם ניצחון ליגה 8 ברציפות

אלסנדרו פלורנצי שחקן רומא. AP
רומא ממשיכה בדהירה בליגה. אלסנדרו פלרונצי/AP

המחזור ה-29 באיטליה נמשך היום (ראשון) כאשר במשחק המוקדם קייבו ומילאן נפרדו בתיקו מאופס. נאפולי הצליחה לעמוד בלחץ אחרי הניצחון של יובנטוס ואספה שלוש נקודות עם 0:1 בפאלרמו. רומא האריכה את רצף ניצחונות הליגה שלה לשמונה עם 1:2 על אודינזה, פיורנטינה שמטה נקודות עם 1:1 ביתי מול ורונה האחרונה.

שחקן נאפולי גונסאלו היגואין. רויטרס
היגואין חוגג את השער היחיד במשחק/רויטרס

פאלרמו - נאפולי 1:0

אחרי שראתה את יובנטוס מנצחת 0:1 את ססואלו ביום שישי ומגדילה את הפער בצמרת לשש נקודות, הצליחה נאפולי לעמוד במשימה שלה, לנצח בחוץ ולהקטין את הפער בחזרה לשלוש נקודות. הנאפוליטנים עשו את זה עם 0:1 בחוץ מול פאלרמו החלשה בזכות פנדל מוצלח של גונסאלו היגואין. פאלרמו עם 27 נקודות בלבד, נקודה אחת מעל הקו האדום.

השער היחיד הגיע בדקה ה-23. סיניסה אנדלקוביץ' ביצע עבירה בתוך הרחבה ולא השאיר לשופט ברירה אלא לשרוק לפנדל. גונסאלו היגואין בעט מצוין פנימה את הפנדל וקבע 0:1. החלוץ הארגנטינאי עם השער ה-27 שלו העונה בליגה והוא משתווה לכריסטיאנו רונאלדו בליגה הספרדית ולזלאטן איברהימוביץ' בליגה הצרפתית.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
seperator

אודינזה - רומא 2:1

ניצחון ליגה שמיני ברציפות ללוצ'יאנו ספאלטי, הפעם מול הקבוצה ממנה הגיע לרומא ב-2005. אדין דז'קו פתח בהרכב וכבש בדקה ה-13 אחרי הסטה של מוחמד סלאח, ובדקה ה-74 היה זה הקפטן אלסנדרו פלורנצי שקיבל כדור נהדר ממיראלם פיאניץ', הקפיץ פעם אחת והמשיך באלגנטיות אל הרשת של אורסטיס קרנזיס. הפורטוגלי ברונו פרננדס צימק בדקה ה-85, אבל לא מנע מרומא ניצחון שישי ברציפות במפגשים מול אודינזה.

אדין דז'קו שחקן רומא כובש שער. Dino Panato, GettyImages
אדין דז'קו כובש/GettyImages, Dino Panato

פיורנטינה - ורונה 1:1

אחרי התבוסה בידי רומא במחזור הקודם, הוויולה שמטו שתי נקודות חשובות, דווקא מול נועלת הטבלה ורונה. לוקה טוני לא הצליח לכבוש מול האקסית, ומנגד היה זה הארגנטינאי מאורו סראטה שהעלה את פיורנטינה ליתרון עם בעיטה שפגעה בשחקן הגנה וחדרה לרשת בדקה ה-40. פאולו סוזה ראה את הפער מהמקום השלישי עומד שוב על שלוש נקודות, אבל בדקה ה-86 ההגנה שלו קפאה והמגן ארוס פיזאנו הדהים עם השוויון הדרמטי. פיורנטינה רביעית, אבל מרוחקת חמש נקודות מרומא.

מאורו סראטה שחקן פיורנטינה חוגג. Gabriele Maltinti, GettyImages
שתי נקודות הלכו לאיבוד. מאורו סראטה/GettyImages, Gabriele Maltinti

קייבו - מילאן 0:0

האורחים הגיעו לאחר שהפסידו לראשונה אחרי תשעה משחקים רצופים וקיוו להתאושש על חשבון קייבו, אך למרות הזדמנויות טובות של אנדרה ברטולאצ'י, שמצא את הקורה, קייסוקה הונדה וז'רמי מנז, לא הצליחה להבקיע. ג'אנלואיג'י דונארומה ספג פגיעה בעינו בדקה ה-19 והוחלף על ידי כריסטיאן אביאטי הוותיק, שמבוגר ממנו ביותר מפי שניים. אביאטי עשה את העבודה שלו כאשר הדף בצורה נפלאה את הנגיחה של ריקרדו מג'וריני. פבריציו קצ'אטורה כבר חגג את שער הניצחון של המארחים בתופסת הזמן, אך הוא נפסל בשל נבדל.

שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
נפצע והוחלף. ג'אנלואיג'י דונארומה/GettyImages

משחקים נוספים

גנואה - טורינו 2:3
לגנואה: אלסיו צ'רצ'י (20 ו-45 בפנדלים), לוקה ריגוני (66). לטורינו: צ'ירו אימובילה (4 ו-15)

קארפי - פרוזינונה 1:2
לקארפי: רפאלה ביאנקו (27), ג'ונתן דה גוזמן (90 בפנדל). לפרוזינונה: פדריקו דיוניזי (71)

לאציו - אטאלנטה 0:2
ללאציו: מירוסלב קלוזה (67 ו-95)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully