וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:3 ענק להפועל אשקלון באשדוד, עידן שריקי כבש צמד

החלוץ חגג על האקסית (43 בפנדל, 69), מחפוד הוסיף (48), סירושטן רק צימק (90 בפנדל). הפועל פתח תקוה חזרה מפיגור וניצחה לראשונה אחרי שבעה משחקים, 1:2 את הפועל רמת גן. הפסד ללוד

עידן שריקי הפועל אשקלון חוגג. ברני ארדוב
שריקי חוגג נגד האקסית/ברני ארדוב

המחזור ה-28 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך כשבמוקד ניצחון ענק של המדורגת שנייה הפועל אשקלון על המוליכה מ.ס. אשדוד. הפועל פתח תקוה יצאה מפיגור וחזרה לנצח, 1:2 על הפועל רמת גן. מכבי הרצליה התאוששה על חשבון בני לוד המתרסקת עם 1:3, ואילו הפועל קטמון ומכבי אחי נצרת הצטרפו לצמרת הצפופה בזכות ניצחונות ביתיים.

קובי בן חמו שחקן הפועל אשקלון לפני חן עזריאל מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
שתי הקבוצות בדרך לליגת העל?/ברני ארדוב

מ.ס אשדוד - הפועל אשקלון 3:1

ניצחן ענק לקבוצתו של יובל נעים, שלא הפסידה בליגה מאז דצמבר. מחצית ראשונה ללא הרבה אירועים הסתיימה בשער של עידן שריקי בפנדל (43) מול הקבוצה בה שיחק הרבה שנים, דווקא לאחר שנראה היה כי האשדודים מתעוררים עם החמצות של ניבאלדו וחן עזריאל. עם תחילת המחצית השניה ניראל מחפוד הכפיל (48) עם בעיטה מצוינת לחיבורים. מי שהיה יוצא מן הכלל הוא השוער האשקלוני, ליאור חידריאן, שעצר מספר מצבים טובים כולל בעיטה חופשית של משה אוחיון. בדקה ה-69 זה כבר הפך לתבוסה, כאשר שריקי סיים מתוך הרחבה התקפה נאה בבעיטה חזקה לרשת. המארחת צימקה בפנדל של הקפטן מיכאל סירושטן בתוספת הזמן. אשקלון מבססת את מעמדה במקום השני, אשדוד מפסידה אחרי שישה ניצחונות רצופים, ולראשונה בבית מאז סוף אוגוסט. יכול מאוד להיות ששתי הקבוצות תהיינה בליגת העל בשנה הבאה.

דקה 43, גול! עידן שריקי כובש בפנדל לאחר שטובול הכשיל את בן חמו, 0:1 לאשקלון.

דקה 48, גול! ניראל מחפוד דהר עם הכדור ושלח בעיטה נהדרת לחיבורים, 0:2 לאשקלון.

דקה 69, גול! משחק גדול לאשקלון. שער נוסף לשריקי, שבעט חזק לרשת העליונה לאחר כדור רוחב מאגף ימין, 0:3 לאשקלון.

דקה 91, גול! אשדוד מצמקת עם פנדל מוצלח של סירושטיין, 1:3 לאשקלון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי הפועל אשקלון חוגגים. ברני ארדוב
האשקלונים חוגגים יתרון/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל רמת גן 1:2

ניצחון ראשון למארחת אחרי שבע משחקים. דווקא שחקניו של פטריסיו סייג עלו ראשונים ליתרון מרגלו של טובארנו פינאס (45), אחרי התקפה נהדרת וכדור עומק יוצא מן הכלל מרגלו, אך ברנקו מיכאלוביץ' המצוין בישל לבן אז'ובל עם העקב (58) וכבש בעצמו את שער הניצחון (85). תקרית לא נעימה נרשמה כאשר אוהדי הפועל פתח תקוה קיללו את שניר דורי. אחיו של השוער, שהיה במקום, השיב להם ובמקום התפתח עימות. המשטרה הרחיקה אותו על מנת למנוע את הסתבכות האירועים. הפועל פתח תקוה במקום השלישי וחזק בתמונת העלייה.

דקה 45, גול! פינאס קיבל כדור עומק נהדר בתם התקפה יפה, ומול דורי בעט פנימה, 0:1 לרמת גן.

דקה 58, גול! מיכאלוביץ' המשיך מצוין בעקב כדור קרן לאז'ובל שבעט חזקה למשקוף ופנימה, 1:1.

דקה 85, גול! המהפך הושלם. מיכאלוביץ' פספס מצב טוב ברחבה, אך המשחק המשיך והכדור חזר אליו. הפעם הוא לא התבלבל וכבש, 1:2 לפתח תקוה.

בני לוד - מכבי הרצליה 3:1

לאחר ארבעה הפסדים רצופים וסאגה מוזרה של משחק אחד תחת עופר טלקר, הרצליה התאוששה על חשבון בני לוד המתרסקת, שחולמת על עלייה אבל צברה נקודה אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים. המשחק נפתח בסערה עם נגיעת יד שהובילה לפנדל, שלאחר ויכוח בין אופיר עמרם לרמי ביינקרדיני, נבעט פנימה על ידי הראשון (5). בדקה ה-16 הרצליה הכפילה משער של אודוקפה אוגוגו. המארחת עוד עשתה קולות של חזרה למשחק, עם שער של אביב חדד (21), אך לא היתה מסוגלת ליותר מזה, ובסופו של דבר ספגה מפנדל נוסף, כאשר הפעם ביינקרדיני כבש (71).

דקה 5, גול! הרצליה קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד מיותרת ברחבה, אופיר עמרם תרגם אותו לשער, 0:1 להרצליה.

דקה 16, גול! אודוקפה אוגוגו קיבל כדור רוחב טוב, ובנגיעה מהאוויר שלח אותו לפינה ופנימה, 0:2 להרצליה.

דקה 21, גול! אבושדיד הרים בעיטה חופשית מימין, אביב חדד הגיע ראשון ונגח לרשת, 1:2 להרצליה.

דקה 71, גול! ביינקרדיני נתפס ברחבה על ידי חדד, ולאחר שרצה לבעוט את הפנדל הקודם וויתר לעמרם, הפעם הוא בעט וכבש, 1:3 להרצליה!

מיכאל אוחנה מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
מיכאל אוחנה/ברני ארדוב
אור אינברום מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
אור אינברום/ברני ארדוב

משחקים נוספים:

הפועל קטמון - בית"ר תל אביב/רמלה 0:1

מתיאס מרטין הלוהט כבש מקרוב (54) את שערו הרביעי בשבעה משחקים במדי הקבוצה וקטע לאורחים רצף של שלושה ניצחונות רצופים. קטמון ממשיכה לטפס והיא כבר במקום הרביעי.

מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 0:3

הדרבי של נצרת הסתיים בניצחון מוחץ של המארחים, השלישי ברציפות שלהם והשישי בשבעה משחקים. לוסיאנו סיניו הארגנטינאי כבש את הראשון בבעיטה חזקה מקצה הרחבה (37), אנס דאבור בעט נהדר מ-18 מטר היישר לחיבורים (67) ומוחמד חטיב השלים (70). אורן ביטון ספג כרטיס צהוב שני והורחק (71). האורחים נותרים מתחת לקו האדום ויילחמו נגד הירידה עד הרגע האחרון. אחי נצרת כבר במקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully